eitaa logo
جِنابِ او +:
165 دنبال‌کننده
3هزار عکس
471 ویدیو
1 فایل
_منِ او ای آنکه دوست دارمت اما ندارمت ؛ جایت همیشه در دلِ من درد میکند . -گوش شنوا https://eitaa.com/nashenasa_app/app?startapp=NsR6HNAGJUTZZU6H&btn=
مشاهده در ایتا
دانلود
به تنها آدم‌هایی که حسودی‌م میشه اون‌‌هایی هستند که همیشه با بِستی‌هاشون هستن با هم دیگه همه کار میکنن.
از تمامی روابط انسانی عاجزم، کاش گوجه بودم.. @Ekhrajiha
هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
بچه‌ی شش ساله ازم پرسید تهران دریا داره؟ گفتم نه. گفت چرا نمیای اینجا که دریا داره؟ او در شش سالگی فهمید. من در چندشش سالگی نفهمیدم. @farsitweets
جِنابِ او +:
بچه‌ی شش ساله ازم پرسید تهران دریا داره؟ گفتم نه. گفت چرا نمیای اینجا که دریا داره؟ او در شش سالگی
اینو باید اینجوری بگیم که ازم پرسید تهران امام رضا داره؟ گفتم نه .گفت چرا نمیای اینجا که امام رضا داره؟
6.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- یعنی میشه دوباره تجربه کنم منم این روزا رو؟:)
پی‌ام‌اس اومده سراغم و حالا میتونم به خاطر همه چی گریه کنم.
واقعا از روابط انسانی خسته‌ام😭😭.
تمام احساسات مضخرف و منفی به سمتم هجوم میارن ، خستم از اینکه هم باید با بچهای دانشگاه ارتباط داشت هم من انقد دوست‌‌داشتنی‌ اجتماعی نیستم که بتونم ارتباطمو حفظ کنم و آخر مجبور میشم ترم بعدی تنهایی انتخاب واحد کنم . خستم از این که کارای ژوژمانم هزار سال مونده ، و کارام شبیه داشاقه و آخرین کلاس طراحی کاراکترمم از دست دادم چون تمرینشو انجام نداده بودم و نتونستم خداحافظی کنمم. نمیتونم برای طنز مطبوعاتی کوفتی یه طرحه مسخره بزنم چون چیزی از کاریکاتور سردر نمیارم. فیلم هایی که باید برای کلاس فیلم نامه نویسی ببینم رو هیچ وقت نگاه نمیکنم و هر جلسه پخمه تر از جلسه قبل میرم سر کلاس . واقعا از خودم متنفرم و ممنونم از پی‌ام‌اس فا....
ای کاش همه چی تموم بشه تا من بتونم تابستونم رو شروع کنم.
وای خدایا روز اول تابستون که انقد گرم بود بقیش میخواد چطور باشههه😭😭.