متاسفانه نمیتونم پیامهای چنل بچهای دانشگاه اینجا فوروارد کنم فقط خواستم بگم فعلا تا سه هفته آینده من قراره بمیرمم و دیگه زنده نباشم.
خونهی محدثه رو میبینم میخوام گریه کنم ، کنار شوهرش میبینمش میخوام گریه کنم ، سوار ماشینشون میشم میخوام گریه کنم، کلا میخوام گریه کنم (: