جِنابِ او +:
@jenabeoooo
165
دنبالکننده
3هزار
عکس
471
ویدیو
1
فایل
_منِ او ای آنکه دوست دارمت اما ندارمت ؛ جایت همیشه در دلِ من درد میکند . -گوش شنوا
https://eitaa.com/nashenasa_app/app?startapp=NsR6HNAGJUTZZU6H&btn=
مشاهده در ایتا
پیوستن
جِنابِ او +:
165 دنبالکننده
دانلود
جِنابِ او +:
:>
جِنابِ او +:
هدایت شده از
یاسهاسبزخواهندشد ؛
جِنابِ او +:
-
جِنابِ او +:
اعتکاف هم ساعت های آخراشه دیگه (:
جِنابِ او +:
ناراحتی بسیاررر باید از خانم کهکشانی و بلقیس خداحافظی کنمم.
جِنابِ او +:
خانومه بهمون گفت[ کنج نشینان محفل ] خیلی خوشمم اومد جالب گفت .
جِنابِ او +:
-شبِ آخر
جِنابِ او +:
روضه واقعا یه دوپینگه ، حتی کسایی که کل این دو روز نمیخندیدن هم الان دارن قهقهه میزنن.
جِنابِ او +:
کل مسجد دارن بادکنک بازی میکنن عالی.
جِنابِ او +:
یه دختر نازی اینجا هست که واقعااا دوست دارم تا ابد ببینمشش🛐.
مطالب بعدی