واقعا قیافمو یه جوری میکنم انگار بچم مُرده بعد توقع هم دارم جالب به نظر برسممم.
بعد هی میان میگن وای سوسول نباشید وای کاری ندارن همین که اومدن تو اتاق ما یعنی آزار دیگه😭😭:)))
درسته که بلقیس با ما نیومده سفر ولی مگه میشه که لحظه به لحظه همه چیو بهش گزارش ندیم؟!