بعد هی میان میگن وای سوسول نباشید وای کاری ندارن همین که اومدن تو اتاق ما یعنی آزار دیگه😭😭:)))
درسته که بلقیس با ما نیومده سفر ولی مگه میشه که لحظه به لحظه همه چیو بهش گزارش ندیم؟!
یه خانومِ گلی هست که من دیروز اشتباهی سلام کردم بهش و شامُ با هم خوردیم و تا الان دوبار نجاتم داده ، زندگی جالبه.