بعد هی میان میگن وای سوسول نباشید وای کاری ندارن همین که اومدن تو اتاق ما یعنی آزار دیگه😭😭:)))
درسته که بلقیس با ما نیومده سفر ولی مگه میشه که لحظه به لحظه همه چیو بهش گزارش ندیم؟!
یه خانومِ گلی هست که من دیروز اشتباهی سلام کردم بهش و شامُ با هم خوردیم و تا الان دوبار نجاتم داده ، زندگی جالبه.
در حال فک کردن بودم به موضوعاتی ناراحت کننده بود برام ،توی اتوبوس داشت مداحی پخش میشد و از ذهنم خطور کرد اگه الان مداحی مورد علاقم پخش بهعنوان نشونه در نظرش میگیرم و مداحی بعدی که پخش مداحی مورد علاقم بود))))))))))):