-ولی امامرضا من از شما خواستم بودم انسان بعدی که باعث شد قلبم بلرزه از طرف خودتون باشه تا من دیگه اذیت نشم)))))):
نیاز دارم تمام آدمهای داخل کوپه برن بیرون و من حداقلش دو ساعت با اقدس تنها باشم تا خالی بشم و از غم نمیرم.
شاید نباید وقتی اینستاگرام رو بعد مدتها بازش میکردم همهی پست ها مربوط به بکییجین و ناهیدو باشه))))):