-ولی امامرضا من از شما خواستم بودم انسان بعدی که باعث شد قلبم بلرزه از طرف خودتون باشه تا من دیگه اذیت نشم)))))):
نیاز دارم تمام آدمهای داخل کوپه برن بیرون و من حداقلش دو ساعت با اقدس تنها باشم تا خالی بشم و از غم نمیرم.
شاید نباید وقتی اینستاگرام رو بعد مدتها بازش میکردم همهی پست ها مربوط به بکییجین و ناهیدو باشه))))):
جِنابِ او +:
- all be watching you
میشه از نگاههای من به تو توی سفر یه همچین ویدیویی ساخت.
عجیبه یه آدم رندوم که سرجمع پنج روزم نمیشناختمش باعث شد احساساتم به یک آدم ۸ ساله تموم بشه .