- سلام
این تقدیمی مختص کسانی که هست که دوست دارند نقاشی از آیدل/خواننده مورد علایشقان دریافت کنند ، این پیام را در کانالهای خود ارسال کنید و آیدیتون چنلتون رو اینجا بفرستید ، منتظر کشیدن خانومی های خوشگلی که دوست دارید هستم ( اگرم آقا بودن عب نداره)
ممبرهای اینجا هم میتونن اسم اکانت یا آیدیشون رو بفرستن .✨💗
اونایی که منتظر جنگ بودید تبریک میگم بهتون ، شادی کنید جشن بگیرید دوباره هموطنانتون قراره کشته بشن.
آدمهایی که فک میکنید هیچ وقت از دستشون نمیدید و کنارتون میمونن ، زودتر از بقیه ترکتون میکنن.
هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
شما تا حالا کسی رو دیدین که “محبوب ترین” میوه اش سیب باشه؟من که ندیدم تا حالا 😁
عید هم همیشه کمترین میوه ای که توسط فامیل و دوست و اشنا خورده میشد سیب بود.
•سایو•
@farsitweets