هدایت شده از سبزِیشمی .
امشب کجا رو میزنه ؟
میخوام برم اونجا بخوابم ، دیگه نمیتونم .
اینکه ایلیا یهو دیوار رو نشون میده و میگه جمعه ایناش طبیعیه یا باید خونه رو خالی کنیم؟!
نشستم نگران اینم که وای این خونآشامِ که الینا دزدیده بلایی سرش نیاره در حالی که بیرون داره صدای انفجار میاد و هر لحظه امکان داره خودم به جای الینا دارفانی رو وداع بگم.
الان وقت این حرفا نیست ولی واقعاً من عشق رو فقط توی سریالهای کرهای تونستم ببینم واقعا کشورهای دیگه از جمله آمریکا نمیتونن اون حس عمیق رو بهم منتقل کنن + به اضافهی سینماتوگرافی و صحنه پردازی قوی که دارن.
بعضی از خوابها انقد خوبن که وقتی بیدار میشی افسردگی میگیری که چرا توی زندگی واقعیت وجود نداره.
جنگِ و هر لحظه امکان داره وارد دیار باقی بشم حالا باید چیکا کنم؟ آفرین میر.نم به جلوی موهامه تا شکل لاما بشم و دیگه هیچ وقت نتونم روسریمو در بیارم.