فاطمه به من میگه چرا اون موقع که بچه بودم داشتم فلان کارو میکردم جلومو نگرفتی ، زن من اگه عاقل بودم الان حداقل یه تپهی سالم توی زندگیم داشتم.
هدایت شده از Ekhrajiha | اخراجیها 🇮🇷
صدای زمین خوردنش دهن معلم رو سرویس میکرد بینظیر بود
✓babaayoda
@Ekhrajiha
منی که پلن داشتم زندگی کنم این چند وقت :
ناهار مهمون داریم ، شب مهمونی هستیم فرداش دوباره مهمونی و همچنان مهمونی تا بی نهایت
139.7K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وقتی بهم میگه انیمیشن که کاری نداره چهارتا خرگوش و گل و پروانه میکشی دیگه: