من اگه میخواستم روانم سالم بمونه باید ومپایر دایرز رو بعد فصل یک بیخیالش میشدم.
هر سری که لحظهیگرگومیش میبینم امید دارم که احسان شهید نشه ، حامد اسیر نشه ، یاسمن منتظر حامد میمونه تا بیاد ، هادی دستش قطع نشه.
انسانهای ادبیاتی من خیلی دوستتون دارم حالا میشه بیاید فیلمنامه کوتاه این ترم منو بنویسید؟!
هنوز نفهمیدم این فیلمنامه نویسی توی چارت درسی من چه میکنه ، من اگه نوشتن بلد بودم انیمیشن نمیخوندمم که . یکی دیگه باید بنویسه من باید به تصویرش بکشم فقط😭😭.
یه آقاِ داشت با بچههاش برای پرندهها دونه میریخت یهو منو صدا زد گفت عموجون بیا توام بریز ، امان از ظاهر غلط اندازز😭😭😭.