هدایت شده از *مِهرماهی
یه روز پاییزی از ۱۴۰۴:)))
هدایت شده از آنـٰہشرلیباموهاےرنگیپنگی ࣫͝
کاش زرافه بودم از اون بالا آدمارو نمیدیدم
کارِ قشنگی مردم محلمون میکنن اینکه وقتی صدای پدافند میاد که داره ازمون دفاع میکنه اونا بلند الله اکبر میگن تا نور بشه و بره کمک و قوت بچهای پدافند بشه.
همسایه بالاییمون از وقتی برگشته باشگاه اسب سواری راهانداخته ، چی کار دارید میکنید زن دو دقیقه آروم بگیرید.