کارِ قشنگی مردم محلمون میکنن اینکه وقتی صدای پدافند میاد که داره ازمون دفاع میکنه اونا بلند الله اکبر میگن تا نور بشه و بره کمک و قوت بچهای پدافند بشه.
همسایه بالاییمون از وقتی برگشته باشگاه اسب سواری راهانداخته ، چی کار دارید میکنید زن دو دقیقه آروم بگیرید.
عجیبه از خواب بلند شدم و به طور عجیبی دلمگریه میخواد ، ولی من مگه همیشه نباید صبحها سگ باشم؟!
فامیلمون داره به بابا بزرگم میگه انشالله بچهی کوچیک بعدیتون دیگه نتیجهات و بعدش به من نگاه میکنه میخواستم بهش بگم فعععععککک نکنمممم-