eitaa logo
جِنابِ او +:
164 دنبال‌کننده
3هزار عکس
476 ویدیو
1 فایل
_منِ او ای آنکه دوست دارمت اما ندارمت ؛ جایت همیشه در دلِ من درد میکند . -گوش شنوا https://eitaa.com/nashenasa_app/app?startapp=NsR6HNAGJUTZZU6H&btn=
مشاهده در ایتا
دانلود
کارِ قشنگی مردم محلمون میکنن اینکه وقتی صدای پدافند میاد که داره ازمون دفاع می‌کنه اونا بلند الله اکبر میگن تا نور بشه و بره کمک و قوت بچهای پدافند بشه.
حس می‌کنید اگه راجب شرایط نظر ندید امتیاز این مرحله رو از دست میدید؟
همسایه بالاییمون از وقتی برگشته باشگاه اسب سواری راه‌انداخته ، چی کار دارید میکنید زن دو دقیقه آروم بگیرید.
امشب انقد🤏 فاصله داشتیم با خفت‌گیری ، ربوده‌شدن و قتل.
تا کی باید با فامیل‌های دور رفت و آمد داشته باشیم؟!
عجیبه از خواب بلند شدم ‌ و به طور عجیبی دلم‌گریه میخواد ، ‌ولی من مگه همیشه نباید صبح‌ها سگ باشم؟!
فامیلمون داره به بابا بزرگم میگه انشالله بچه‌ی کوچیک بعدیتون دیگه نتیجه‌ات و بعدش به من نگاه می‌کنه میخواستم بهش بگم فعععععککک نکنمممم-
شانسم در زندگی 🚮
دلایل خودم برای گریه کم بود که تلویزیون داره درب‌العشگ پخش می‌کنه:))))))
- بهار💆🏻‍♀
پا؟ من اصلا نمی‌دونم چی هست دیگه ندارمش.
هدایت شده از ~ کُنجِ صَبوری ~