eitaa logo
ایالا‌ت‌‌متحده‌‌محورمقاومت
160 دنبال‌کننده
13.5هزار عکس
13.2هزار ویدیو
173 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از HERO313Mهیرو
اگر یک روز اتش بس شد و این دو حالت نشدیم بدونید جنگ تمام نشده
11.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کاش میشد عمر خود را هدیه میدادم به او زندگی را دوست دارم رهــــــ🍃ــــبر شهیدمون رو بیشتر 💔 .
هدایت شده از HERO313Mهیرو
914.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تفسیر مقام معظم رهبری درباره عقب نشینی تاکتیکی و غیر تاکتیکی همانگونه که در شهادت اسمائیل هنیه، با نفوذ ظریف عقب نشینی غیر تاکتیکی شد،و با از دست دادن سید مقاومت به غضب الهی دچار شدیم،باور نمیکنید قضیه را از دیدن بنده و میشل عون ببینید خلا سید مقاومت باعث میشه وزیر امور خارجه در اون زمان حساس و رئیس مجلس در این روز که براتون مشخصه وارد بیروت بشند،چرا چون در زمان خودش عمل انتقام شکل گرفته بود ظریف و پزشکیان و امسال اینها فریب نخورده بودند، الان مقاومت زیر فشار حریری(سعودی امریکایی) ها و سمیر جع جع ها(فرانسه سعودی امریکایی) بعد چهار سال از نبود رئیس جمهورشان، فرصت را در نبود سید مقاومت غنیمت نمیشمردند.و به ایران و مقاومت فشار نمی آوردند. این پست در تاریخ۳۱/مهر/۱۴۰۳ .
25.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اینک شـــما و وحــــــشتِ دنـــیای بـــی عــــــ😭ــــــــلی رهـــــــ🍃ــــبـر شـــــــهـــیـدمون تا کنون چنین بی هــــــوا بارانی نشده بودم .
هدایت شده از HERO313Mهیرو
⭕️‍ توییت کاربر خارجی: 🚨 پیتر تیل به‌تازگی ۲ میلیون سهم پالانتیر را فروخته است. دوباره این را بخوان. مردی که ستون فقرات نظارتی ارتش آمریکا را ساخت. مردی که نرم‌افزارش در سیا، NSA و پنتاگون استفاده می‌شود. مردی که دقیقاً می‌داند در هر اتاق جنگی در آمریکا چه می‌گذرد. او فروخت. در میانهٔ یک جنگ. وقتی هنوز بمب‌ها در حال سقوط‌اند. وقتی ۶ سرباز آمریکایی در کیسه‌های جسد قرار دارند. وقتی ترامپ می‌گوید «۴ تا ۵ هفتهٔ دیگر.» سهام شرکت‌های دفاعی الان باید سر به فلک می‌کشید. جنگ عملاً در جریان است. بزرگ‌ترین مشتری پالانتیر دولت آمریکاست. این باید زمان برداشت سود او می‌بود. اما او نمی‌خرد. نگه هم نمی‌دارد. او به‌سمت خروج می‌دود. از خودت بپرس چرا. مرحله ۱: تیل دسترسی به مجوزهای امنیتی سطح بالا دارد. او اطلاعاتی می‌بیند که بیشتر مردم هرگز نخواهند دید. مرحله ۲: اگر جنگ خوب پیش می‌رفت — اگر آمریکا در حال پیروزی بود — سهام دفاعی‌ات را نمی‌فروشی. تا اوج نگهش می‌داری. مرحله ۳: او در اوج قدرت بازار می‌فروشد. یعنی می‌داند این قدرت پایدار نیست. چیزی در راه است که بازار هنوز قیمت‌گذاری نکرده. مرحله ۴: وقتی مردی که عملاً ماشین جنگی آمریکا را تأمین می‌کند در میانهٔ جنگ نقد می‌کند — این صرفاً سودگیری نیست. این یک هشدار است. مرحله ۵: آخرین باری که افراد مطلع در زمان درگیری این‌طور فروختند؟ درست قبل از آنکه اوضاع خیلی بدتر شود. تنگه هرمز بسته شده است. ایران هنوز ناوگان زیردریایی‌اش را به‌کار نگرفته. حزب‌الله جبههٔ دومی باز کرده. نفت در حال جهش است. طلا به بالاترین سطح تاریخی رسیده. بازارها در حال خون‌ریزی‌اند. و مردی که همه‌چیز را می‌بیند، فروخت. او چیزی می‌داند. و به تو نمی‌گوید. اما معامله‌اش گفت. 🚨
هدایت شده از HERO313Mهیرو
‌ ژوزه یانگ تحلیلگر موسسه بیسون: دستور ترامپ مبنی بر اسکورت نفتکش‌ها در هرمز نتیجه معکوس خواهد داد و جان سربازان و میلیاردها دلار پول را به آتش می‌کشد .
هدایت شده از خبر فوری
8.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
الله اکبر الله اکبر الله اکبر 🚀🚀🚀 سه تا از ترسناک‌ترین موشک‌های ایرانی که خواب رو از آمریکا و اسرائیل گرفتن. 📌 در پست های بعدی، موشک های دیگری معرفی می‌شوند..... 🚨🚨 خبر فوری @khabareforii313 @khabareforii313
وزیر امور خارجه ترکیه: کشورهایی که هدف حملات ایران قرار گرفته‌اند، اگر این حملات ادامه یابد، ممکن است سکوت نکنند .
اره خیلی احتمال داره بهمون فحش بدن
MP3 Recorderآخرین تحولات جنگ روز سوم.mp3
زمان: حجم: 7.6M
چرا باید جنگ را طولانی و فرسایشی کرد؟ 🔸️ چرا هر صحبتی از آتش بس خیانت به کشور و خون امام خامنه ای است؟ 🔸️انتهای این جنگ باید چگونه باشد؟ 🔸️کدام طرف برنده این جنگ خواهد بود و شرط پیروزی چیست؟ 📌 برای یافتن پاسخ سوالات بالا این فایل صوتی را با دقت گوش کنید @taghaviniaa
13.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 عاقبت ایران در آخرالزمان آیا ترامپ و نتانیاهو ایران را شکست می‌دهند؟ ➖آیا در این اوضاع و حوادث کنونی، خبرهایی ترسناک درراه است یا برعکس استاد شیخ مرتضی @hedye110
📣📣📣 و مهم 📣📣📣 و مهم 📣📣📣 و مهم 🚨هشدار امنیتی 🔹دیروز سفیر اسرائیل در آمریکا گفته : ⬅️پایان هفته برای ایران شگفتانه خواهیم داشت. با بررسی جمیع جوانب، محتمل‌ترین گزینه رژیم صهیونسیتی: انفجار گوشی های موبایل مردم است. مانند انفجار پیجرها در لبنان برای جلوگیری از این اقدام وحشیانه، کارهای زیر را انجام داده و به سایرین نیز یادآوری نمایید: ۱- حذف پیام رسان , ، ، و ۲- عدم استفاده از های رایگان به ویژه فیلتر شکن «مهسا» MahsaNG و jump این فیلتر شکن یک جاسوس تمام عیار بوده و احتمال انفجار گوشی شما با این فیلتر شکن بسیار زیاد است. ۳- کنار گذاشتن گوشی های آمریکایی برند کاترپیلار و آیفون ، دستکم تا پایان جنگ به دلیل دسترسی موساد به تمام اجزای گوشی های آمریکایی. ۴- حذف پیامها و پیامک های ناشناخته که از شما می‌خواهد روی لینک کلیک کنید. ۵- عدم به روز رسانی نرم افزارهای خارجی که جنبه اجتماعی و تفریحی دارد ، برای به روز رسانی نرم افزارهای خود فقط از اپلیکیشن های داخلی مانند بازار استفاده کنید ، تا حد زیادی امن هستند. ۶- اگر احساس کردید گوشی موبایل شما بیش از اندازه گرم شده ، سریعا آن را خاموش کرده و از آن فاصله بگیرید. این پیام را جدی گرفته و برای سایرین نیز ارسال کنید. ☫مقاومت هـــزیـــنــه دارد، امّـــــــــــــا هـــزیـــنــه‌ی تسلیم، بــیــشــتــر است☫