eitaa logo
ایالا‌ت‌‌متحده‌‌محورمقاومت
160 دنبال‌کننده
13.5هزار عکس
13.2هزار ویدیو
173 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از HERO313Mهیرو
‌ ژوزه یانگ تحلیلگر موسسه بیسون: دستور ترامپ مبنی بر اسکورت نفتکش‌ها در هرمز نتیجه معکوس خواهد داد و جان سربازان و میلیاردها دلار پول را به آتش می‌کشد .
هدایت شده از خبر فوری
8.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
الله اکبر الله اکبر الله اکبر 🚀🚀🚀 سه تا از ترسناک‌ترین موشک‌های ایرانی که خواب رو از آمریکا و اسرائیل گرفتن. 📌 در پست های بعدی، موشک های دیگری معرفی می‌شوند..... 🚨🚨 خبر فوری @khabareforii313 @khabareforii313
وزیر امور خارجه ترکیه: کشورهایی که هدف حملات ایران قرار گرفته‌اند، اگر این حملات ادامه یابد، ممکن است سکوت نکنند .
اره خیلی احتمال داره بهمون فحش بدن
MP3 Recorderآخرین تحولات جنگ روز سوم.mp3
زمان: حجم: 7.6M
چرا باید جنگ را طولانی و فرسایشی کرد؟ 🔸️ چرا هر صحبتی از آتش بس خیانت به کشور و خون امام خامنه ای است؟ 🔸️انتهای این جنگ باید چگونه باشد؟ 🔸️کدام طرف برنده این جنگ خواهد بود و شرط پیروزی چیست؟ 📌 برای یافتن پاسخ سوالات بالا این فایل صوتی را با دقت گوش کنید @taghaviniaa
13.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 عاقبت ایران در آخرالزمان آیا ترامپ و نتانیاهو ایران را شکست می‌دهند؟ ➖آیا در این اوضاع و حوادث کنونی، خبرهایی ترسناک درراه است یا برعکس استاد شیخ مرتضی @hedye110
📣📣📣 و مهم 📣📣📣 و مهم 📣📣📣 و مهم 🚨هشدار امنیتی 🔹دیروز سفیر اسرائیل در آمریکا گفته : ⬅️پایان هفته برای ایران شگفتانه خواهیم داشت. با بررسی جمیع جوانب، محتمل‌ترین گزینه رژیم صهیونسیتی: انفجار گوشی های موبایل مردم است. مانند انفجار پیجرها در لبنان برای جلوگیری از این اقدام وحشیانه، کارهای زیر را انجام داده و به سایرین نیز یادآوری نمایید: ۱- حذف پیام رسان , ، ، و ۲- عدم استفاده از های رایگان به ویژه فیلتر شکن «مهسا» MahsaNG و jump این فیلتر شکن یک جاسوس تمام عیار بوده و احتمال انفجار گوشی شما با این فیلتر شکن بسیار زیاد است. ۳- کنار گذاشتن گوشی های آمریکایی برند کاترپیلار و آیفون ، دستکم تا پایان جنگ به دلیل دسترسی موساد به تمام اجزای گوشی های آمریکایی. ۴- حذف پیامها و پیامک های ناشناخته که از شما می‌خواهد روی لینک کلیک کنید. ۵- عدم به روز رسانی نرم افزارهای خارجی که جنبه اجتماعی و تفریحی دارد ، برای به روز رسانی نرم افزارهای خود فقط از اپلیکیشن های داخلی مانند بازار استفاده کنید ، تا حد زیادی امن هستند. ۶- اگر احساس کردید گوشی موبایل شما بیش از اندازه گرم شده ، سریعا آن را خاموش کرده و از آن فاصله بگیرید. این پیام را جدی گرفته و برای سایرین نیز ارسال کنید. ☫مقاومت هـــزیـــنــه دارد، امّـــــــــــــا هـــزیـــنــه‌ی تسلیم، بــیــشــتــر است☫
5.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️پناهیان: اگر تقاضای آتش بس کردند، نپذیرید و قاطع پاسخ بدهید حالا که پا داده نابودش کنید @AkhbareFori
💥‍🔴 🔴💥 🔺چرا ایران بر نابودی ناوگان پنجم ایالات متحده در بحرین تمرکز دارد؟ این فقط یک ناوگان نیست؛ بلکه یک پایگاه داده جامع (جنگ، اطلاعات، دزدی دریایی، سیاست و موارد دیگر) است. اجازه دهید اهمیت این ناوگان را توضیح دهم. نابودی آن به معنای از بین بردن تقریباً 75٪ از قدرت ایالات متحده در خاورمیانه است. اولاً، این ناوگان مساحتی حدود 6.5 میلیون کیلومتر مربع را پوشش می‌دهد که خلیج فارس، دریای سرخ، خلیج عمان، دریای عرب و بخش‌هایی از اقیانوس هند را در 21 کشور در بر می‌گیرد. این ناوگان شامل سه گلوگاه استراتژیک حیاتی است: تنگه هرمز، کانال سوئز و تنگه باب المندب. تقریباً 90٪ از تجارت نفت جهان از این مناطق عبور می‌کند و کنترل ایالات متحده بر آنها زنجیره‌های تأمین انرژی آنها را تضمین می‌کند. دوم: این ناوگان به دلایل زیر ستون فقرات امنیت دریایی ایالات متحده در خاورمیانه است: ۱- این ناوگان در سال ۱۹۹۵ علیه (عراق، ایران، پاکستان و افغانستان) با هدف تحمیل هژمونی ایالات متحده در خاورمیانه و آسیای مرکزی پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی تأسیس شد. ۲- عملاً در حمله ۲۰۰۱ به افغانستان، حمله ۲۰۰۳ به عراق و تجاوز علیه ایران در سال ۲۰۰۵ شرکت داشت و نیروی اصلی مورد استفاده برای حمله به یمن از ۲۰۲۳ تا ۲۰۲۵ بود. ۳- در حال حاضر، این ناوگان نیروی اصلی برای حمله به ایران در سال ۲۰۲۶ است و تمام اطلاعات، برنامه‌ها، دستورات جنگی و استقرار نیروها از آن سرچشمه می‌گیرد. ۴- این ناوگان شامل بیش از ۳۰ کشتی دریایی، شامل ناوشکن، زیردریایی و ناو هواپیمابر متحرک، با مجموع ۱۵۰۰۰ پرسنل، علاوه بر صدها هواپیما بر روی ناوها و هزاران موشک پیشرفته است. ۵- این ناوگان با هماهنگی و همکاری حاکمان عرب، فعالیت‌های دیپلماتیک و سیاسی دارد. آیا اهمیت آن را درک می‌کنید؟ این یک مرکز اداری جامع است. ایران بر آن متمرکز است و موفق به نابودی رادارها و برخی از تجهیزات دریایی و لجستیکی آن شده است. این ناوگان روزانه مورد بمباران شدید قرار می‌گیرد، بدون اینکه بتواند موشک‌ها را رهگیری کند یا حتی علیه آنها مانور دهد. این بدان معناست که ناوگان عملاً به یک نقطه ضعف تبدیل شده است و طبق بیانیه فرماندهی مرکزی ایالات متحده، نابودی آخرین سیستم‌های راداری باقی مانده آن ممکن است دلیل سقوط اشتباه سه جت جنگنده F-15 امروز بوده باشد (این موضوع مشکوک است، زیرا ایران ادعا می‌کند که این جت‌ها را سرنگون کرده است، نه اینکه این یک خطای کویتی بوده باشد). در نتیجه: نابودی این ناوگان و ستاد فرماندهی آن، تأثیر منفی بر توانایی اسرائیل و آمریکا در دفاع، حمله و جمع‌آوری اطلاعات دارد. اگر ایرانیان موفق به نابودی (کامل) آن شوند، به معنای یک فاجعه نظامی بالقوه آمریکایی خواهد بود که شاید از جنگ جهانی دوم بی‌سابقه باشد.
💔چقدر دروغ گفتید؟ ◾سال ۹۶ آمدنیوز به شما گفت: خامنه‌ای از دنیا رفته است و بدل دارد به نام میرطاهر؛ باور کردید! ◾سال ۹۸ به شما گفتند: خامنه‌ای به ونزوئلا فرار کرده است! باور کردید! ◾سال ۱۴۰۱ به شما گفتند: خامنه‌ای با خانواده‌اش به روسیه گریخته؛ باور کردید! ◾سال ۱۴۰۴ به شما گفتند: خامنه‌ای با خانواده‌اش در پناهگاه است! خامنه‌ای حرم امام رضا(ع) مخفی شده است! در سردآب امامزاده صالح است! از تهران خارج شده است! در طبقه منفی ۴۴ سطح زمین پنهان شده است! ◾شما باور کردید! ◾خامنه‌ای با خانواده‌اش شهید شد ◾نه از کشور فرار کرد ◾نه زیر زمین رفت ◾نه در پناهگاهی بود که در تمام رسانه‌های‌شان از آن صحبت می‌کردند. باور کنید که به شما دروغ گفتند او با مردمش بود؛ مانند علی زیست و مانند علی شهید شد... او از هر ایرانی ای وطن پرست تر بود. 🇮🇷 @IRI_News
‌ ♨️ شروط ایران برای پایان دادن به جنگ بقائی درباره شروط ایران برای پایان دادن به جنگ گفت: 🔹جنگ را باید آنها متوقف کنند. جنگ را ما شروع نکردیم. انتخاب ما دیپلماسی بود. در داخل هم دستگاه دیپلماسی با انتقاداتی مواجه بود و می‌گفتند با سابقه قبلی نباید وارد می‌شدید. 🔹حاکمیت از روند دیپلماتیک حمایت کرد و ما تلاش کردیم وارد جنگ نشویم اما طرف مقابل جنگ را انتخاب کرد. راه توقف جنگ این است که دشمنان متوقف کنند. جامعه جهانی باید تصمیم بگیرد بیشتر از اینکه دیر شود وظیفه خود را انجام دهد. ✍بگذارید صریح حرف بزنیم. در دور اول مذاکره گفتیم با سابقه برجام، اساسا پذیرش اصل این‌مذاکره غلط‌ست. تجربه ای که طرف مقابل زیر میز زد، تعهداتش را پاره کرد و تحریم را چند برابر کرد. گوش نکردید و شد آن خسارت. در دور دوم دهها بار گفتیم آزموده را آزمودن خطاست. گفتیم وقتی دشمن حمله ترکیبی اقتصادی و امنیتی را جلو میبرد، نشستن پشت میز بدون تضمین واقعی بدون هیچ شرطی یعنی ارسال پیام ضعف. گفتیم سایه جنگ با این مدل ادبیات، سنگین تر میشود. باز هم گوش نکردید. نتیجه چه شد؟ دوباره وسط مذاکره حمله. دشمن وقتی بوی تردید حس کند... ادامه در پست بعد👇 📌 خبر فوری سراسری به بزرگترین کانال ایتا بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/3170697458C824a7b68ca
ادامه مطلب از پست قبل👆 ✍دشمن وقتی بوی تردید حس کند جسورتر میشود. وقتی احساس کند شما هنوز دنبال آتش بس به هر قیمت هستید، ضربه اش را سنگین تر میکند به امید اینکه مقاومت بشکند. این همان خطای محاسباتی‌ست که بارها تکرار شده و مجدد دارید تکرار میکنید. حتی اگر هدف، توقف جنگ باشد، راهش این ادبیات نیست. راهش بالا بردن هزینه دشمن‌ست. راهش این‌ست که بداند ادامه درگیری برایش غیرقابل تحمل میشود. مگر آمریکا در هیچ نقطه ای بدون تحمیل هزینه عقب نشسته؟ الان نفس های دشمن به شماره افتاده‌ست. اختلافات داخلی شان عمیق تر از همیشه‌ست. فشار اقتصادی و سیاسی بر آنها واقعی‌ست. اگر این مقطع با این پیام های دوپهلو و نرم هدر برود، فرصت تاریخی از دست میرود. جنگ را ما شروع نکردیم، درست. اما پایانش را هم با ادبیات التماسی نمیشود نوشت. پایان جنگ را موازنه قدرت می نویسد، نه بیانیه های دیپلماتیک. این لحظه، لحظه اقتدار در بیان و عمل‌ست. هر پیام غلط، چند موشک اضافه روی سر مردم می آورد. 📌 خبر فوری سراسری به بزرگترین کانال ایتا بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/3170697458C824a7b68ca