eitaa logo
ایالا‌ت‌‌متحده‌‌محورمقاومت
160 دنبال‌کننده
13.5هزار عکس
13.2هزار ویدیو
173 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
‌ ♨️ شروط ایران برای پایان دادن به جنگ بقائی درباره شروط ایران برای پایان دادن به جنگ گفت: 🔹جنگ را باید آنها متوقف کنند. جنگ را ما شروع نکردیم. انتخاب ما دیپلماسی بود. در داخل هم دستگاه دیپلماسی با انتقاداتی مواجه بود و می‌گفتند با سابقه قبلی نباید وارد می‌شدید. 🔹حاکمیت از روند دیپلماتیک حمایت کرد و ما تلاش کردیم وارد جنگ نشویم اما طرف مقابل جنگ را انتخاب کرد. راه توقف جنگ این است که دشمنان متوقف کنند. جامعه جهانی باید تصمیم بگیرد بیشتر از اینکه دیر شود وظیفه خود را انجام دهد. ✍بگذارید صریح حرف بزنیم. در دور اول مذاکره گفتیم با سابقه برجام، اساسا پذیرش اصل این‌مذاکره غلط‌ست. تجربه ای که طرف مقابل زیر میز زد، تعهداتش را پاره کرد و تحریم را چند برابر کرد. گوش نکردید و شد آن خسارت. در دور دوم دهها بار گفتیم آزموده را آزمودن خطاست. گفتیم وقتی دشمن حمله ترکیبی اقتصادی و امنیتی را جلو میبرد، نشستن پشت میز بدون تضمین واقعی بدون هیچ شرطی یعنی ارسال پیام ضعف. گفتیم سایه جنگ با این مدل ادبیات، سنگین تر میشود. باز هم گوش نکردید. نتیجه چه شد؟ دوباره وسط مذاکره حمله. دشمن وقتی بوی تردید حس کند... ادامه در پست بعد👇 📌 خبر فوری سراسری به بزرگترین کانال ایتا بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/3170697458C824a7b68ca
ادامه مطلب از پست قبل👆 ✍دشمن وقتی بوی تردید حس کند جسورتر میشود. وقتی احساس کند شما هنوز دنبال آتش بس به هر قیمت هستید، ضربه اش را سنگین تر میکند به امید اینکه مقاومت بشکند. این همان خطای محاسباتی‌ست که بارها تکرار شده و مجدد دارید تکرار میکنید. حتی اگر هدف، توقف جنگ باشد، راهش این ادبیات نیست. راهش بالا بردن هزینه دشمن‌ست. راهش این‌ست که بداند ادامه درگیری برایش غیرقابل تحمل میشود. مگر آمریکا در هیچ نقطه ای بدون تحمیل هزینه عقب نشسته؟ الان نفس های دشمن به شماره افتاده‌ست. اختلافات داخلی شان عمیق تر از همیشه‌ست. فشار اقتصادی و سیاسی بر آنها واقعی‌ست. اگر این مقطع با این پیام های دوپهلو و نرم هدر برود، فرصت تاریخی از دست میرود. جنگ را ما شروع نکردیم، درست. اما پایانش را هم با ادبیات التماسی نمیشود نوشت. پایان جنگ را موازنه قدرت می نویسد، نه بیانیه های دیپلماتیک. این لحظه، لحظه اقتدار در بیان و عمل‌ست. هر پیام غلط، چند موشک اضافه روی سر مردم می آورد. 📌 خبر فوری سراسری به بزرگترین کانال ایتا بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/3170697458C824a7b68ca
هدایت شده از خبر فوری
💥 خبری خوشحال کننده از انتخاب رهبری، که همه را غافلگیر خواهد کرد: دشمنان را مأیوس و دوستان را ذوق زده می‌کند. و اطمینان داریم که بهترین فرد ادامه دهنده راه امام شهید خامنه‌ای اعلام خواهد شد و ما پس از آن وظیفه پیروی داریم. 👇تا اعلام رهبری جدید با ما باشید👇 🚨🚨 خبر فوری @khabareforii313 @khabareforii313
☄معرفی رهبر جدید انقلاب در کانال ِ👇 🚨🚨 خبر فوری @khabareforii313 @khabareforii313
هدایت شده از خبر فوری
💥اعلام رهبر جدید همه را شوکه می‌کند💥 https://eitaa.com/khabareforii313/150493
پیام پخش شده در مجازی اعضای خبرگان اگر می‌خواهند از حملات آمریکا واسرائیل در امان بمانند، روحانی رو هم در جلسات دعوت کنند .
هدایت شده از فوق محرمانه
در این مرحله از جنگ، هر کسی دم از مذاکره، آتش بس، کاهش تنش و....!! بزند خائن به ملت ایران، جهان اسلام، خون شهدا و آرمان های رهبر شهیدمان است. 👇بزودی اسامی خائنین اعلام می‌شود👇 🔥بدون سانسور👇 🔥بدون مخفی کاری 👇 🔥بدون ملاحظه و مسامحه👇 🔥کانال رازهای نگفته و سر به مُهر👇 💥 کانال فوق محرمانه 💥 @mahramane313
استاد امیریآتش بس ممنوع.mp3
زمان: حجم: 9.2M
اخطار شدید و شجاعانه استاد امیرعلی حیدر-امیری به وزارت‌ امور خارجه دوازدهم اسفندماه ۱۴۰۴ 💥بوی خیانت می‌آید!!! 💥بقائی، عراقچی و ایروانی دم از آمادگی برای کاهش تنش!! می‌زنند.!!! 💥آقایان دیپلمات سکوت کنید! مالک اشتر به خیمه معاویه رسیده علی شهید شده است هیچ خط قرمزی وجود ندارد مطرح کردنِ آتش بس و کاهش تنش ممنوع⛔️ آنقدر باید بجنگیم، تا ریشه فتنه خشکانده شود🗡 و گرنه دشمن دوباره تجدید قوا می‌کند، و مجددا بر می‌گردد!!! 📚نشر آثار استاد امیری @aasarostad
استاد امیریآتش بس ممنوع.mp3
زمان: حجم: 9.2M
اخطار شدید و شجاعانه استاد امیرعلی حیدر-امیری به وزارت‌ امور خارجه دوازدهم اسفندماه ۱۴۰۴ 💥بوی خیانت می‌آید!!! 💥بقائی، عراقچی و ایروانی دم از آمادگی برای کاهش تنش!! می‌زنند.!!! 💥آقایان دیپلمات سکوت کنید! مالک اشتر به خیمه معاویه رسیده علی شهید شده است هیچ خط قرمزی وجود ندارد مطرح کردنِ آتش بس و کاهش تنش ممنوع⛔️ آنقدر باید بجنگیم، تا ریشه فتنه خشکانده شود🗡 و گرنه دشمن دوباره تجدید قوا می‌کند، و مجددا بر می‌گردد!!! 📚نشر آثار استاد امیری @aasarostad
🔴عجب دیپلماسی عزت‌آفرینی! ▪️««راه توقف جنگ این است که متجاوز را متوقف کنند.»»!!! این جمله عجیب را دیروز، سخنگوی وزارت خارجه ما در نشست خبری خود بر زبان جاری کرده است! پیش از این، پریشب نیز موضع کمابیش مشابهی از وزیر خارجه منتشر شد که به فاصله تنها ۲۴ ساعت بعد از شهادت رهبر انقلاب اعلام کرده بودند که ما آماده استقبال از هر نوع تلاش جدی برای کاهش تنش و بازگشت ثبات هستیم! ▪️خلاصه فرمایش این آقایان این است که از این به بعد، هرکسی در هر زمانی و در هر مکانی که تمایل داشته باشد می‌تواند به ایران در هر سطحی (حتی بالاترین سطح سیاسی کشور) حمله کند و بعد، هر وقت که صلاح بداند تجاوز را متوقف کند تا ایران هم سریعا این توقف تجاوز را بپذیرد و ثبات به منطقه بازگردد! عجب دیپلماسی عزت‌آفرینی! ▪️آقایان وزارت خارجه! آیا واقعا متوجه نیستید که معنای این مواضع ذلیلانه شما دادن تضمین به دشمن برای تکرار حملاتش در ماه‌ها و سالهای بعد است؟! دشمنی که تصور کند هر وقت بخواهد می‌تواند به ایران حمله کند و هر وقت هم بخواهد می‌تواند با توقف حمله، صلح را به ما تحمیل کند چرا این حملات را تکرار نکند؟! آفایان وزارت خارجه! اگر حرف زدن بلد نیستید حرف نزدن هم بلد نیستید؟! بگذارید میدان کارش را بکند و برای رضای خدا و به حرمت خون قائد شهیدمان چند روزی سکوت پیشه بفرمایید! ✍ محمد منانِ رئیسی
استاد امیریآتش بس ممنوع.mp3
زمان: حجم: 9.2M
اخطار شدید و شجاعانه استاد امیرعلی حیدر-امیری به وزارت‌ امور خارجه دوازدهم اسفندماه ۱۴۰۴ 💥بوی خیانت می‌آید!!! 💥بقائی، عراقچی و ایروانی دم از آمادگی برای کاهش تنش!! می‌زنند.!!! 💥آقایان دیپلمات سکوت کنید! مالک اشتر به خیمه معاویه رسیده علی شهید شده است هیچ خط قرمزی وجود ندارد مطرح کردنِ آتش بس و کاهش تنش ممنوع⛔️ آنقدر باید بجنگیم، تا ریشه فتنه خشکانده شود🗡 و گرنه دشمن دوباره تجدید قوا می‌کند، و مجددا بر می‌گردد!!! 📚نشر آثار استاد امیری @aasarostad