هدایت شده از فوق محرمانه
در این مرحله از جنگ، هر کسی دم از مذاکره، آتش بس، کاهش تنش و....!! بزند خائن به ملت ایران، جهان اسلام، خون شهدا و آرمان های رهبر شهیدمان است.
👇بزودی اسامی خائنین اعلام میشود👇
🔥بدون سانسور👇
🔥بدون مخفی کاری 👇
🔥بدون ملاحظه و مسامحه👇
🔥کانال رازهای نگفته و سر به مُهر👇
💥 کانال فوق محرمانه 💥
@mahramane313
استاد امیریآتش بس ممنوع.mp3
زمان:
حجم:
9.2M
اخطار شدید و شجاعانه
استاد امیرعلی حیدر-امیری
به وزارت امور خارجه
دوازدهم اسفندماه ۱۴۰۴
💥بوی خیانت میآید!!!
💥بقائی، عراقچی و ایروانی
دم از آمادگی برای کاهش تنش!!
میزنند.!!!
💥آقایان دیپلمات سکوت کنید!
مالک اشتر به خیمه معاویه رسیده
علی شهید شده است
هیچ خط قرمزی وجود ندارد
مطرح کردنِ آتش بس و کاهش تنش ممنوع⛔️
آنقدر باید بجنگیم، تا ریشه فتنه خشکانده شود🗡
و گرنه دشمن دوباره تجدید قوا میکند،
و مجددا بر میگردد!!!
#استاد_امیری_عمّار_ایران
📚نشر آثار استاد امیری
@aasarostad
استاد امیریآتش بس ممنوع.mp3
زمان:
حجم:
9.2M
اخطار شدید و شجاعانه
استاد امیرعلی حیدر-امیری
به وزارت امور خارجه
دوازدهم اسفندماه ۱۴۰۴
💥بوی خیانت میآید!!!
💥بقائی، عراقچی و ایروانی
دم از آمادگی برای کاهش تنش!!
میزنند.!!!
💥آقایان دیپلمات سکوت کنید!
مالک اشتر به خیمه معاویه رسیده
علی شهید شده است
هیچ خط قرمزی وجود ندارد
مطرح کردنِ آتش بس و کاهش تنش ممنوع⛔️
آنقدر باید بجنگیم، تا ریشه فتنه خشکانده شود🗡
و گرنه دشمن دوباره تجدید قوا میکند،
و مجددا بر میگردد!!!
#استاد_امیری_عمّار_ایران
📚نشر آثار استاد امیری
@aasarostad
🔴عجب دیپلماسی عزتآفرینی!
▪️««راه توقف جنگ این است که متجاوز را متوقف کنند.»»!!!
این جمله عجیب را دیروز، سخنگوی وزارت خارجه ما در نشست خبری خود بر زبان جاری کرده است! پیش از این، پریشب نیز موضع کمابیش مشابهی از وزیر خارجه منتشر شد که به فاصله تنها ۲۴ ساعت بعد از شهادت رهبر انقلاب اعلام کرده بودند که ما آماده استقبال از هر نوع تلاش جدی برای کاهش تنش و بازگشت ثبات هستیم!
▪️خلاصه فرمایش این آقایان این است که از این به بعد، هرکسی در هر زمانی و در هر مکانی که تمایل داشته باشد میتواند به ایران در هر سطحی (حتی بالاترین سطح سیاسی کشور) حمله کند و بعد، هر وقت که صلاح بداند تجاوز را متوقف کند تا ایران هم سریعا این توقف تجاوز را بپذیرد و ثبات به منطقه بازگردد! عجب دیپلماسی عزتآفرینی!
▪️آقایان وزارت خارجه! آیا واقعا متوجه نیستید که معنای این مواضع ذلیلانه شما دادن تضمین به دشمن برای تکرار حملاتش در ماهها و سالهای بعد است؟! دشمنی که تصور کند هر وقت بخواهد میتواند به ایران حمله کند و هر وقت هم بخواهد میتواند با توقف حمله، صلح را به ما تحمیل کند چرا این حملات را تکرار نکند؟! آفایان وزارت خارجه! اگر حرف زدن بلد نیستید حرف نزدن هم بلد نیستید؟! بگذارید میدان کارش را بکند و برای رضای خدا و به حرمت خون قائد شهیدمان چند روزی سکوت پیشه بفرمایید!
✍ محمد منانِ رئیسی
استاد امیریآتش بس ممنوع.mp3
زمان:
حجم:
9.2M
اخطار شدید و شجاعانه
استاد امیرعلی حیدر-امیری
به وزارت امور خارجه
دوازدهم اسفندماه ۱۴۰۴
💥بوی خیانت میآید!!!
💥بقائی، عراقچی و ایروانی
دم از آمادگی برای کاهش تنش!!
میزنند.!!!
💥آقایان دیپلمات سکوت کنید!
مالک اشتر به خیمه معاویه رسیده
علی شهید شده است
هیچ خط قرمزی وجود ندارد
مطرح کردنِ آتش بس و کاهش تنش ممنوع⛔️
آنقدر باید بجنگیم، تا ریشه فتنه خشکانده شود🗡
و گرنه دشمن دوباره تجدید قوا میکند،
و مجددا بر میگردد!!!
#استاد_امیری_عمّار_ایران
📚نشر آثار استاد امیری
@aasarostad
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تل آویو الان
خودتان ببینید
@taghaviniaa
MP3 Recorderاوضاع جنگ چگونه است؟.mp3
زمان:
حجم:
4.8M
آخرین وضعیت جنگ چگونه است؟
#علیرضا_تقوی_نیا
🔸️آیا احتمال حمله اتمی دشمن وجود دارد؟
🔸️چرا ایران پُل بین بحرین و عربستان را هدف قرار داد؟
🔸️ایران چه راهبردی را دنبال می کند؟
🔸️چرا صحبت از آتش بس خیانت است؟
📌 برای یافتن پاسخ سوالات بالا این فایل صوتی را با دقت گوش کنید
@taghaviniaa
هدایت شده از نشر آثار استاد امیری
استاد امیرعلی حیدر-امیری در گفتوگوی خبری با صدا و سیما:
⚫️ هر شخصیتی منتخب مجلس خبرگان رهبری باشد، بدون چون و چرا، مطیع ایشان، به عنوان جانشین رهبری، و به عنوان رهبر جدید خواهیم بود.
با تأکید بر لزوم حفظ وحدت و همبستگی مردم، در شرایط فعلی کشور، رهبر شهیدمان از ما تمکین نسبت به قانون را میخواهند و ما خاضعانه، مطیع شخصی که به عنوان جانشین رهبر انتخاب شود، خواهیم بود.
#استاد_امیری_عمّار_ایران
📚نشر آثار استاد امیری
@aasarostad
🔴 یادداشت اول: انفجارِ موازنه؛ چرا ایران به سیمِ آخر زد؟
در تاریخ تحولات سیاسی، لحظاتی وجود دارند که «زمان» در آنها متوقف نمیشود، بلکه «تغییر ماهیت» میدهد. دهم رمضان ۱۴۴۷ (اسفند ۱۴۰۴)، درست در لحظهای که موشکهای دشمن قلب تپنده سیاسی ایران را در خیابان کشوردوست هدف قرار دادند، نه فقط یک رهبر و فرماندهان ارشد نظامی، بلکه به امام شهید این فرصت را داد که «منطقِ حاکم بر جهانِ وستفالی» در جغرافیای ایران را به کمک مقلدانش به خاکستر تبدیل کند.
۱. پایانِ افسانه «پناهگاه» و آغاز «حضور»
سالها بود که ماشین جنگی غرب و دستگاه رسانهای آن، بر طبلِ شکاف میان ملت و حاکمیت میکوفتند و رهبری ایران را در حصارهای امنیتی و مخفیگاههای زیرزمینی بازنمایی میکردند. اما فاجعهی دهم رمضان، یک حقیقتِ هولناک را برای استراتژیستهای پنتاگون فاش کرد: او هرگز پنهان نشده بود. آیتالله خامنهای از جنگ اول در خردادماه تا لحظه شهادت در اسفند، در میان خانواده، فرزندان و در محل کار روزمره خود حضور داشت. این «حضور عیان»، زمینه ساز بزرگترین قمار امنیتی دشمن را رقم زد. آمریکا و اسرائیل نه از سرِ انسانیت، بلکه از ترس «معادلاتِ پیشبینیناپذیرِ پس از او»، از ترور سر باز میزدند. اما در یک خطای محاسباتی تاریخی، با تصور اینکه حذف فیزیکی کلِ «شورای عالی دفاع» و «نهاد رهبری» به طور همزمان، ایران را دچار سکته مغزی و فلجِ سراسری میکند، دست به ماشه بردند.
۲. بریدنِ ترمزِ مصلحت؛ وقتی «سَر» میرود، «بدنه» رها میشود
منطق کلاسیک دیپلماسی میگوید: «جنگ ادامه سیاست است با ابزاری دیگر.» در این منطق، همواره یک «فصلالخطاب» وجود دارد که جنگ را مدیریت کند تا در لحظه مناسب، پشت میز مذاکره آن را به امتیاز تبدیل کند.
نکته عجیب و پیشبینیناپذیر برای غرب این بود که با شهادت همزمان رهبری و فرماندهان ارشد (از شمخانی تا موسوی)، «ترمزِ مصلحتسنجی» بریده شد. ایران در اسفند ۱۴۰۴، به موجودیتی تبدیل شد که دیگر «سَری» برای مذاکره و «دستی» برای امضای قطعنامه آتشبس ندارد. دستگاه دیپلماسی که همواره به دنبال موازنه بین «میدان» و «میز» بود، ناگهان خود را در برابر واقعیتی دید که در آن «میز» توسط دشمن نابود شده و «میدان» به صورت خودکار و بر اساس پروتکلهای انتقامِ سخت، به کار افتاده است.
۳. ۷۲ ساعتِ بیبازگشت؛ خروج از مدار وستفالی
در حالی که تهران زیر شدیدترین بمبارانهای تاریخ خود قرار دارد، برخلاف دفعات پیشین (مثل پس از شهادت حاج قاسم یا سید حسن نصرالله)، جریانات تکنوکرات و دیپلماسیگرا نتوانستند فرمانِ کنش سیاسی را به دست بگیرند. چرا؟
خلاء مشروعیت برای سازش: هیچ مقام سیاسی در تهران، در میانهی خونهای ریخته شده در بیت رهبری، جرأت و مشروعیتِ سخن گفتن از تنشزدایی را ندارد.
برتریِ تکنولوژیِ بقا: در ۷۲ ساعت اول، ایران نه برای «فشار بر دشمن جهت مذاکره»، بلکه برای «حذف توانِ بازگشتِ دشمن» شلیک کرد. انهدام رینگ راداری سنتکام و زدن رگهای حیاتی در قطر و بحرین، نشان داد که ایران از چاچوب «یپلماسی-امنیت» خارج شده و وارد مدار «جنگ وجودی» شده است!
۴. صورتمسئله جدید: پیروزی مطلق یا نابودی نهایی
ایرانِ امروز، روی ریلی قرار گرفته که ایستگاه میانی ندارد. این تغییر ریل، محصول یک انتخاب آگاهانه آیت الله خامنه ای در لحظه شهادت است. ایران میداند که اگر در این لحظه عقب بنشیند، تجزیه و نابودی حتمی است؛ پس تنها راه، اثبات این حقیقت است که: ماشین جنگی آمریکا روی زمین به پایان رسیده است.
این یادداشت، مقدمهای است بر فهم اینکه چگونه ایران از یک «بازیگرِ در حاشیه»، به لرزاننده ارکان نظم جهانی تبدیل شد. در یادداشتهای بعدی، تبارشناسی خواهیم کرد که چگونه رهبر انقلاب با خونسردی کمک کرد تا بیش از سه دهه وابستگی اقتصادی به نظم پولی غرب تجربه شود و بن بست های آن روی زمین دیده شود تا امروز ایران برای جهش مقدس به جنگ وجودی آماده شود.
✍️ حسین مهدیزاده
🆔 @social_theory
هدایت شده از خبر فوری سراسری
✍تصور کنید از بلندیهای جولان به سمت شهرکنشینان اشغالی،نفوذ صورت بگیرد یا ...
بنظر میرسد تازه بوی جنگ منطقهای به مشام غرب ِآسیا نزدیک شدهست.
آنچه تا کنون دیدهشده،واکنش اولیه و معمول ایران نسبت تجاوز روز اولست.
قرارست عطر جنگ منطقهای به سرعت در همه جا منتشر شود تا جاییکه شهرک نشینان غاصب راهی جز فرار به سمت دریا را نداشته باشند.
📌 خبر فوری سراسری
به بزرگترین کانال ایتا بپیوندید👇
https://eitaa.com/joinchat/3170697458C824a7b68ca