eitaa logo
ایالا‌ت‌‌متحده‌‌محورمقاومت
160 دنبال‌کننده
13.5هزار عکس
13.2هزار ویدیو
173 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
باسلام اگر انتخاب رهبری وجانشینی رهبری سید مجتبی خامنه ای عزیز باشد قلبمان شادمیشود یا صاحب الزمان یارانت را کمک کن.🤲🤲🤲 خدایا کمکمان کن شادمان کن غم ازدست دادن رهبرمان سیدعلی عزیزازدلمان به زدا یا اللهُ یاالله یا الله 🤲🤲🤲🤲
🔹شعر بیست سال پیش علامه حسن زاده آملی از دیدار حضرت آقا و پیش بینی محل شهادت ، زمان ،مکان و قاتلین او که بعد از بیست سال دکتر حاج اسماعیل منصوری پرده از آن برداشت @AkhbareFori
هدایت شده از HERO313Mهیرو
برخی منابع خبری می‌گویند پادشاه اردن و خانواده‌اش از کشور فرار کرد‌ن و تصاویر مربوط به ملک عبدالله عموماً آرشیوی است آن‌ها همچنین بخش قابل توجهی از سرمایه این کشور را به بانک‌های اروپایی انتقال داده‌اند. گاز اردن قطع شده و برقی نیز وجود ندارد و عملا پولی برای واردات غذا وجود ندارد. اردن به‌زودی فرو خواهد پاشید و یقینا مورد حمله اسرائیل قرار خواهد گرفت تا در اسرائیل بزرگ ضمیمه شود.
هدایت شده از HERO313Mهیرو
. اون شراب نابی که گذاشته بودی برای شــــب حمــــله تـــرامپ حالا بـــخور! فاصله این دوتا توییت کمتر از ۲۴ ساعت است! .
زمان: حجم: 62.7K
🚨هشدار فوری رسانه ملی به حمله سایبری موساد از طریق توزیع نسخه‌های جعلی 👈فورا همه پلتفرم های خارجی را حذف کنید تیم های سایبری موساد در حال توزیع نسخه‌ های جعلی بروز رسانی برخی برنامه ها جهت نفوذ و به شبکه ها و تبدیل حمله سایبری می‌باشند. 📣هشدار به حذف سریع و کامل نسخه های خارجی از گوشیها و عدم توجه به بروز رسانه های برخی برنامه که از طرف موساد میباشد . 👈تعجیل در فرج امام زمان صلوات 📚 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadtabin313 @jahadtabin313 🆔 پذیرش تبلیغات @f_aaha 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 🔗حتی المقدور با لینک ارسال شود.
هدایت شده از یزد آنلاین
🔴 شکار هواگرد دشمن صهیونی - آمریکایی در روز گذشته در یزد 🔹 ۰۰.۴۵ دقیقه بامداد انهدام هرمس در یزد 🆔 @yazdonline | یزدآنلاین
هدایت شده از بافق فردا
▪️بیانیه دفتر حضرت آیت الله سیستانی درباره ادامه تجاوز نظامی به ایران ▪️دفتر حضرت آیت الله سیستانی در بیانیه ای اعلام کرد: مرجعیت عالی دینی، حضرت آیت الله العظمی سیستانی در حالی که با شدیدترین عبارات جنگ ظالمانه علیه ایران را محکوم می‌کند و از همه مسلمانان و آزادگان جهان می‌خواهد آن را محکوم نموده و با مردم مظلوم ایران همبستگی کنند، بار دیگر از تمامی نهادهای بین‌المللی مؤثر و کشورهای جهان، به‌ویژه کشورهای اسلامی، می‌خواهد که نهایت تلاش خود را برای متوقف نمودن فوری آن و دستیابی به راه‌حلی مسالمت‌آمیز و عادلانه برای پرونده هسته‌ای ایران بر اساس قواعد حقوق بین‌الملل به کار گیرند. متن کامل بیانیه دفتر حضرت آیت الله العظمی سیستانی بدین شرح است: ▪️بسم الله الرحمن الرحیم ▪️تجاوز نظامی به سرزمین ایران از چند روز پیش همچنان ادامه دارد و تاکنون به شهادت شمار زیادی از شهروندان، از جمله بسیاری از دلاور مردان مدافع میهن، ده‌ها کودک و دیگر غیرنظامیان بی‌گناه انجامیده است. همچنین خسارات گسترده‌ای به اموال عمومی و خصوصی وارد شده است. دامنه عملیات نظامی متقابل ـ همان‌گونه که پیش‌بینی می‌شد ـ گسترش یافته و شماری از کشورهای دیگر را نیز دربر گرفته است، به‌گونه‌ای که قسمتی از مناطق و تأسیسات آن‌ها دچار آسیب و خسارت شده‌ است، در صحنه های غریبی که منطقه از دیرباز مانند آن را به خود ندیده است. ▪️اتخاذ تصمیمی یک‌جانبه و به‌دور از چارچوب شورای امنیت سازمان ملل متحد برای آغاز جنگی همه‌جانبه علیه کشوری دیگر که عضو سازمان ملل است، به‌منظور تحمیل شروطی خاص یا سرنگونی نظام سیاسی آن ـ افزون بر آن‌که با موازین بین‌المللی در تضاد است ـ اقدامی بسیار خطرناک به‌شمار می‌آید و پیامدهای بسیار ناگواری در سطوح منطقه‌ای و بین‌المللی در پی خواهد داشت. بلکه انتظار می‌رود چنین اقدامی به بروز هرج‌ومرج گسترده و بی‌ثباتی طولانی‌مدت بینجامد که رنج‌های فراوانی را بر ملت‌های منطقه و حتی منافع دیگران تحمیل خواهد کرد. ▪️از این‌رو، مرجعیت عالی دینی در حالی که با شدیدترین عبارات این جنگ ظالمانه را محکوم می‌کند و از همه مسلمانان و آزادگان جهان می‌خواهد آن را محکوم نموده و با مردم مظلوم ایران همبستگی کنند، بار دیگر از تمامی نهادهای بین‌المللی مؤثر و کشورهای جهان، به‌ویژه کشورهای اسلامی، می‌خواهد که نهایت تلاش خود را برای متوقف نمودن فوری آن و دستیابی به راه‌حلی مسالمت‌آمیز و عادلانه برای پرونده هسته‌ای ایران بر اساس قواعد حقوق بین‌الملل به کار گیرند. ▪️(۱۴/ ماه رمضان/۱۴۴۷ هـ ق ) مطابق (۱۳/۱۲/ هـ ش ۱۴۰۴ ) ▪️دفتر آقای سیستانی (مدّ ظلّه) ـ نجف اشرف عضویت در«بافق فردا»👇 https://eitaa.com/bafghefarda ارتباط با ما 👇 @Bafq_farda پذیرش تبلیغات 👇 @admin_tablighat_eitaa1
VID_20260304_132723_782_۰۴۰۳۲۰۲۶.mp3
زمان: حجم: 1.2M
🛑 ان شاالله در اولین فرصت رهبر تعیین خواهد شد و به جمع بندی نزدیک شده‌ایم 🎧سید احمد خاتمی،عضو خبرگان 🔸الان وضعیت جنگی است و با زمان انتخاب رهبر شهید بعد از رحلت امام تفاوت دارد. ایران وطن ماست...🇮🇷 پرچم‌کفن ماست...🇮🇷 🚀🔥✈️🔥🚀 ☫ ﷽ https://eitaa.com/jhanmn
8.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️تصاویری از جنایت جنگی جدید تروریستها صهیونی در میدان آزادی تهران. قشنگ دیگه دارن بصورت کور مردم عادی رو میزنن، مسکونی، محل تردد ماشین‌ها و... کثیف تراز خون اسرائیلی هست مگه؟! بزنین مناطق مسکونیشونو👊 💢 کانال رسمی مستر شبهه 💢 https://eitaa.com/joinchat/3115189444C79a627e3f8
پیروز این جنگ نه موشک های ماست ونه جنگنده‌های دشمن پیروز این جنگ را ایمان و صبر امت های مسلمان بويژه مردم غیور ما مشخص خواهند کرد پس صبور باشید و استقامت کنید ایران وطن ماست...🇮🇷 پرچم‌کفن ماست...🇮🇷 🚀🔥✈️🔥🚀 ☫ ﷽ https://eitaa.com/jhanmn
او هم دلش تنگ میشود یادتان هست آن شب محرم همه دلتنگ دیدن او بودیم، همه شعار برای او میدادیم او اما گفت "ای ایران بخوان". او دلش برای ایران تنگ میشود. خودش میگفت: آن خمینی کبیر و پیر و مرادم، جلوی هیچ قدرتی سر تعظیم فرود نمیآورد جز جلوی ایران. میگفت من دو جا دیدم امام مثل روضه امام حسین ع اشک میریخت آن دو جا هم وقتی بود که ایران پای کار را تماشا میکرد. روزهای آخر عمر دنیاییش از عظمت این مردم در بیست و دو دی و بیست و دو بهمن چه تمجیدها میکرد. حضور مردم را که میدید میگفت سر به سجده شکر میگذارم. یادتان هست میگفت خوشبحالتان مرا میبینید و دوستم دارید من نمیبینمتان و دوستتان دارم. دلش تنگ میشود لابد برای نفسهای گرم مردم وقتی از پشت پرده آبی میشنید که مردم فریاد میزدند "ای پسر فاطمه منتظر تو هستیم" دلش تنگ میشود برای فریادها و اشاره ها از دل جمعیت که آقا چفیه آقا انگشتر دلش تنگ میشود برای جانبازهایی که در آغوششان میکشید و صورتشان را غرق بوسه میکرد دلش تنگ میشود برای خانه آن پیر مرد و پیرزن ارمنی که گریه میکردند و میگفتند تو رهبر منم هستی، و او کنارشان کیک خانگیشان را میخورد مثل طعام بهشتی دلش تنگ میشود برای جوان نخبه ای که با شجاعت جلوی او درد دل میکرد و وقتی حرفهایش را میزد میگفت دلم آغوش تو را هم میخواهد دلش تنگ میشود برای آرمیتا برای خانواده های شهدا که آرزویشان بود یک روز در خانه شان را بزنند بگویند مهمان دارید دلش تنگ میشود برای نگاه به چهره خدا در صورت این مردم مظلوم و مقتدر حالا نیست عزاداریهای بچه ها را ببیند، زیر موشکهای دشمن، پرچم به دست، مشت گره کرده، خط و نشان میکشند برای دشمن، انگار هر کدامشان زورش به کل ابرقدرتها میرسد که والله قسم میرسد. حالا نیست ببیند نظامی که ساخته است چطور مستحکم و مقتدر میجنگد انکار نه انگار که زخم خورده، نیست که مدال دهد به رزمنده هایش به جوانها و نوجوانهایش، نیست که یک لبخند بزند بگوید خسته نباشید و بعد دهه هشتادیها و نودیهای پر نشاطش مراعات حسینیه را و شان مرجعیت و ولایت را و مراعات هیچ چیز را نکنند و باز برایش دست بزنند و سوت و کف و جیغ و هورا بکشند. نیست چرخ زدن پهلوانی به نام ایران را در گود زورخانه غرب آسیا تماشا کند، که میچرخد و هو میکشد و دشمن میکشد سیصد و شصت درجه ، خسته نمیشود همانطور که حدود پنجاه سال است چرخ زده و خسته نشده. آری هنوز هم دست خدا بر سر ما است و هنوز هم خامنه ای رهبر ما است