به جای دوستت دارم و همیشه باهات میمونم و این چیزا، مثل حافظ بهش بگید😌:
«مطمئنباش که مهرت نرود از دلِمن
مگر آنروز که در خاک شود منزلِمن♥️!»
@jonoon_ETA
- تو بگو من چه گویم که دلت را ببرم؟
من که از شیوه عاشق شدنت بیخبرم :)!🎼
@jonoon_ETA
'ڄنۅن♡¡
[ سنی یارادانا قوربان ] یعنی به قربونِ خالقِ تو^^♥️🪴 [ @jonoon_ETA ]
« جایگلهنیست!چونتوهستی؛همههست»
#مولانا
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
اینهمه مَرد می شوم، مَخزنِ درد می شوم ساکت و سرد می شوم ، باز مقابلم تویی):💛 [ @jonoon_ETA ]
از همه دور می شوم ، نقطه ی کور می شوم
زنده به گور می شوم ، باز مقابلم تویی
♡00:00♡
[ @jonoon_ETA ]
خبردهیدبهلیلاجنـونِمجنونرا
ڪهنبضِعاشقِبیچارهناهماهنگاست...
[ @jonoon_ETA ]
حق با فروغ است:
«چه میشود کرد؟ مگر میشود دنیا را پاره کرد و از تویش خوشبختی درآورد؟ همین است که هست...»
ما ایرانیا میگیم:
از دل برود هر آنکه از دیده برفت...
اما فرانسویها میگن:
به قلب ما نزدیک است؛ آن کسی که از چشمهای ما دور است!
فرانسویمیخوامت:)♥️
@jonoon_ETA
تو زبون ترکی یه قربون صدقه ی قشنگ دارن که میگن: «گوزلرین گیله سین قاداسین آلیم» یعنی: «درد و بلای مردمک چشات به جونم»از این قشنگ تر آخه ♡
'ڄنۅن♡¡
تو زبون ترکی یه قربون صدقه ی قشنگ دارن که میگن: «گوزلرین گیله سین قاداسین آلیم» یعنی: «درد و بلای مر
همیشهوقتییکیازممیپرسیدچندتادوسمداری؟ یهعددبزرگمیگفتم . .
ولیوقتیتوازمپرسیدیچندتادوسمداری؟
گفتمیکی!میدونیچرا؟!
چونقویترینوبزرگترینعددیِکهمیشناسم.
دقتکردیقشنگترینوعزیزترینچیزایدنیا یکیه؟
ماهیکیه،خورشیدیکیه،زمینیکیه،خدایکیه،
مادریکیه،پدریکیه ؛
توهمیکیهستی :)
وسعتعشقمنبهتوهمیکیه
پساینوبدونازالانتاهمیشه . .
یکیدوستتدارم♥️!(:
@jonoon_ETA
عاشقشدناینجوریهکهدرازمیکشی،بهسقف نگاه میکنی،بهاونفکرمیکنی،بهسقفمیخندی😄
@jonoon_ETA
'ڄنۅن♡¡
یهدیالوگتویهفیلمیبودکهمیگفت : « تمامعمرماحساستنهاییکردم! بهغیراززمانیکهباتوبودم » چقدرر
اونجاکهتوفیلمشبیکهماهکاملشد
هوتنشکیبامیگه :
- خیلیدوسدارمموهاتوببینم . .
مادرممیگفت : اینجوریفرفریبلندهتا اینجاعه ؛
آره؟ارهبلنده؟عینآبشار؟
جانِمناینجوریه؟چهبَلاییهموهات :)
#دیالوگ
[ @jonoon_ETA ]