حق با فروغ است:
«چه میشود کرد؟ مگر میشود دنیا را پاره کرد و از تویش خوشبختی درآورد؟ همین است که هست...»
ما ایرانیا میگیم:
از دل برود هر آنکه از دیده برفت...
اما فرانسویها میگن:
به قلب ما نزدیک است؛ آن کسی که از چشمهای ما دور است!
فرانسویمیخوامت:)♥️
@jonoon_ETA
تو زبون ترکی یه قربون صدقه ی قشنگ دارن که میگن: «گوزلرین گیله سین قاداسین آلیم» یعنی: «درد و بلای مردمک چشات به جونم»از این قشنگ تر آخه ♡
'ڄنۅن♡¡
تو زبون ترکی یه قربون صدقه ی قشنگ دارن که میگن: «گوزلرین گیله سین قاداسین آلیم» یعنی: «درد و بلای مر
همیشهوقتییکیازممیپرسیدچندتادوسمداری؟ یهعددبزرگمیگفتم . .
ولیوقتیتوازمپرسیدیچندتادوسمداری؟
گفتمیکی!میدونیچرا؟!
چونقویترینوبزرگترینعددیِکهمیشناسم.
دقتکردیقشنگترینوعزیزترینچیزایدنیا یکیه؟
ماهیکیه،خورشیدیکیه،زمینیکیه،خدایکیه،
مادریکیه،پدریکیه ؛
توهمیکیهستی :)
وسعتعشقمنبهتوهمیکیه
پساینوبدونازالانتاهمیشه . .
یکیدوستتدارم♥️!(:
@jonoon_ETA
عاشقشدناینجوریهکهدرازمیکشی،بهسقف نگاه میکنی،بهاونفکرمیکنی،بهسقفمیخندی😄
@jonoon_ETA
'ڄنۅن♡¡
یهدیالوگتویهفیلمیبودکهمیگفت : « تمامعمرماحساستنهاییکردم! بهغیراززمانیکهباتوبودم » چقدرر
اونجاکهتوفیلمشبیکهماهکاملشد
هوتنشکیبامیگه :
- خیلیدوسدارمموهاتوببینم . .
مادرممیگفت : اینجوریفرفریبلندهتا اینجاعه ؛
آره؟ارهبلنده؟عینآبشار؟
جانِمناینجوریه؟چهبَلاییهموهات :)
#دیالوگ
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
از همه دور می شوم ، نقطه ی کور می شوم زنده به گور می شوم ، باز مقابلم تویی ♡00:00♡ [ @jonoon_ETA ]
همدمِ خار میشوم ، بی کَس و یار میشوم
بر سرِ دار می شوم باز مقابلم تویی !
♡00:00♡
[ @jonoon_ETA ]
مثل سعدی به یارتون ابراز علاقه کنید که میگه:
هر كس به تماشايی رفتند به صحرايی
ما را كه تو منظوری خاطر نرود جايی.
4_6039871100861563098.ogg
زمان:
حجم:
110.3K
تو بیخیالی ولی من . . .
عاشقتم هنوز شدیدا💔🥀
[ @jonoon_ETA ]
فرق زیادی وجود داره بین کسی که برات وقت داره و کسی که برات وقت میزاره...🖤
[ @jonoon_ETA ]