'ڄنۅن♡¡
به قول هوشنگ ابتهاج: "یکجا به کنار تو ارزد به جهان با غیر.." [ @jonoon_ETA ]
به قولِ خسرو شکیبایی
گاهی سکوت میکنی
چون
اونقدر رنجیدی
که نمیخوای حرف بزنی ..
[ @jonoon_ETA ]
«إِنَّ اللَّهَ كَانَ عَلَيْكُمْ رَقِيبًا»
خدا میگه؛ «حواسم بهت هست و مراقبتم..»
وقتی آنقدر قشنگ میگه لطفا نه نگرانی برای مسیر آرزوهات داشته باش نه غصه اشو بخور.. اون همیشه و همه جا کنارته! بهش اعتماد کن ✨
"تُــــو" آنقدر که زیبایی
اِی کاش زَمین بِشوَم و هَر روز به دورِ
قَد و بالایِ ماهِ "تُــــو" بِگردَم 🫀
[ @jonoon_ETA ]
هدایت شده از کانال رسمی حرم مطهر امام رضا علیه السلام
«صلوات خاصه امام حسن عسکری(ع)»
اللّٰهُمَّ صَلِّ عَلَى الْحَسَنِ بْنِ عَلِيِّ بْنِ مُحَمَّدٍ الْبَرِّ التَّقِيِّ، الصَّادِقِ الْوَفِيِّ، النُّورِ الْمُضِيءِ، خازِنِ عِلْمِكَ، وَالْمُذَكِّرِ بِتَوْحِيدِكَ، وَوَلِيِّ أَمْرِكَ، وَخَلَفِ أَئِمَّةِ الدِّينِ الْهُداةِ الرَّاشِدِينَ، وَالْحُجَّةِ عَلَىٰ أَهْلِ الدُّنْيا، فَصَلِّ عَلَيْهِ يَا رَبِّ أَفْضَلَ مَا صَلَّيْتَ عَلَىٰ أَحَدٍ مِنْ أَصْفِيائِكَ وَحُجَجِكَ وَأَوْلادِ رُسُلِكَ يَا إِلٰهَ الْعالَمِينَ.
التماس دعا🙏
🖤 اینجا #قلب_ایران است؛ در حرم بمانید👇
کانال رسمی حرم مطهر امام رضا(ع)
🆔 @razavi_aqr_ir
- کسی که اول عذرخواهی میکنه معمولا طرف مقابلش رو بیشتر دوست داره!
#تئوری
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
کُرد زبان ها به عزیزِدلشون میگن ”ناوسکگم” یعنی«قلب و وجودِمن» همینقدر کوتاه و پر عشق ♡ [ @jonoon_ETA
اسپانیایی ها وقتی میخوان دلتنگیشون رو نشون بدن میگن:
"Pienso en ti siempre"
یعنی:تواناییشو ندارم که بهت فکر نکنم:))♥️
[ @jonoon_ETA ]
Ali Zand VakiliAli Zand Vakili - Fasle Parishani (128).mp3
زمان:
حجم:
3.6M
بی تو پر از داغ پریشانیام
مهر جنون خورده به پیشانیام
پس تو کجایی که نمیبینیام؟
پس تو کجایی که نمیدانیام؟
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
توی سریال جیران وقتـی شاه چشمش بہ جیران میوفته این شعرو باخودش میگہ "گفتۍ شکار گیرم رفتـــے شکار گ
یهجایی توی انیمیشن Frozen، شخصیتِ اولاف میگه:
«بعضی از آدما ارزش ذوب شدن دارن.»
و ذوب شدن برای اولاف یعنی پایان زندگی.
میخوام بگم آدمای اطرافتون رو جوری انتخاب کنید که ارزششو داشته باشن بخاطرشون ذوب بشید!
#دیالوگ
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
یهجایی توی انیمیشن Frozen، شخصیتِ اولاف میگه: «بعضی از آدما ارزش ذوب شدن دارن.» و ذوب شدن برای اولا
#دیالوگ :
میشهنری؟حداقلحالانرو،آخههواسردهبه هرچیدستمیزنمیخه،رویتختکهدرازمیکشم یخه،یهوقتبروکهآدمبغلنخوادلرزشنگیره، بزاردلمناینزمستونروباتوردکنه؛
تواینسوزلعنتیکهمیزنهبهاستخونا،نروخب!
@jonoon_ETA