eitaa logo
'ڄنۅن♡¡
84 دنبال‌کننده
535 عکس
461 ویدیو
0 فایل
به نام خالق طُ): "در کوی تو خاطری ندیدم محزون زاهد از عقل شاد و عاشق ز جنون!" مدیرمون↶ { @zaka_a }
مشاهده در ایتا
دانلود
"تُــــو" آنقدر که زیبایی اِی کاش زَمین بِشوَم و هَر روز به دورِ قَد و بالایِ ماهِ "تُــــو" بِگردَم 🫀 [ @jonoon_ETA ]
«صلوات خاصه امام حسن عسکری(ع)» اللّٰهُمَّ صَلِّ عَلَى الْحَسَنِ بْنِ عَلِيِّ بْنِ مُحَمَّدٍ الْبَرِّ التَّقِيِّ، الصَّادِقِ الْوَفِيِّ، النُّورِ الْمُضِيءِ، خازِنِ عِلْمِكَ، وَالْمُذَكِّرِ بِتَوْحِيدِكَ، وَوَلِيِّ أَمْرِكَ، وَخَلَفِ أَئِمَّةِ الدِّينِ الْهُداةِ الرَّاشِدِينَ، وَالْحُجَّةِ عَلَىٰ أَهْلِ الدُّنْيا، فَصَلِّ عَلَيْهِ يَا رَبِّ أَفْضَلَ مَا صَلَّيْتَ عَلَىٰ أَحَدٍ مِنْ أَصْفِيائِكَ وَحُجَجِكَ وَأَوْلادِ رُسُلِكَ يَا إِلٰهَ الْعالَمِينَ. التماس دعا🙏 🖤 اینجا است؛ در حرم بمانید👇 کانال رسمی حرم مطهر امام رضا(ع) 🆔 @razavi_aqr_ir
- کسی که اول عذرخواهی میکنه معمولا طرف مقابلش رو بیشتر دوست داره! [ @jonoon_ETA ]
صلوات+امام+رضا.mp3
زمان: حجم: 930.4K
سلام بر شما آقای مهربان💛 [ @jonoon_ETA ]
‌اللّٰھم‌عجل‌لولیڪ‌الفرج
'ڄنۅن♡¡
کُرد زبان ها به عزیزِدلشون میگن ”ناوسکگم” یعنی«قلب و وجودِمن» همینقدر کوتاه و پر عشق ♡ [ @jonoon_ETA
اسپانیایی ها وقتی میخوان دلتنگیشون رو نشون بدن میگن: "Pienso en ti siempre" یعنی:تواناییشو ندارم که بهت فکر نکنم:))♥️ [ @jonoon_ETA ]
Ali Zand VakiliAli Zand Vakili - Fasle Parishani (128).mp3
زمان: حجم: 3.6M
بی تو پر از داغ پریشانی‌ام مهر جنون خورده به پیشانی‌ام پس تو کجایی که نمیبینی‌ام؟ پس تو کجایی که نمیدانی‌ام؟ [ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
توی سریال جیران وقتـی شاه چشمش بہ جیران میوفته این شعرو باخودش میگہ "گفتۍ شکار گیرم رفتـــے شکار گ
یه‌جایی توی انیمیشن Frozen، شخصیتِ اولاف میگه: «بعضی از آدما ارزش ذوب شدن دارن.» و ذوب شدن برای اولاف یعنی پایان زندگی. میخوام بگم آدمای اطرافتون رو جوری انتخاب کنید که ارزششو داشته باشن بخاطرشون ذوب بشید! [ @jonoon_ETA ]
برای امام زمانمون): [ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
یه‌جایی توی انیمیشن Frozen، شخصیتِ اولاف میگه: «بعضی از آدما ارزش ذوب شدن دارن.» و ذوب شدن برای اولا
: میشه‌نری؟حداقل‌حالانرو،آخه‌هوا‌سرده‌به هرچی‌دست‌میزنم‌یخه،روی‌تخت‌که‌دراز‌میکشم یخه،یه‌وقت‌بروکه‌آدم‌بغل‌نخواد‌لرزش‌نگیره، بزاردل‌من‌این‌زمستون‌روباتوردکنه؛ تواین‌سوز‌لعنتی‌که‌میزنه‌به‌استخونا،نروخب! @jonoon_ETA
آواره‌ی پیاده‌روهای دلتنگی‌ایم، نه قرارها فرا می‌رسند و نه ما از انتظار خسته می‌شویم .. [ @jonoon_ETA ]
‌-[دلم برای خودم از نگاهِ تو تنگ شده...]