'ڄنۅن♡¡
به قولِ خسرو شکیبایی گاهی سکوت میکنی چون اونقدر رنجیدی که نمیخوای حرف بزنی .. [ @jonoon_ETA ]
به قول مولانا:
هرکسی را همدم غمها و تنهایی مدان
سایه هم راهِ تو میآید ولی همراه نیست...
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
«إِنَّ اللَّهَ كَانَ عَلَيْكُمْ رَقِيبًا» خدا میگه؛ «حواسم بهت هست و مراقبتم..» وقتی آنقدر قشنگ میگه
«وَلَا يَحْزُنْكَ قَوْلُهُمْ ۘ إِنَّ الْعِزَّةَ لِلَّهِ جَمِيعًا ۚ»
حرف های اونا تورو ناراحت نکنه چون که تمام قدرت ها دست خداست..✨
[ @jonoon_ETA ]
از تمام دارایی دنیا ..
هیچ نمی خواهم
فقط بگذار این "دوستت دارم " ♥️
همیشه مال من باشد :)♡
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
اسپانیایی ها وقتی میخوان دلتنگیشون رو نشون بدن میگن: "Pienso en ti siempre" یعنی:تواناییشو ندارم که
ترک زبونا که بخوان از کسی تعریف کنن میگن
"سن قیشین ایلک قاری کیمین گُزَلسین"
یعنی تو به اندازهی اولین برف زمستون قشنگی:))
[ @jonoon_ETA ]
از هر چه هست و نیست گذشتم
ولی هنوز
در مرز چشمهای تو گیرم ،
فقط همین ...!
#محمدعلی_بهمنی
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
به قول مولانا: هرکسی را همدم غمها و تنهایی مدان سایه هم راهِ تو میآید ولی همراه نیست... [ @jonoon_
چقدر جولین بارنز جدا شدن رو قشنگ توصیف میکنه و میگه:
«چقدر دلم تنگ شده برای آنچه در او بود و باعث میشد من خودِ خودم باشم..»
[ @jonoon_ETA ]