'ڄنۅن♡¡
یه جا از سریال در چشم باد هست که بیژن به لیلی میگه: «تو سه روز بود که حرف نمی زدی سه روز بود که
تویِ فیلم یاغی یہ جایی بود جاوید به ابرا میگفت:
«یہ وقتایــے باید تیپا
بخورۍ تا توپت پرشه . . !(:»
یعنی تا زمین نخوری و نا امید نشی ؛ نمیتونے موفق بشی رفیق!🌱
#دیالوگ
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
الحُب هو أنّ تجد ألف سبب للرحیل فتبقى! عشق آن است که هزار دلیل برای رفتن بیابی اما بمانی ../:♥︎ [
«وَآتَاكُمْ مِنْ كُلِّ مَا سَأَلْتُمُوهُ ۚ»
یه جا خدا میگه: یادت نره برای چیزایی که الان داری یه روزی دعا کردی و آرزشو داشتی!
اون از هر چیزی که بخوای بهت میده کافیه از ته ته قلبت بخوای ♡
[ @jonoon_ETA ]
‹چالِ گونہ ڪنده اینجا و آنجاے لبت
‹لامروّت!›
‹من خودم لنگم... دِگر دامَت چہ بود؟
[ @jonoon_ETA ]
‹ توماهباش
برچشمانمبتاب
منشبمیشوم
تورادرآغوشمیکشم : )🔓🌱'! ›
#شب_بخیر
@jonoon_ETA
هدایت شده از کانال رسمی حرم مطهر امام رضا علیه السلام
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
😍 #زنده_از_حرم
همزمان با آغاز خورشید گرفتگی، باران رحمت الهی در حرم مطهر...
🎥مبین سعیدی
منتظر تصاویر بیشتر باشید...👇
❣اینجا #قلب_ایران است؛ کانال رسمی حرم مطهر امام رضا(ع)
🆔 @razavi_aqr_ir
من زخم تو را به هیچ مرهم ندهم
یک موی تو را به هر دو عالم ندهم
گفتم جان را بیار محرم ندهم..!
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
به قولِ حسین رضاییان "همه ی دل خوشی ام آخر شب ها این است، دو سه خط با تو سخن گفتن و آرام شدن." [ @jo
فقط اونجا که نزار قبانی میگه: 🫀
«عقل، عقل من است و فکر تویی
قلب قلب من است و نبض تویی»
[ @jonoon_ETA ]
- خودمرابهفراموشیزدهام
وگرنهمیدانم
کههمیشهدرقلبم
جاییبرایتوخالیست . . 💙 ^^
@jonoon_ETA
تو . .
‹ اونیکههمیشهبرایحرفاتارزشقائلهوبا جونُدلبهشونگوشمیده ›
+ واقعاکاریمیکنیبخوامبغلتکنم :)
@jonoon_ETA