'ڄنۅن♡¡
به قولِ حسین رضاییان "همه ی دل خوشی ام آخر شب ها این است، دو سه خط با تو سخن گفتن و آرام شدن." [ @jo
فقط اونجا که نزار قبانی میگه: 🫀
«عقل، عقل من است و فکر تویی
قلب قلب من است و نبض تویی»
[ @jonoon_ETA ]
- خودمرابهفراموشیزدهام
وگرنهمیدانم
کههمیشهدرقلبم
جاییبرایتوخالیست . . 💙 ^^
@jonoon_ETA
تو . .
‹ اونیکههمیشهبرایحرفاتارزشقائلهوبا جونُدلبهشونگوشمیده ›
+ واقعاکاریمیکنیبخوامبغلتکنم :)
@jonoon_ETA
هدایت شده از آبجی ساغر
4.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رسما توی منجلابِ تاریکی گیر افتادم و هرچی دست و پا میزنم بیشتر میرم تو عمقِ تاریکی.
@jonoon_ETA