eitaa logo
'ڄنۅن♡¡
84 دنبال‌کننده
535 عکس
461 ویدیو
0 فایل
به نام خالق طُ): "در کوی تو خاطری ندیدم محزون زاهد از عقل شاد و عاشق ز جنون!" مدیرمون↶ { @zaka_a }
مشاهده در ایتا
دانلود
ا‍‌نق‍‌د ر‌‍وت ح‍‌س‍‌اس‍‌م ک‍‌ه‍ ح‍‌س م‍‌ی‍‌ک‍‌ن‍‌م ه‍‌ر ک‍‌ی ن‍‌زدی‍‌‌ک‍‌ت م‍‌ی‍‌ش‍‌ه‍ م‍‌ی‍‌خ‍‌اد ا‍‌ز‍‌م ب‍‌گ‍‌ی‍‌رت‍‌ت؛ @jonoon_ETA
تو مورفین منی! چون همیشه بودنت برام کافی بوده. یعنی هیچوقت برام مهم نبوده که به چه اندازه ناراحتم یا عصبی، چون فقط کافیه که باهات صحبت کنم، کافیه که باهم بخندیم، کافیه که کنارِ هم نفس بکشیم تا همه چیز تو زندگیم درست بشه... خلاصه که آره، با تو زندگیم قشنگ تره ♥️
'ڄنۅن♡¡
فقط اونجا که نزار قبانی میگه: 🫀 «عقل، عقل من است و فکر تویی قلب قلب من است و نبض تویی» [ @jonoon_ET
به قول چارلز بوکوفسکی: ما حتی به دنبال خوشی هم نیستیم، تنها میخواهیم قدری کمتر رنج ببریم…! [ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
تویِ فیلم یاغی یہ جایی بود جاوید به ابرا میگفت: «یہ وقتایــے باید تیپا بخورۍ تا توپت پرشه . . !(:»
یه انیمیشنی بود که دختره روح بود که وقتی پسره رو بغل کرد با پسره یکی شد که جسم و روحشون یکی شد با هم که الان کاش من روح بودم بغلت میکردم میرفتم تو تک تک سلولات اصن [ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
«وَآتَاكُمْ مِنْ كُلِّ مَا سَأَلْتُمُوهُ ۚ» یه جا خدا میگه: یادت نره برای چیزایی که الان داری یه رو
«وَ لا ینکَشِفُ مِنها إَلاّ ما کَشَفتَ.» و هیچ اندوهی برطرف نشود مگر تو آن را از دل برانی .. [ @jonoon_ETA ]
از امروز دیگر نمیتوانم پنهانت کنم از دست خطم،میفَهمند،برای تو مینویسم!
چ‍‌ی م‍‌‍‌ی‍‌ش‍‌د الان ت‍‌و س‍‌رت‍‌و م‍‌‍‌ی‍‌زاش‍‌ت‍‌ی رو پ‍‌اه‍ام م‍‌‍‌ن‍‌م ب‍‌ا م‍‌‍‌وه‍‌ای خ‍‌وش ح‍‌ال‍‌ت‍‌ت ب‍‌ازی م‍‌‍‌ی‍‌ک‍‌ردم :)؟! @jonoon_ETA
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
واست حبس توی قفس میکشم🙂❤️ @jonoon_ETA
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
برام هیچ حسی شبیه تو نیس💚👐🏻 @jonoon_ETA
'ڄنۅن♡¡
یه انیمیشنی بود که دختره روح بود که وقتی پسره رو بغل کرد با پسره یکی شد که جسم و روحشون یکی شد با هم
‏یه دیالوگ تو یه فیلم “ولنتاین غمگین” بود که میگفت: «میدونی اون با همه فرق داره! یه جوریه، یه احساس خاصی بهش دارم، شبیه هیچکدوم از حسای که تا حالا داشتم نیست... مثل وقتی‌که صدای آهنگی رو میشنوی و ناخودآگاه میره تو تمام وجودت و دوسش داری» به نظرم این قشنگ ترین توصیف برای دوست داشتنه. [ @jonoon_ETA ]