eitaa logo
'ڄنۅن♡¡
84 دنبال‌کننده
535 عکس
461 ویدیو
0 فایل
به نام خالق طُ): "در کوی تو خاطری ندیدم محزون زاهد از عقل شاد و عاشق ز جنون!" مدیرمون↶ { @zaka_a }
مشاهده در ایتا
دانلود
'ڄنۅن♡¡
یه انیمیشنی بود که دختره روح بود که وقتی پسره رو بغل کرد با پسره یکی شد که جسم و روحشون یکی شد با هم
‏یه دیالوگ تو یه فیلم “ولنتاین غمگین” بود که میگفت: «میدونی اون با همه فرق داره! یه جوریه، یه احساس خاصی بهش دارم، شبیه هیچکدوم از حسای که تا حالا داشتم نیست... مثل وقتی‌که صدای آهنگی رو میشنوی و ناخودآگاه میره تو تمام وجودت و دوسش داری» به نظرم این قشنگ ترین توصیف برای دوست داشتنه. [ @jonoon_ETA ]
دوستش میدارم و دردم نمیداند نگار مبتلایش کن به دردم ای طبیبا بی شمار هرچه کردم مهربانی بی وفایی کرد مرا او نمیداند چه آورد بر سرم دیووانه وار او نمیداند چه آورد بر سرم دیووانه وار طاقتم تاب است و گشتم بی تحمل این زمان نا شکیب و بی صبور از درد دوری های یار بیم رسوایی نمانده آبرویم رفت و رفت تا شدم انگشت نمای کوی و برزن هر قرار دانلود آهنگ سالار عقیلی نگار ای نگارا عشق من را از نگاهم بر بخوان ای طبیبا کو دوای درد بی درمان یار گر بماند یک نفس از عمر باقی میزنم دل به دریا سر به صحرا بی محابا بی گدار دوستش میدارم و دردم نمیداند نگار مبتلایش کن به دردم ای طبیبا بی شمار هرچه کردم مهربانی بی وفایی کرد مرا او نمیداند چه آورد بر سرم دیووانه وار او نمیداند چه آورد بر سرم دیووانه وار [ @jonoon_ETA ]
هدایت شده از طوطی تر
امروز یه پدر با پسر ۵-۶ سالش اومده بودن آرایشگاه، جفتشون موهاشونو با صفر زدن پدرشم کلی مسخره بازی دراورد بعد از اینکه رفتن آرایشگره گفت پسرش سرطان خون داره بخاطر همین باهم کچل کردن... یه لحظه قلبم مچاله شد و هیچی نتونستم بگم، بیاید واسه همه بیمارای سرطانی دعا کنیم حالشون خوب شه. 》فایتِر《 🗣 @tootiter
ﭼﻪ ﺯﻳﺒﺎ ﺧﺎلقی ﺩاﺭﻡ، ﭼﻪ ﺑﺨﺸﻨﺪﻩ ﺧﺪایِ ﻋﺎشقی ﺩاﺭﻡ، ﻛﻪ می‌خواند ﻣﺮا ﺑﺎ ﺁن که می‌داند گُنَه ﻛﺎﺭﻡ.. ): [ @jonoon_ETA ]
ما توی ساعت 25:60 بهم دیگ میرسیم ؛🦋
واقعیتو بیخیال ، بیا دو نخ رویا بکشیم:))) ♡00:00♡ @jonoon_ETA
•خبردهیدبه‌لیلاجنـونِ‌مجنون‌را ڪه‌نبضِ‌عاشقِ‌بیچاره‌ناهماهنگ‌است...• ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌[ @jonoon_ETA ]
•♡{C17H19NO3}♡• یعنی: فرمول شیمیایی مُرفین!.. به شدت درد رو میندازه ولی به شدت اعتیاد آوره! [ @jonoon_ETA ]
من مملو از خیالِ او ، او خالی از خیالِ من ..!
'ڄنۅن♡¡
به قول چارلز بوکوفسکی: ما حتی به دنبال خوشی هم نیستیم، تنها میخواهیم قدری کمتر رنج ببریم…! [ @jonoo
فروغ فرخزاد یه جا توی نامه به معشوق اش میگه: «قربانِ بودنت باید رفت..» همینقدر کوتاه و جان بخش :) [ @jonoon_ETA ]
شب شده است بیا تا همدیگر را ببوسیم؛ قبل از آنکه خورشید مـُچمان را بگیرد :)!🌚'♥️› @jonoon_ETA
‌_وَ‌من‌چگونه‌بی‌تو‌نگیرددِلم؟!اینجاکه‌ساعت‌وآیینه‌وهوابه‌تومعتادند... ♡00:00♡ [ @jonoon_ETA ]