ﭼﻪ ﺯﻳﺒﺎ ﺧﺎلقی ﺩاﺭﻡ،
ﭼﻪ ﺑﺨﺸﻨﺪﻩ ﺧﺪایِ ﻋﺎشقی ﺩاﺭﻡ،
ﻛﻪ میخواند ﻣﺮا ﺑﺎ ﺁن که میداند گُنَه ﻛﺎﺭﻡ..
#خدا_جانم):
[ @jonoon_ETA ]
•خبردهیدبهلیلاجنـونِمجنونرا
ڪهنبضِعاشقِبیچارهناهماهنگاست...•
[ @jonoon_ETA ]
•♡{C17H19NO3}♡•
یعنی: فرمول شیمیایی مُرفین!..
به شدت درد رو میندازه ولی به شدت اعتیاد آوره!
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
به قول چارلز بوکوفسکی: ما حتی به دنبال خوشی هم نیستیم، تنها میخواهیم قدری کمتر رنج ببریم…! [ @jonoo
فروغ فرخزاد یه جا توی نامه به معشوق اش میگه:
«قربانِ بودنت باید رفت..»
همینقدر کوتاه و جان بخش :)
[ @jonoon_ETA ]
شب شده است بیا تا همدیگر را ببوسیم؛
قبل از آنکه خورشید مـُچمان را بگیرد :)!🌚'♥️›
@jonoon_ETA
_وَمنچگونهبیتونگیرددِلم؟!اینجاکهساعتوآیینهوهوابهتومعتادند...
♡00:00♡
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
«وَ لا ینکَشِفُ مِنها إَلاّ ما کَشَفتَ.» و هیچ اندوهی برطرف نشود مگر تو آن را از دل برانی .. [ @jon
• لست لي ولكنّي أحبك
ما زلت أحبك وحنيني إليك يقتلني...
"مال من نیستی
اما دوستت دارم
هنوز دوستت دارم
• و دلتنگیات مرا می کشد..." :)🖤
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
ترک زبونا که بخوان از کسی تعریف کنن میگن "سن قیشین ایلک قاری کیمین گُزَلسین" یعنی تو به اندازهی اول
تو زبان اسپانیایی یہ ڪلمه هست بہ اسم «Querencia» یعنی:
جایـے ڪہ احساس امنیت میڪنے،
یه جایـے مثل اتاقت تو خونه، یا مثل یه گوشہ؎ دنج،
یا بغل کسی که دوستش دار؎ :)♥️✨
[ @jonoon_ETA ]