eitaa logo
'ڄنۅن♡¡
84 دنبال‌کننده
535 عکس
461 ویدیو
0 فایل
به نام خالق طُ): "در کوی تو خاطری ندیدم محزون زاهد از عقل شاد و عاشق ز جنون!" مدیرمون↶ { @zaka_a }
مشاهده در ایتا
دانلود
ﭼﻪ ﺯﻳﺒﺎ ﺧﺎلقی ﺩاﺭﻡ، ﭼﻪ ﺑﺨﺸﻨﺪﻩ ﺧﺪایِ ﻋﺎشقی ﺩاﺭﻡ، ﻛﻪ می‌خواند ﻣﺮا ﺑﺎ ﺁن که می‌داند گُنَه ﻛﺎﺭﻡ.. ): [ @jonoon_ETA ]
ما توی ساعت 25:60 بهم دیگ میرسیم ؛🦋
واقعیتو بیخیال ، بیا دو نخ رویا بکشیم:))) ♡00:00♡ @jonoon_ETA
•خبردهیدبه‌لیلاجنـونِ‌مجنون‌را ڪه‌نبضِ‌عاشقِ‌بیچاره‌ناهماهنگ‌است...• ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌[ @jonoon_ETA ]
•♡{C17H19NO3}♡• یعنی: فرمول شیمیایی مُرفین!.. به شدت درد رو میندازه ولی به شدت اعتیاد آوره! [ @jonoon_ETA ]
من مملو از خیالِ او ، او خالی از خیالِ من ..!
'ڄنۅن♡¡
به قول چارلز بوکوفسکی: ما حتی به دنبال خوشی هم نیستیم، تنها میخواهیم قدری کمتر رنج ببریم…! [ @jonoo
فروغ فرخزاد یه جا توی نامه به معشوق اش میگه: «قربانِ بودنت باید رفت..» همینقدر کوتاه و جان بخش :) [ @jonoon_ETA ]
شب شده است بیا تا همدیگر را ببوسیم؛ قبل از آنکه خورشید مـُچمان را بگیرد :)!🌚'♥️› @jonoon_ETA
‌_وَ‌من‌چگونه‌بی‌تو‌نگیرددِلم؟!اینجاکه‌ساعت‌وآیینه‌وهوابه‌تومعتادند... ♡00:00♡ [ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
«وَ لا ینکَشِفُ مِنها إَلاّ ما کَشَفتَ.» و هیچ اندوهی برطرف نشود مگر تو آن را از دل برانی .. [ @jon
• لست لي ولكنّي أحبك ما زلت أحبك وحنيني إليك يقتلني... "مال من نیستی اما دوستت دارم هنوز دوستت دارم • و دلتنگی‌ات مرا می کشد..." :)🖤 [ @jonoon_ETA ]
بالاخره به خوابش آمده بود، از شدت خوشحالی مُرد🙂 《@jonoon_ETA
'ڄنۅن♡¡
ترک زبونا که بخوان از کسی تعریف کنن میگن "سن قیشین ایلک قاری کیمین گُزَلسین" یعنی تو به اندازه‌ی اول
تو زبان اسپانیایی یہ ڪلمه هست بہ اسم «Querencia» یعنی: جایـے ڪہ احساس امنیت میڪنے، یه جایـے مثل اتاقت تو خونه، یا مثل یه گوشہ؎ دنج، یا بغل کسی که دوستش دار؎ :)♥️✨ [ @jonoon_ETA ]