'ڄنۅن♡¡
به قول چارلز بوکوفسکی: ما حتی به دنبال خوشی هم نیستیم، تنها میخواهیم قدری کمتر رنج ببریم…! [ @jonoo
فروغ فرخزاد یه جا توی نامه به معشوق اش میگه:
«قربانِ بودنت باید رفت..»
همینقدر کوتاه و جان بخش :)
[ @jonoon_ETA ]
شب شده است بیا تا همدیگر را ببوسیم؛
قبل از آنکه خورشید مـُچمان را بگیرد :)!🌚'♥️›
@jonoon_ETA
_وَمنچگونهبیتونگیرددِلم؟!اینجاکهساعتوآیینهوهوابهتومعتادند...
♡00:00♡
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
«وَ لا ینکَشِفُ مِنها إَلاّ ما کَشَفتَ.» و هیچ اندوهی برطرف نشود مگر تو آن را از دل برانی .. [ @jon
• لست لي ولكنّي أحبك
ما زلت أحبك وحنيني إليك يقتلني...
"مال من نیستی
اما دوستت دارم
هنوز دوستت دارم
• و دلتنگیات مرا می کشد..." :)🖤
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
ترک زبونا که بخوان از کسی تعریف کنن میگن "سن قیشین ایلک قاری کیمین گُزَلسین" یعنی تو به اندازهی اول
تو زبان اسپانیایی یہ ڪلمه هست بہ اسم «Querencia» یعنی:
جایـے ڪہ احساس امنیت میڪنے،
یه جایـے مثل اتاقت تو خونه، یا مثل یه گوشہ؎ دنج،
یا بغل کسی که دوستش دار؎ :)♥️✨
[ @jonoon_ETA ]
2.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وقتی خدا بخواهد
قطرهای آب هم، نجات بخش است):♥︎
#مهربانخدایم
[ @jonoon_ETA ]
هدایت شده از کانال رسمی حرم مطهر امام رضا علیه السلام
ایها الناس بخواهید که آقا برسد
بگذارید دگر درد به پایان برسد
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج 🤲
❣اینجا #قلب_ایران است؛ کانال رسمی حرم مطهر امام رضا(ع)
🆔 @razavi_aqr_ir
24.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
با هیچ کسم میل سخن نیست
ولیکن
تو خارج از این قاعده و فلسفههایی!!
[ @jonoon_ETA ]
#اینجوری_سیوش_کنید :
یهکلمهییونانیهستبهنام
«Metanoia»
اینکلمهبهمعنیکسیهکهمسیرذهن ،
قلبوزندگیشماروتغییرداده ، ومثلیهنورتویتاریکیِزندگیتونبوده!
بهنظرماگهیهنفراینجوریتوزندگیتدارید ؛
"متانویا"سیوشکنید🙂
@jonoon_ETA
'ڄنۅن♡¡
#اینجوری_سیوش_کنید : یهکلمهییونانیهستبهنام «Metanoia» اینکلمهبهمعنیکسیهکهمسیرذهن ، قلب
#اینجوری_سیوش_کنید :
‹ 𝐑ika/🤍رایکا ›
یهواژهگیلکیبهمعنایِمحبوبومعشوق ،
کسیکقلبتفقطبخاطراونمیتپهوبخاطرش
نفسمیکشی ؛ امیدزندگیتهوهرکاریکمیکنیفقطواسهخاطرِ
اونه . .
بنظرممحبوبتونو"رایکا"سیوکنید✉🌿!'(:
@jonoon_ETA