24.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
با هیچ کسم میل سخن نیست
ولیکن
تو خارج از این قاعده و فلسفههایی!!
[ @jonoon_ETA ]
#اینجوری_سیوش_کنید :
یهکلمهییونانیهستبهنام
«Metanoia»
اینکلمهبهمعنیکسیهکهمسیرذهن ،
قلبوزندگیشماروتغییرداده ، ومثلیهنورتویتاریکیِزندگیتونبوده!
بهنظرماگهیهنفراینجوریتوزندگیتدارید ؛
"متانویا"سیوشکنید🙂
@jonoon_ETA
'ڄنۅن♡¡
#اینجوری_سیوش_کنید : یهکلمهییونانیهستبهنام «Metanoia» اینکلمهبهمعنیکسیهکهمسیرذهن ، قلب
#اینجوری_سیوش_کنید :
‹ 𝐑ika/🤍رایکا ›
یهواژهگیلکیبهمعنایِمحبوبومعشوق ،
کسیکقلبتفقطبخاطراونمیتپهوبخاطرش
نفسمیکشی ؛ امیدزندگیتهوهرکاریکمیکنیفقطواسهخاطرِ
اونه . .
بنظرممحبوبتونو"رایکا"سیوکنید✉🌿!'(:
@jonoon_ETA
'ڄنۅن♡¡
• لست لي ولكنّي أحبك ما زلت أحبك وحنيني إليك يقتلني... "مال من نیستی اما دوستت دارم هنوز دو
وسيقضي الله أمراً كنت تحسبه مستحيلا
«و خدا چیزی رو ممکن میکنه
که شما اونو غیرممکن میدونستین✨»
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
تو زبان اسپانیایی یہ ڪلمه هست بہ اسم «Querencia» یعنی: جایـے ڪہ احساس امنیت میڪنے، یه جایـے مثل ات
فرانسوی ها به جاي اينكه بگن من دلتنگ توام،
ميگن:"Te me manques"؛
يعني تو از من گُم شدی.
قشنگتر از اين هم ميشه؟
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
« جایگلهنیست!چونتوهستی؛همههست» #مولانا [ @jonoon_ETA ]
اوست نشسته در نظر...
من به کجا نظر کنم؟👀🤍
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
یه دیالوگ تو یه فیلم “ولنتاین غمگین” بود که میگفت: «میدونی اون با همه فرق داره! یه جوریه، یه احساس
یه دیالوگی توی سریال شهرزاد بود که میگفت:
«اگه نمیدونی بدون! من با تو چیزایی رو
پیدا کردم که هیچوقت تو زندگیم
نداشتم.. نمیخوام از دستش بدم.
پس اگه بزاری بری، من تموم میشم»
آدم با کسی که دوسش داره، چیزای رو پیدا میکنه که هیچوقت نداشته.
چیزایی که هیچوقت دوباره نمیخواد از دستش بده.
#دیالوگ
[ @jonoon_ETA ]
هدایت شده از کانال رسمی حرم مطهر امام رضا علیه السلام
✋ #وقت_سلام
محتاجم!
محتاج یک فنجان چای که پهلویش تو باشی...
❣️ اینجا #قلب_ایران است؛ در حرم بمانید👇
کانال رسمی حرم مطهر امام رضا(ع)
🆔 @razavi_aqr_ir