°°༺🔥🖤༻°°
*این دیالوگ کازابلانکا خیلی خوبه:
-میخوای برات یه قصه تعریف کنم که آخرشو نمیدونم؟
+ تعریف کن
- دوسِت دارم...*
8.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تو مکهی عشقیٌ من
عاشق رو به قبلتم!♡
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
اون که یه وقتی تنها کسم بود..🚶♀ [ @jonoon_ETA ]
6.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قربونت برم:)
چشاشو نگا
چشاش دریاست!🥺
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
قربونت برم:) چشاشو نگا چشاش دریاست!🥺 [ @jonoon_ETA ]
این عشق چقدر سخته طهماسب!..
[ @jonoon_ETA ]
26.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
برو برو بهش بگو که میخایش بهش بگو که دوسش داری بهش بگو که اگه نباشه🙂اگه نباشه.....
'ڄنۅن♡¡
قربونت برم:) چشاشو نگا چشاش دریاست!🥺 [ @jonoon_ETA ]
11.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اومدم قربونت برم...
ساندویچ ماکارونی برات میارم):🥺
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
آغوش تو دلچسب ترین حلقه دنیاست،زین حلقه مکن رحم به من تنگ ترش کن : ) [ @jonoon_ETA ]
-آینهءضمیرِمن،جز'طُ'نمیدهدنشان-♥️🪞
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
انسان باشیم:) [ @jonoon_ETA ]
9.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
انسانیت زیباترین دین دنیاست:)
[ @jonoon_ETA ]