فعلاً میسازم -چه میشود کرد؛
مگر میشود دنیا را پاره کرد و از تویش
خوشبختی را درآورد-
همین است که هست :﴾
<@jonoon_ETA>
'ڄنۅن♡¡
_ _ _!
؏شق عینہ جنگ مۍمونہ!
شرۅع کردنش آســـوں ،
تمۅم ڪردنش سخت ،
ۅ فراموش کردنش غیࢪ ممکن♥. .
هم روح من خسته بود هم روح او سوخته
ولی در کنارهم زخمهایمان کمتر درد میکرد:)))
<@jonoon_ETA>
به جاے سرزنش من بہ او نگاه ڪنید!
دلیل سر بہ هوا بودن زمین ، ماه است...
<@jonoon_ETA>
راستش تو نه مثل ماه خوشگلی،
نه از شیر کاکائو خوشمزه تری،
نه تنت پر از شکوفه های یاسِ خوش عطره،
نه خنده هات شیرین تر از عسله،
تو یه چیزی هستی که من هیچوقت
توان توصیف کردن یا تشبیه کردن قشنگیاتو ندارم.
تو از همه اینا قشنگ تری.
<@jonoon_ETA>