دلگرمکنندهتریندلداریرو
شادمهربهخودشداده
اونجاکهگفته:
بایدتوروپیداکنم
شایدهنوزمدیرنیست... "
<@jonoon_ETA>
میگفت: سخت ترین بخش خودشناسی روبرو شدن با زخم هاییه که نقشی در
به وجود اومدنشون نداشتی، اما مسئولیت ترمیم کردنشون با توئه.
"چقدرم درست میگفت!🌱"
<@jonoon_ETA>
آدمایی که موقع جرو بحث ، حواسشون به حفظ حرمت ها هست خیلی لول شون بالاست .
<@jonoon_ETA>
- من تنهاترین مرد دنیارا میشناسم !
همین همسایهی روبهرویی . . ؛
سی سالی میشود ك با کلید در را باز میکند :)!
<@jonoon_ETA>
'ڄنۅن♡¡
تو در میان همہ چیز هاے تلخ یڪ حبه قندۍ... [ @jonoon_ETA ]
ناز معشوق دل آزار خریدن دارد...
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
من به هم ریخته بودم تو ردیفم کردی وَرنه من قافیه را باخته بودم ای عشق... #زهرا_سادات_جعفرنیا🌱 <
محبوب من ببخش! اگر در تمام شهر
نقل حدیث عشق من و ماجرای توست
#احسان_نصری🌱
<@jonoon_ETA>
جوری واسم عزیز شده که خودمم گاهی شک میکنم من همون آدمیم که میگفتم هیچکی نمیتونه بشه جون و وصله تنم؟!
<@jonoon_ETA>