'ڄنۅن♡¡
من از بیتو بودن شکستم کجایی؟! #خاتون [ @jonoon_ETA ]
اگر چشمانت نبود شعری سروده نمی شد...
#خاتون
[ @jonoon_ETA ]
آرام بگیر در آغوشم
فردا هم دوستت خواهم داشت
شب برای بخیر شدن
همین دو قلم را نیاز دارد
♡00:00♡
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
دلبر مو فرفری در دل خدایی میکند.. [ @jonoon_ETA ]
بگذار هر بار
موهای فر خوش حالتت
حالم را خوش کند):♡
[ @jonoon_ETA ]
مجنونی ها!
۱۰ دقیقه اول وقت، وقت بزار با خدا حرف بزن دلت آروم شه🌱
عاشقان وقت نماز است اذان میگویند!
17.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
و تو یک بار به ساز دل ما گوش نکردی..
[ @jonoon_ETA ]
چو عاشق میشدم گفتم
که بردم گوهر مقصود..
ندانستم که این دریا
چه موج خون فشان دارد..!
ندانستم که این سودا
مرا زین سان کند مجنون..!
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
از غم به گویم که دلم خانه درد است! [ @jonoon_ETA ]
9.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چون بشد دلبرُ با یار وفادار چه کرد!؟
[ @jonoon_ETA ]