میگویند هر بار کسی را گرم در آغوش میگیریم
یک روز به عمرمان اضافه میشود پس؛
«لطفا مرا بغل کن🙃👐🧡»
@jonoon_ETA
یه مدل دوست دارم هست
که گفته نمیشه،
فقط فهمیده میشه
بهش میگن
دوست دارم واقعی💕✨
@jonoon_ETA
'ڄنۅن♡¡
پس تا آخر عمر گردنمه🥲🤍! #یاغی [ @jonoon_ETA ]
هر گاه اندوه می خواهد مرا بشکند
یادِ تو می افتم ،
و قلبم لبخند می زند .. 🍃
#مهران_نیک
#یاغی
[ @jonoon_ETA ]
یجا تو سریال قورباغه هست که میگه: من دوستت داشتم ولی گذاشتم بری، چون تو آدم زندگی من نبودی!
کاش ما هم بتونیم آدمایی که مال زندگی ما نیستن رو رها کنیم.
[ @jonoon_ETA ]