11.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من با این فاصلهها چه کنم؟
#ژکا
[ @JananEita ]
تو نیستی و دگر جان در این خانه نیست
تو رفتی و آرامش ز کنارم رفت
نامهربان شدی ای مهربانم
#ژکا
[ @JananEita ]
4.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آقای مهمان نوازم
تولدتون مبارک!♡
[ @JananEita ]
سلطان دلم
نور چشمانم
آرمش وجودم
من بیتاب حرمم
آقا
گر نظری کنی دنیا بی نقص میشود
همچو حرم بی نقصت
آقا جان
من از آهو کمترم
گر ضامنم شوی؟
یک سال دگر ز راه رسید
باز خورشید و ماه
زمین و آسمان
چرخ و فلک
سرتاسر جهان هستی
همه در تعجباند از جمال شما
باز رسید به
11 ذی القعده
باز دل بیتابم
در کنج حرم گره خورده
من،
بیقرارِ چراغانی صحن آزادیام
من،
بیتابِ زمزمه رضا رضا
در کنج گوهرشادام
سلطانم
بطلب تا که فقط سیر نگاهت بکنم
بطلب که این دل
دگر دل نیست
#ژکا
[ @JananEita ]
هدایت شده از "ناگفتههاتون🚶♀️
Hossein Taheri ~ Music-Fa.ComHossein Taheri - Ey Safaye Ghalbe Zaram (128).mp3
زمان:
حجم:
10.8M
وقتی از عالم و آدم میبُرم
فقط همین همدمهس
وقتی دلتنگ حرمم
کنج اتاق یه هندزفری این نوحه یه تسبیح
همینا...
با همینا روحم میره ایوان طلا
جایی که جسمم نمیتونه بره
جایی که بدجوری دلتنگشم
با این نوحه آروم میشم
قشنگ حس زیارت بهم دست
تو این نوحه چی هست که دوای دردامه؟
علی بن موسی الرضا
گر مرا از در برانی جای دیگر من ندارم..
#ژکا
[ @JananEita ]
او در پی جور و جفا، من بر سر مهر و وفا
من به فکر مهر او، او در خیال کین من!
[ @jonoon_ETA ]
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چجوری انقدر خوشگل آفریدی بعضیارو؟!🤍
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
در فرفری موهات که دست میبرم تارو پودت را فرتوتتر از دیروز بودنت مییابم دست بر سرت که میسایم پلک
فرفری موی غزل ساز منی...♥︎
[ @jonoon_ETA ]
ﺑﺎﺭ ﺍﻭﻝ ﺑﺎ ﻣﻌﺬﺭﺕ ﺧﻮﺍﻫﯽ !
ﺑﺎﺭ ﺩﻭﻡ ﺑﺎ ﮔﺮﯾﻪ !
ﺑﺎﺭ ﺳﻮﻡ ﺑﺎ ﺭﯾﺨﺘﻦ ﻏﺮﻭﺭﺕ ﻧﮕﻬﺶ ﻣﯽ ﺩﺍﺭﯼ !
ﻭﻟﯽ ﺑﺎﺭ ﭼﻬﺎﺭﻡ …
… ﺩﯾﮕﻪ ﻧﻪ ﻣﯿﺸﻪ ، ﻧﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﮐﺎﺭﯼ ﺑﮑﻨﯽ !
ﭼﻮﻥ ﺣﺘﯽ ﺍﮔﻪ ﺑﻤﻮﻧﻪ ﺑﺎﺯ ﻣﻮﻗﺘﯿﻪ !
ﯾﻌﻨﯽ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺩﻟﺶ ﺑﺎ ﺗﻮ ﻧﺒﺎﺷﻪ ﻭ ﺑﺨﻮﺍﺩ ﺑﺮﻩ ،
ﻣﯿﺮﻩ !
ﺑﻔﻬﻢ !
ﭘﺲ ﻓﻘﻂ ﺑﺮﻭ ﮐﻨﺎﺭ ﻭ ﺑﻬﺶ ﺑﮕﻮ :
ﺧﺪﺍﺣﺎﻓﻆ .
ﺑﯿﺸﺘﺮﺵ ﺩﯾﮕﻪ ﻧﻤﯽ ﺍﺭﺯﻩ ﺑﺎﻭﺭ ﮐﻦ
[ @jonoon_ETA ]
نام زیبای تو را در کتیبه ای از جنس عاطفه حک خواهم کرد
و عکس قشنگت را در قابی از جنس عشق می گذارم
تا همه بدانند تو سلطان جان من و فاتح دلم هستی
[ @jonoon_ETA ]
می خواستم بگویم
چـه اندازه دوستت دارم
اما برای بیانش
واژههاي مناسبی پیدا نمی کنم
[ @jonoon_ETA ]