eitaa logo
'ڄنۅن♡¡
84 دنبال‌کننده
535 عکس
461 ویدیو
0 فایل
به نام خالق طُ): "در کوی تو خاطری ندیدم محزون زاهد از عقل شاد و عاشق ز جنون!" مدیرمون↶ { @zaka_a }
مشاهده در ایتا
دانلود
، وَآخِرَ تابِع لَهُ عَلى ذلِکَ، اَللّـهُمَّ الْعَنِ الْعِصابَةَ الَّتى جاهَدَتِ الْحُسَیْنَ، وَشایَعَتْ وَبایَعَتْ وَتابَعَتْ عَلى قَتْلِهِ، اَللّهُمَّ الْعَنْهُمْ جَمیعاً * آنگاه صد مرتبه مى گویى: اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللهِ، وَعَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنآئِکَ، عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَبَقِىَ اللَّیْلُ وَالنَّهارُ، وَلا جَعَلَهُ اللهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ، اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ، وَعَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ، وَعَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ، وَعَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ * سپس مى گویى: اَللّـهُمَّ خُصَّ اَنْتَ اَوَّلَ ظالِم بِاللَّعْنِ مِنّى، وَابْدَأْ بِهِ اَوَّلاً ثُمَّ الثّانِىَ وَالثّالِثَ وَالرّابِعَ، اَللّهُمَّ الْعَنْ یَزیدَ خامِساً، وَالْعَنْ عُبَیْدَ اللهِ بْنَ زِیاد وَابْنَ مَرْجانَةَ وَعُمَرَ بْنَ سَعْد وَشِمْراً، وَآلَ اَبى سُفْیانَ وَ آلَ زِیاد وَ آلَ مَرْوانَ اِلى یَوْمِ الْقِیمَةِ * آنگاه به سجده مى روى و مى گویى: اَللّهُمَّ لَکَ الْحَمْدُ حَمْدَالشّاکِرینَ لَکَ عَلى مُصابِهِمْ، اَلْحَمْدُ للهِِ عَلى عَظیمِ رَزِیَّتى،اَللّهُمَّ ارْزُقْنى شَفاعَةَ الْحُسَیْنِ یَوْمَ الْوُرُودِ، وَثَبِّتْ لى قَدَمَ صِدْق عِنْدَکَ مَعَ الْحُسَیْنِ وَ اَصْحابِ الْحُسَیْنِ، اَلَّذینَ بَذَلُوا مُهَجَهُمْ دُونَ الْحُسَیْنِ عَلَیْهِ السَّلامُ».
التماس دعا🌱
هدایت شده از "ناگفته‌هاتون🚶‍♀️
رفقا یه چالش خوشگل داریم😍😍 ما شنوای زیبایی های شهر قشنگتون هستیم🌱 مثلا شما در یکی از شهر های ایرانمون ساکن هستید میاید مثل یه انشا ویژگی ها یا قشنگیای شهرتون و برای ما ارسال میکنید بعد جنونی‌ها هم با بقیه زیبایی های دنیا آشنا میشن هم تو این شرایط سخت یکم حال دلامون خوب میشه💛✨ ما منتظریم😁😍
عاشقان وقت نماز است اذان میگویند!🌱
'ڄنۅن♡¡
عاشقان وقت نماز است اذان میگویند!🌱
ولی خوب من خونه قدیمی خیلی دوست دارم😍
'ڄنۅن♡¡
ولی خوب من خونه قدیمی خیلی دوست دارم😍
خونه بابابزرگُ حیاطش با یه فنجون چای☘☕️
به انتظار نبودی ز انتظار چه دانی ؟ [ @jonoon_ETA ]
زیباترین ملودی سال منی 🍁 [ @jonoon_ETA ]
تو تنها دلیل بودنمی 😍 [ @jonoon_ETA ]
به جهانی ندهم گوشه‌ی تنهایی را😄💔🚶🏻‍♀
چه خیال می‌توان بست و کدام خواب نوشین به از این در تماشا که به روی من گشادی!💛 ♡00:00♡ [ @jonoon_ETA ]
پلڪ بزن تا بپرم مستے چشمان توام :) [ @jonoon_ETA ]