'ڄنۅن♡¡
ولی خوب من خونه قدیمی خیلی دوست دارم😍
خونه بابابزرگُ حیاطش با یه فنجون چای☘☕️
چه خیال میتوان بست و کدام خواب نوشین
به از این در تماشا که به روی من گشادی!💛
♡00:00♡
[ @jonoon_ETA ]