'ڄنۅن♡¡
ولی خوب من خونه قدیمی خیلی دوست دارم😍
خونه بابابزرگُ حیاطش با یه فنجون چای☘☕️
چه خیال میتوان بست و کدام خواب نوشین
به از این در تماشا که به روی من گشادی!💛
♡00:00♡
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
یه افسانه ی خیلی قشنگ هست که میگه:وقتی یه نفر که دوسش داری،به خواب میاد یعنی اون قصد دیدنتو داره چق
یه چیز قشنگ خوندم، اون صدایی که وقتی حالتون خوب نیست بهتون میگه "چرا این حال بدم رو به کسی انتقال بدم و اون رو هم ناراحت کنم؟ اون ازش کاری برنمیاد خودم تحملش میکنم" رو نادیده بگیرین و به کسانی که دوستون دارن فرصت عشق ورزیدن، همدردی و کمک رو بدین که باعث میشه هردو حس خوب بگیرین ..
[ @jonoon_ETA ]