eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.7هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
2.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کسى که خدا خیرخواه او باشد🏴محبّت حسین (علیه السّلام) و شوق زیارتش را در دل او مى اندازد. بحار الأنوار، ج. ۹۸، ص. ۷۶ (ع)
♨️ محرم_سیاسی ⭕️ رسالت سیاسی هیئت‌های محرم ✨«در زیارت اربعین آمده است: "و بذل مهجته فیک لیستنقذ عبادک من‌الجهالة"؛ یعنی امام حسین (ع) خون خود را نثار کرد تا مردم را از جهالت و حیرت گمراهی نجات دهد. این مفهوم، نشان‌دهنده هدف مترقی و پیشرفته‌ای است که در مسیر نجات انسان‌ها دنبال شد.» > (رهبر انقلاب - ۱۳۶۹/۶/۲۱) ▫️در مسیر رسیدن به جامعه‌ای اسلامی، امروز با امپراتوری رسانه‌ای جبهه باطل روبرو هستیم؛ جبهه‌ای که با القای شبهات و دروغ‌ها، سعی در تسخیر ذهن‌ها و ایجاد حیرت و سرگردانی در میان مردم دارد. ▪️در این فضای جنگ نرم، «محرم» تنها یک مراسم عزاداری نیست، بلکه ابزاری قدرتمند برای روشنگری و تببین است. ❓سؤال اینجاست: هیئتی که در برابر حوادث زمانه سکوت کند و موضعی سیاسی نداشته باشد، چگونه می‌تواند مردم را از جهالت برهاند؟ «هیئت معیار و طراز»، هیئتی است که هدفش هم‌راستا با هدف سیدالشهداء (ع) باشد و برای بیداری جامعه تلاش کند.   🆔️@J.RAZMAA @تبیین_امور_بصیرت_افزایی_اعتقادی_سیاسی_مطالبه_گران_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما @کانال_تحلیلی_راهبردی_شماره۱@ج_رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه۲ویزه_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754
📌وقتی به تقابل حسین آمده‌ای 📌مائیم و تو و کرب و بلائی دیگر
ورود بازرسان آژانس انرژی اتمی به ایران خلاف تفاهمنامه و بسیار خسارت‌بار است⁉️ ✔️ اسکات بسنت، وزیر خزانه‌داری آمریکا : در پست خود در شبکه ایکس که به اعلام صدور اسقاطیه‌های تحریم نفت ایران اختصاص داشت، مدعی شد که این اقدام در ازای بازگشایی تنگه هرمز و همچنین صدور اجازه برای ورود بازرسان آژانس انرژی اتمی به ایران صورت گرفته است. 🔹 تا این لحظه موضوع صدور مجوز برای ورود بازرسان آژانس به ایران توسط تیم مذاکره‌کنند ایرانی یا مقامات مسئول دیگر در دولت تایید نشده است و بهتر هم همین است که هیچگاه تایید نشود! 🔹 یکی از مهمترین داشته‌های ایران در حال حاضر که از برخی حماقت‌های آمریکا جلوگیری می‌کند سیاست «ابهام هسته‌ای» و مشخص نبودن محل نگهداری مواد غنی‌شده هسته‌ای برای آمریکایی‌هاست و آنها تمام توان خود را به کار گرفته‌اند تا با این ابهام هسته‌ای مقابله و اطلاعات لازم را در این زمینه کسب کنند. 🔹 اگر سیاست ابهام هسته‌ای با ورود بازرسان آژانس به ایران فروبریزد و آمریکایی‌ها در این زمینه اطلاعات خود را تکمیل کنند، تنها به سود دشمن خواهد بود. دشمنی که حتی از اعلام رسمی تلاش همیشگی‌اش برای خارج کردن مواد هسته‌ای از ایران، آنهم با اقدام نظامی، ابایی ندارد. 🔹 احتمالاً به همین دلیل است که تا این لحظه هیچ مقام ایرانی چنین ادعایی را تایید نکرده است و امیدواریم در آینده نیز تایید نشود. 🔹 ضمن اینکه اساساً هیچ اشاره‌ای به چنین مجوزی در تفاهمنامه صورت نگرفته و ایران نباید تکالیفی بالاتر از تفاهمنامه برای خود متصور باشد. 🔹 مقامات ایرانی که روز گذشته در سوئیس بودند، اعلام کردند که مانع حضور گروسی، مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در مذاکرات شده‌اند. 🔹 سالها پیش،‌ دیوید آلبرایت از متخصصان حوزه‌ هسته‌ای در آمریکا رسماً در سنا گفت که بازرسان آژانس انرژی اتمی «پیاده نظام‌های آمریکا» هستند! 🔹 ضمن آنکه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که نمی‌تواند مانع بمباران تاسیسات صلح آمیز هسته‌ای ایران توسط آمریکا شود و حتی آن را محکوم هم نمی‌کند، درخواست ورود بازرسانش به ایران و تلاشش برای تکمیل اطلاعات جاسوسی آمریکایی‌ها «غلط اضافی» است. 🔹 هرگونه حضور احتمالی بازرسان باید منوط به توافق نهایی شود. توافقی که احتمال دستیابی به آن با توجه به تجربه از آمریکا، بعید به نظر می‌رسد. @كميته_حقوقی_قضایی_ج_رزما ✍مص
هدایت شده از | عهد بیان |
14.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قائد شهید امت «رضوان‌الله‌علیه»: من به شما عرض کنم هیچ نظر کارشناسی که مخالف با نظر رهبری باشه مخالفت با ولایت نیست؛ دیگه از این واضح‌تر؟! @Ahde_baian
هدایت شده از Tanha110
هوالسمیع البصیر فتنه دو گانه سازی دولت و نیروهای مسلح. اینهم از افاضات جدید پزشکیان؛ پزشکیان ؛ در دوره جنگ ۲۰ میلیون بشکه نفت دولت را به نیروی هوا فضا دادیم تا بتواند بجنگد. اقای پزشکیان؛ ما ملت مبعوث ۳۰ میلیون بشکه نفت به شما میدهیم، انهم نه از بیت المال ، و از شما می‌خواهیم ؛ با جمیع فرزندان و اقوام و اعضای دولتت فقط یک هفته با امریکا و رژیم صهیونی بجنگ ، البته خدا را شکر می کنیم که دولت پزشکیان هیچ شهیدی در این جنگ نداد ( وزیر اطلاعات شهید از وزرای شهید رئیسی و وزیر دفاع شهید از اعضای نیروهای مسلح بودند) و در مقابل بیشترین شهدا و نقش محوری در پیروزی‌های رزمندگان ایران متعلق به نیروی هوا فضای سپاه بوده است . مطالب زیادی می توان در مورد اینگونه حرف های بچه گانه و خاله زنکی پزشکیان مطرح کرد، در این یادداشت به یک مورد اشاره می کنم ؛ پشتیبانی مالی قوی از رزمندگان نقش مهمی در توان رزمی نیروهای مسلح دارد، اما رکن پشتیبانی در کنار شجاعت و نبوغ و ابتکار و شهادت طلبی رزمندگان ما ، ارزش و اهمیت چندانی ندارد. اوج تعجب انجاست که فردی در جایگاه رئیس جمهور که وظیفه ذاتی ان پشتیبانی از نیروهای مسلح و تقویت قدرت نظامی در سطح بازدارندگی از هرگونه گمان تعرض به این اب و خاک است ، اینهمه فداکاریها ، جانبازیها و انهمه شهدای نیروی هوافصای سپاه را در این جنگ نبیند، اما بشکه های نفت را ببیند و بشمارد و بدتر اینکه این نفت که متعلق به کل ملت ایران است و حسب علم و عقل در زمان جنگ وجودی باید در اختیار نیروهای مسلح باشد ان را متعلق به دولت بداند و بابت تحویل ان به نیروهای مسلح منت هم بگذارد. ضمنا؛ - دوگانه سازی دولت و نيروهاي مسلح کار بسیار زشتی است. - دادن ۲۰ میلیون بشکه نفت به هوافضای سپاه کمترین کار دولت بود، (البته معلوم نیست پزشکیان راست گفته باشد) ، ولی اگر این کار را هم نمی کرد ، باید به جرم خیانت به کشور تیرباران می شد. از بقیه موارد می گذرم. علیرضا تنهای کیسمی ۳۱ خرداد ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
🔴 پست ویژه معاون عراقچی: برای اینکه مذاکرات به توافق برسه؛ باید ترامپ رو در نفت و گاز ایران شریک‌کنیم ✍ اینا دارن کشور رو دودستی تقدیم اربابشون آمریکا می‌کنند.
🛑 آقایان دیپلمات ملت را نامحرم می دانند با دشمن گفتگو می کنند ولی ملت را نامحرم فرض می کنند کدام آدم عاقل می پذیردکه همه دادها دست دشمن است اما به ملت بگوید نمی شود متن توافق وگفتگو هارو به شما گفت چون ما در حال جنگیم بادشمن هستیم وسواستفاده می کنند. جناب دیپلمات آنچه نمی شود گفت روش مبارزه و تاکتیک مذاکره است نه موضوع توافق وبند بنده متن توافق نامه وخواسته های ملت ایران جناب آقای قالیباف آنچه شما اعتقاد دارید که مذاکره یک نوع مبارزه است رهبر معظم انقلاب اسلامی شهید مبارزه با آمریکا را زیر بار تحریم و تهدید ننگ می دانستند مذاکره با آمریکا را سم می دانستند مخصوصا با ترامپ ودولت کنونی سم مضاعف تر جناب آقای قالیباف پیش از این حد وحدود خودتون را حفظ کنید ملت را چیز دیگر فرض نکنید؟ مذاکره با آمریکا وقاتل امام شهید نتها یک مبارزه است بلکه خیانت و نوعی وادادگی دیپلماسی است آننهم مذاکره ای که پیشنهاد کننده اش دشمن است امام شهید سیدعلی خامنه‌ای فرمودند پیشنهاد مذاکره از سوی آمریکا برای فریب افکار عمومی دنیا است آنچه علی الاصول نظر امام جامعه اسلامی بوده است وشما به آن تمکین نکردید چیز دیگه ای بوده است ⛔️عبور از خطوط قرمز نظام حرام است کاظمی سرباز بدون مرز