5.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺تأثیر انفعال و تصمیمات نابجای #خواص_طرفدار_حق در بزنگاهها
🔻اشتباه نکنید
کانال آمد نیوز یا اینترنشنال نیست
کانال رسمی نزدیکان دولت است که مدعی است با رئیس جمهور و اعضای کابینه در ارتباط است
🔹ملاحظه کنید چگونه نظام و حاکمیت را تهدید میکند
🔹تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل
✍آیا این تهدید و تبلیغ علیه نظام و مصداق ماده ۵۰۰ قانون تعزیرات و مجازاتهای بازدارنده نیست؟
آیا تشکیل کانالی با بیش از ۸۰ هزار نفر در تلگرام برای توطئه ای چنین آشکار مصداقی از ماده ۴۹۸ در فضای مجازی نیست!؟
یکی از نتایج یله و رها بودن فضای مجازی همین! است
بی دلیل نیست بر طبل رفع فیلترینگ کوبیدنشان
دادستان کجایی؟!
دقیقا کجایی؟
⚠️اجرای قانون را فریاد خواهیم زد😡
#دادستان_کجایی
@DadSetanKojayi
https://eitaa.com/DadSetanKojayi
4.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مهم و بسیار عالی
چند دقیقه وقت بزارید و گوش کنید. و نشر بدبد…
تسلیم بشیم وضع خوب میشه؟
این ویدئو را دست بدست کنید برسد دست جناب آقای قالیباف سخنان غواص خط لشکر ۵نصر را گوش کند
🏴▫️رحلت پیامبر اکرم (ص) تسلیت باد
➖➖➖➖➖➖➖
🆔️@J.RAZMAA
@کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
هدایت شده از Tanha110
هوالحبیب
روضه ای بر ساحت محمد و آل محمد (ص)
با عرض تسلیت رحلت رسول خدا (ص) و شهادت اقا امام حسن مجتبی (ع) .
این چند جمله را در توصیف احوالات آخرین ساعت عمر رسول خدا (ص) تقديم می کنم ، که خود سنگین ترین روضه و اوج مظلومیت و غربت اقا رسول خدا (ص) وتک تک فرزندان اطهرش است.
آقا رسول خدا (ص) چون به روز آخر عمر شریفشان رسیدند، نتوانستند در خانه خود و بین اصحاب خود بمانند.
به نزد خانم فاطمه اطهر (س) رفتند و در خانه ایشان در بستر بیماری قرار گرفتند .
وقتی به لحظات اخر عمرشان رسیدند، فرمودند ؛
درب منزل را ببندند ،
اقا علی بن ابیطالب (ع) و دخترشان فاطمه زهرا (ع) را بخود نزدیک کردند و دستان انان را بر سینه مبارک خود گذاشتند.
سپس حسنین (ع) را به بالین خود فرا خوانده و بر سینه مبارک فشردند و در حالیکه هر پنج تن بشدت می گریستند ، جان به جان آفرین تسلیم کردند.
با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد (ص)
التماس دعا
علیرضا تنهای کیسمی
۳۰ مرداد ۱۴۰۴
https://t.me/alirezatanha_110
https://eitaa.com/alirezatanha110
Instagram.com/tanhaie_ir
⭕️سرکار خانم منصوری!
رئیس محترمه سگباز جبهه اصلاحات!
دربارهٔ خطر مکانیسم ماشه، ما همان زمان امضای برجام هشدار دادیم و فریاد زدیم اما آقای ظریف رسما وجود آن را تکذیب کرد و اصلاحات و رسانه هایش تمام قد از او حمایت کردند.
الان یادتان افتاده مکانیسم ماشه هست و خطر دارد؟
راستی آن سکه های تشویقی برای برجام سازان برای آب دادن چنین دسته گلی بود؟
جشن گرفتند پایکوبی کردند، لقب امیرکبیر و سردار دیپلماسی دادند! و دست آخر همه چیز را به گردن فرانچسکو نامی انداختند!
راستی چرا اینها آن مال حرام را به بیتالمال مسلمین برنمیگردانند!!!
بس کنید این بازی را!
نسخه ای که خودتون برای ملت پیچیدید تازه یادتون افتاده خطرناکه
وقیحتر از شماها وجود نداره
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌ عدهای در شیراز به دلیل قطعی برق و آسیب احتمالی به کسب و کارشان دست به اعتراض زدن و شعار آب برق زندگی حق مسلم ماست را سر دادن!!
👈 رژیم صهیونیستی برای فراهم شدن زمینه عملیات جدید در ایران نیاز به آشوب داخلی و کاهش امنیت داره...
👈 و ظاهراً برنامه ی این دولت آماده سازی همین زمینه است.
😡👈 با خبر هستیم که تعدادی نیروگاه به عمد خاموش است
باید هوشیار باشیم تا در زمین دشمن بازی نکنیم
❌ نتانیاهو:
#اصلاح_طلبان_بزرگترین_سرمایه_اسراییل_در_ایران
❌شیمون پرز :
#اصلاح_طلبان_به_نمایندکی_ازاسراییل_بانظام_ایران_می_جنگند
😡#سرطان_اصلاحات
❌ درباره تخریبگری ها علیه بیداری ملت
جریان نفاق بطرز عجیبی علیه کانالها و رسانه های انقلابی در حال فعالیت و تخریبگری هستند. اساس جنگ و فتنه هایی که در پیش داریم در حوزه رسانه و افکاری عمومی میباشد . لذا طبیعی است که دشمنان و شبکه های نفوذ آنها بدنبال بی اعتبار سازی یا تخریب رسانه های اثرگذار انقلابی باشند. معمولا این تخریبگری ها توسط اکانت ها و رسانه ها یا افراد و یا عناصری درون برخی سازمان ها انجام میشود که تابلوی خودی و انقلابی بالای سر گرفته اند....
با یک پدیده نفاق چند وجهی مواجهیم...
❌نکته بعدی درباره تخریب گری ها علیه رسانه های انقلابی
شکست صهیونیست ها در جنگ اخیر بخاطر شکست آنها در حوزه جنگ روانی و رسانه ای بود. آنها فکر میکردند با ترور گسترده فرماندهان و دانشمندان کشورمان جامعه ایران دچار فروپاشی روانی میشود ،اما حضور قدرتمندانه رسانه های انقلابی و ارائه روایت پیروزی و اقتدار و افشای چهره واقعی دشمنان باعث شکست سنگین صهیونیست ها در جنگ ۱۲ روزه شد
اینکه حجم تخریبگری و توطئه علیه بیداری ملت و دیگر رسانه های انقلابی در دوماه اخیر افزایش یافته است ،بخاطر شکستی هست که صهیونیست ها از بچه های انقلاب در حوزه رسانه و مدیریت افکار عمومی خورده اند....
✍دوستان انقلابی مراقب تخریبگری های برخی عناصر جریان نفاق در لباس خودی باشید . ما قصد نداریم بصورت مصداقی به این افراد اشاره کنیم ،ان شاالله در فتنه های پیش رو این جماعت هم رسوا خواهند شد.