2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 ۱ - یکی از اصلی ترین تاکتیک های ما در نبرد پیش رو باید پنهان کردن محل های شلیک از طریق افزایش ماکت ها (گزینه های فیک) باشد!
🔹گفتنی است علاوه بر رصد دائم ماهواره ای و دوربین های مخفی پنهانشده توسط عوامل میدانی دشمن؛ پهپاد های جدید (اهدایی آلمانها به رژیم صهیونیستی) مجهز به سنسورهای صوتی یابنده محل و مبدأ صدای شلیک است.
🔹باید آنقدر صدا و آتش فیک تولید شود که تشخیص شلیک اصلی عملاً ناممکن باشد.
🔴 ۲ - ویژه/ همانطور که پیشبینی میشد، نکته اصلی در خصوص ابعاد و سطوح فعالیت دبیر جدید شعام نشان میدهد مقامات نابلد، دهانلق و دارای اطرافیان نامتعارف [مشکوک] از چرخه تصمیمات بنیادین و استراتژیک کنار گذاشته شدهاند!
🔴 ۳ - تخلف در انتصاب همسر پروانه سلحشوری/ انتصاب او غیرقانونی است
🔹مالک شریعتی عضو کمیسیون انرژی مجلس نوشت: طبق ماده ۴۶ قانون برنامه هفتم، شرکت بهینهسازی وزارت نفت باید در "سازمان بهینهسازی و مدیریت راهبردی انرژی" ادغام شود.
🔹طبق قانون بودجه ۱۴۰۴، شرکت بهینهسازی مصرف سوخت از اول امسال حق فعالیت ندارد.
🔹انتصاب آقای قبادیان و سایر انتصابها در این شرکت منحلشده تخلف است.
🔹 دریافت و پرداخت هرگونه وجهی تحت هر عنوان به نام این شرکت ممنوع است و موجب برخورد قضایی خواهد شد.
🔹این مساله را در اولین روز کاری مجلس در هفته پیش رو دنبال خواهم کرد.
🆔️@J.RAZMAA
@تبیین_امور_بصیرت_افزایی_درجنگ_ترکیبی_شناختی_کمیته_عالی_فجازی #ج_رزما
کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻
https://eitaa.com/jrazmaa
6.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 ۴ - لاریجانی: گروسی آتشبیار حمله به ایران
🔹 دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت آژانس در دوره گروسی به شدت مخرب شده و عملاً به آمریکا و اسرائیل چک سفید داده است.
🔹 او تأکید کرد گزارش اخیر گروسی مبنای حمله به تأسیسات هستهای ایران شد، در حالیکه وی حتی آن را محکوم نکرد.
🔹 لاریجانی وضعیت آژانس را «فضاحتبار» خواند و پرسید ادامه همکاری ایران با آن چه فایدهای دارد.
🔴 ۵ - فرماندهی عملیات مشترک عراق اعلام کرد که جنگندههای F-16 ارتش طی یک حمله هوایی دقیق، یکی از مخفیگاههای گروه تروریستی داعش را در منطقه وادیالشای واقع در شرق صلاحالدین منهدم کردند.
🔷در این عملیات، تمامی عناصر تروریستی حاضر در مخفیگاه به هلاکت رسیدند و مقادیر قابل توجهی سلاح، تجهیزات و دستگاههای ارتباطی آنان نابود شد.
🔴 ۶ - ترامپ مثلث علیه خودش را تکمیل کرد!
🔹درحالیکه تعرفههای گمرکی سنگین آمریکا بر کالاهای هندی موجب تشدید تنشها شده، دهلینو با شتابی بیسابقه درحال تقویت روابط خود با رقبای واشنگتن، یعنی روسیه و چین است.
🔹ترامپ بهدلیل خرید گستردۀ نفت روسیه توسط هند، تعرفۀ ۵۰ درصدی را بهعنوان تنبیهی علیه این کشور اعمال کرد تا هند را از خرید نفت روسیه منصرف کند.
🔹پنجشنبه اما وزرای خارجۀ هند و روسیه توافق کردند تا سطح روابط تجاری دوجانبه را ارتقا دهند؛ توافقی که نشان میدهد هند تصمیمی برای عقبنشینی در مقابل فشارهای آمریکا ندارد.
🔹هند و چین ، در گامی مهم اعلام کردند که پروازهای مستقیم بین ۲ کشور از سر گرفته میشود و همکاریهای تجاری افزایش مییابد./فارس
🆔️@J.RAZMAA
@کمیته_عالی_فجازی #ج_رزما
هدایت شده از sadegh
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
استاد امیرعلی حیدر-امیری:
الان مذاکره به صلاح نیست!
باید یکبار دیگر محکم، در میدان بجنگیم، امتیاز بگیریم و بعد وارد مذاکره بشویم
یواش ....یواش....
آمریکا باید طعم شکست را بچشد
📌شیرمادرت حلالت، با این موضعگیریهای محکم، مستدل و مقتدرت
📌استاد امیری، تحلیلگری در تراز ملت ایران
#استاد_امیری
#استادامیری
🎤 پایگاه حفظ و نشر آثار" #استاد_امیری"
@aasarostad
@aasarostad
📚 تحلیل های صوتی، تصویری و نوشتاری روزانه #استاد_امیری را در این کانال دنبال کنید.
هدایت شده از سرباز بدون مرز
22.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢هماهنگی عجیب و دقیق پزشکیان با مقام معظم رهبری حتما حتما تا آخر ببینید.
حقیقتا اگر یکبار دیگه از هماهنگی گفت اینو براش پخش کنید
2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 پانترکهای خائن به اصل و نسب دقت کنند
این دیگر حرف من نیست که بگویید از اسرائیل و باکو نفرت داری، اتفاقا شخصی دارد این حرفها را میزند که با او اختلاف نظرهای بسیاری هم دارم، هواپیماهایی که تبریز را بمباران کردند از کجا بلند شدند؟
#پانترکیسم_خیانت_به_اصالت_است
🆔️@J.RAZMAA
@رصد_و_تبیین_امور_جنگ_ترکیبی_امنیتی_اوراسیا_قفقاز_کمیته_عالی_فجازی #ج_رزما
کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻
https://eitaa.com/jrazmaa
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️حکم وزیر نفت برای همسر یک برانداز همسو با اسرائیل
🔹درحالیکه پروانه سلحشوری در جنگ تحمیلی ۱۲ روزه، همسو با اسرائیل و آمریکا به نظام سیاسی حمله میکرد و حالا هم از براندازی و تغییر نظام و قانون اساسی جدید میگوید، همسرش «برات قبادیان» با حکم وزیر نفت، مسئولیت گرفت.
✍ سوال اول:
آیا احتمال حضور همسر چنین افرادی در صدر وزارت نفت میتواند دلیل خرابکاری در عدم تامین سوخت نیروگاههای تولید برق در زمستان گذشته باشد؟
سوال دوم:
آیا این کشور نهاد امنیتی و نظارتی دارد؟
اگر دارد چگونه چنین افراد معاندی از مرحلهی تأیید صلاحیت عبور کرده و به کرسی نمایندگی ملت رسیدهاند؟!
چطور این افراد سالها در جایگاه استاد دانشگاه فرصت یافتند ذهن جوانان این کشور را با افکار مسموم و ضدانقلابی و ضد دین خود آلوده کنند؟!
چطور همسر چنین فردی امروز با حکم وزیر نفت در یک جایگاه حساس منصوب میشود؟!
این واقعیت، نشاندهندهی عمق و جدیت نفوذ در برخی عرصههاست.
اما درباره رفراندوم:
اسم "رمز براندازی نرم" و "تسلیم"
به نتیجه کدام رفراندوم پایبند بودید؟
ثانیا باید از این جماعت پرسید کدام حکومت را در جهان سراغ دارند که خودش را و موجودیتش را به رای عمومی بگذارد؟
شاید حتی بعضی فرهیختگان بگویند هیچ حکومتی!
اما اشتباه نکنید!
تنها حکومتی که در جهان خودش را به رفراندوم گذاشت، جمهوری اسلامی ایران است که در سال ۱۳۵۸ با حضور مردم و مشارکت گسترده، با رأی قاطع ۹۸ درصدی مقبولیت یافت.
🆔️@J.RAZMAA
@رصدتحرکات_ضدانقلابیون_درجنگ_نرم_افزاری_کمیته_عالی_فجازی #ج_رزما
کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما 🔻
https://eitaa.com/jrazmaa
در جلسه ای حاج حسین الله کرم را دیدم که پایش مصدوم بود بعد از جلسه گفتم شما را تا منزل می رسونم پرسیدم آدرس منزل کجاست گفت میدان شوش علت مصدومیت پا را پرسیدم گفت با موتور زمین خوردم
قدرت و ثروت و شمال شهر و نق زدن سهم آقازاده ها، فحش خوردن، جنوب شهر و جنگ جهاد هم سهم الله کرم ها
@FARZANDANESHAHED
🔵 واکنش صداوسیما به بیانیۀ جبهۀ اصلاحات:
❌هیچگاه تریبون انعکاس تفرقه ایرانیان نخواهیم شد
🔹روابطعمومی صداوسیما: رسانه ملی، صدای مردم شجاع، قوی و بصیر ایران است، همان مردم سربلند و سرافرازی که در دفاع مقدس ۱۲ روزه طرح پیچیده دشمن برای در هم شکستن ایران عزیز را با ایستادگی و وحدت و همدلی نقش بر آب و کاری کردند که رؤیای آمریکا و صهیون برای تسلیم ایران به کابوس مبدل شود.
🔹رسانه ملی نیز که به تأسی از ملت غیور ایران در جنگ تحمیلی و ظالمانه اخیر سر فرود نیاورد، همواره خود را صدای ایستادگی و غیرت تاریخی ایرانیان در برابر دشمن میداند و نمیتواند صدای تسلیم و ضعف کسانی شود که با وجود پیروزی بینظیر جمهوری اسلامی ایران در جنگ اخیر و هزیمت دشمنان ایران، همچنان بر طبل ترس و یأس و وادادگی میکوبند.
🔹رسانه ملی بر این باور است که پژواک بخشیدن به صدای ضعف و تسلیم، برای کشور مضر و خطرناک است و نهتنها باعث ایجاد اختلال محاسباتی در اردوگاه دشمنان و تشجیع آنان برای شرارتی دیگر علیه کشورمان خواهد شد، بلکه در داخل کشور نیز مایه تفرقه و گسست اتحاد ملی است.
🔹رسانه ملی خود را موظف میداند که از قدرت ایران و اتحاد مردم صیانت و از ایجاد برساخت جعلی ضعف از ایران مقتدر و تفرقه ملت متحد با همه ظرفیت جلوگیری کند.
🔹بیانیه اخیر افرادی که خود را منسوب به جبهه اصلاحات انگاشتهاند، چنان تأسفبار و از منظر غیرت ملی غیر قابل قبول است که جریانها و شخصیتهای برجسته و اصیل اصلاحطلب نیز با آن مرزبندی شفاف و قاطع کردند تا از سندخوردن این تجویزهای ذلتبار به نام اصلاحطلبان جلوگیری کنند.
🔹همچنین دولت محترم بهدرستی این بیانیه را عامل تفرقه خواند و آن را محکوم کرد.
🔹رسانه ملی که در گرماگرم دفاع مقدس ۱۲ روزه و پس از آن با افتخار تریبون بسیاری از چهرهها و جریانهایی بوده که در عین تفاوت و تنوع در گرایش سیاسی، دغدغه وحدت و انسجام ملی را داشتهاند، با شفافیت تمام تأکید میکند هیچگاه ابزار و تریبون انعکاس تصویر ضعف و تسلیم و تفرقه ایرانیان نخواهد شد
✍محمد کاظمی، خراسان شمالی
هدایت شده از ملت امام حسین (ع)
امسال مشهد پیگیر خون شهدای جنگ ۱۲ روزه است شهدا کارِ خودشان را کردهاند. نوحههای عزاداران رنگ و بویی دیگر گرفته است. سینه زنان و زنجیرزنانِ عزادار با چشمهای گریان بیش از همیشه برای فَرَج آقا امام زمان (عج) دعا میکنند. اشکهایشان تماشایی است. همه انگار نگران خواص بی بصیرت هستند. کسانی که بن گوریون وجود آنها را برای بقای اسرائیل لازم دانسته تا اتحادهای مسلمین علیه رژیم صهیونیستی شکل نگیرد. پرخروشتر از هر سالند.
انگار حس کردهاند که ظهور تزدیک است. جای همهتون خالی.
✍ هاشم کامکار
از مشهد الرضا(ع) _ اول شهریور ماه ۱۴۰۴
🔵 واکنش صداوسیما به بیانیۀ جبهۀ اصلاحات:
❌هیچگاه تریبون انعکاس تفرقه ایرانیان نخواهیم شد
🔹روابطعمومی صداوسیما: رسانه ملی، صدای مردم شجاع، قوی و بصیر ایران است، همان مردم سربلند و سرافرازی که در دفاع مقدس ۱۲ روزه طرح پیچیده دشمن برای در هم شکستن ایران عزیز را با ایستادگی و وحدت و همدلی نقش بر آب و کاری کردند که رؤیای آمریکا و صهیون برای تسلیم ایران به کابوس مبدل شود.
🔹رسانه ملی نیز که به تأسی از ملت غیور ایران در جنگ تحمیلی و ظالمانه اخیر سر فرود نیاورد، همواره خود را صدای ایستادگی و غیرت تاریخی ایرانیان در برابر دشمن میداند و نمیتواند صدای تسلیم و ضعف کسانی شود که با وجود پیروزی بینظیر جمهوری اسلامی ایران در جنگ اخیر و هزیمت دشمنان ایران، همچنان بر طبل ترس و یأس و وادادگی میکوبند.
🔹رسانه ملی بر این باور است که پژواک بخشیدن به صدای ضعف و تسلیم، برای کشور مضر و خطرناک است و نهتنها باعث ایجاد اختلال محاسباتی در اردوگاه دشمنان و تشجیع آنان برای شرارتی دیگر علیه کشورمان خواهد شد، بلکه در داخل کشور نیز مایه تفرقه و گسست اتحاد ملی است.
🔹رسانه ملی خود را موظف میداند که از قدرت ایران و اتحاد مردم صیانت و از ایجاد برساخت جعلی ضعف از ایران مقتدر و تفرقه ملت متحد با همه ظرفیت جلوگیری کند.
🔹بیانیه اخیر افرادی که خود را منسوب به جبهه اصلاحات انگاشتهاند، چنان تأسفبار و از منظر غیرت ملی غیر قابل قبول است که جریانها و شخصیتهای برجسته و اصیل اصلاحطلب نیز با آن مرزبندی شفاف و قاطع کردند تا از سندخوردن این تجویزهای ذلتبار به نام اصلاحطلبان جلوگیری کنند.
✍محمد کاظمی، خراسان شمالی
🚨🚨بسیار مهم!
👇👈دو سوال بسیار مهم و اساسی:
🔺کدام رهبر، رئیس، مسئول و ملّت، به سعادت و موفقیت خواهند رسید؟
🔺راز به هم رسیدن و وحدت دولت و ملّت چیست؟
👌لطفا پیرامون این ۲ سوال اندکی تفکر نمائید...
👌برای تحقق هرچه بیشتر و بهترِ
«حاکمیت قانون» در جامعه،
ما پشتیبان تو هستیم ای
دادستان، کجایی؟
#دادستان_کجایی
@DadSetanKojayi
https://eitaa.com/DadSetanKojayi