eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.9هزار عکس
12.6هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‌ ♨️حکم وزیر نفت برای همسر یک برانداز همسو با اسرائیل 🔹درحالی‌که ‎پروانه سلحشوری در جنگ تحمیلی ۱۲ روزه، همسو با اسرائیل و آمریکا به نظام سیاسی حمله می‌کرد و حالا هم از براندازی و تغییر نظام و قانون اساسی جدید می‌گوید، همسرش «برات قبادیان» با حکم وزیر نفت، مسئولیت گرفت. ✍ سوال اول: آیا احتمال حضور همسر چنین افرادی در صدر وزارت نفت میتواند دلیل خرابکاری در عدم تامین سوخت نیروگاههای تولید برق در زمستان گذشته باشد؟ سوال دوم: آیا این کشور نهاد امنیتی و نظارتی دارد؟ اگر دارد چگونه چنین افراد معاندی از مرحله‌ی تأیید صلاحیت عبور کرده و به کرسی نمایندگی ملت رسیده‌اند؟! چطور این افراد سالها در جایگاه استاد دانشگاه فرصت یافتند ذهن جوانان این کشور را با افکار مسموم و ضدانقلابی و ضد دین خود آلوده کنند؟! چطور همسر چنین فردی امروز با حکم وزیر نفت در یک جایگاه حساس منصوب میشود؟! این واقعیت، نشان‌دهنده‌ی عمق و جدیت نفوذ در برخی عرصه‌هاست. اما درباره‌ رفراندوم: اسم "رمز براندازی نرم" و "تسلیم" به نتیجه کدام رفراندوم پایبند بودید؟ ثانیا باید از این جماعت پرسید کدام حکومت را در جهان سراغ دارند که خودش را و موجودیتش را به رای عمومی بگذارد؟ شاید حتی بعضی فرهیختگان بگویند هیچ حکومتی! اما اشتباه نکنید! تنها حکومتی که در جهان خودش را به رفراندوم گذاشت، جمهوری اسلامی ایران است که در سال ۱۳۵۸ با حضور مردم و مشارکت گسترده، با رأی قاطع ۹۸ درصدی مقبولیت یافت. 🆔️@J.RAZMAA @رصدتحرکات_ضدانقلابیون_درجنگ_نرم_افزاری_کمیته_عالی_فجازی کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما 🔻 https://eitaa.com/jrazmaa
‏در جلسه ای حاج حسین الله کرم را دیدم که پایش مصدوم بود بعد از جلسه گفتم شما را تا منزل می رسونم پرسیدم آدرس منزل کجاست گفت میدان شوش علت مصدومیت پا را پرسیدم گفت با موتور زمین خوردم قدرت و ثروت و شمال شهر و نق زدن سهم آقازاده ها، فحش خوردن، جنوب شهر و جنگ جهاد هم سهم الله کرم ها @FARZANDANESHAHED
⭕️ ایشان خانم نادره رضایی معاون هنری وزیر ارشاد هستند ! (لایک) # دولت اصلاحات یا افسادات ؟!
🔵 واکنش صداوسیما به بیانیۀ جبهۀ اصلاحات: ❌هیچ‌گاه تریبون انعکاس تفرقه ایرانیان نخواهیم شد 🔹روابط‌عمومی صداوسیما: رسانه ملی، صدای مردم شجاع، قوی و بصیر ایران است، همان مردم سربلند و سرافرازی که در دفاع مقدس ۱۲ روزه طرح پیچیده دشمن برای در هم شکستن ایران عزیز را با ایستادگی و وحدت و همدلی نقش بر آب و کاری کردند که رؤیای آمریکا و صهیون برای تسلیم ایران به کابوس مبدل شود. 🔹رسانه ملی نیز که به تأسی از ملت غیور ایران در جنگ تحمیلی و ظالمانه اخیر سر فرود نیاورد، همواره خود را صدای ایستادگی و غیرت تاریخی ایرانیان در برابر دشمن می‌داند و نمی‌تواند صدای تسلیم و ضعف کسانی شود که با وجود پیروزی بی‌نظیر جمهوری اسلامی ایران در جنگ اخیر و هزیمت دشمنان ایران، همچنان بر طبل ترس و یأس و وادادگی می‌کوبند. 🔹رسانه ملی بر این باور است که پژواک بخشیدن به صدای ضعف و تسلیم، برای کشور مضر و خطرناک است و نه‌تنها باعث ایجاد اختلال محاسباتی در اردوگاه دشمنان و تشجیع آنان برای شرارتی دیگر علیه کشورمان خواهد شد، بلکه در داخل کشور نیز مایه تفرقه و گسست اتحاد ملی است. 🔹رسانه ملی خود را موظف می‌داند که از قدرت ایران و اتحاد مردم صیانت و از ایجاد برساخت جعلی ضعف از ایران مقتدر و تفرقه ملت متحد با همه ظرفیت جلوگیری کند. 🔹بیانیه اخیر افرادی که خود را منسوب به جبهه اصلاحات انگاشته‌اند، چنان تأسف‌بار و از منظر غیرت ملی غیر قابل قبول است که جریان‌ها و شخصیت‌های برجسته و اصیل اصلاح‌طلب نیز با آن مرزبندی شفاف و قاطع کردند تا از سندخوردن این تجویزهای ذلت‌بار به نام اصلاح‌طلبان جلوگیری کنند. 🔹همچنین دولت محترم به‌درستی این بیانیه را عامل تفرقه خواند و آن را محکوم کرد. 🔹رسانه ملی که در گرماگرم دفاع مقدس ۱۲ روزه و پس از آن با افتخار تریبون بسیاری از چهره‌ها و جریان‌هایی بوده که در عین تفاوت و تنوع در گرایش سیاسی، دغدغه وحدت و انسجام ملی را داشته‌اند، با شفافیت تمام تأکید می‌کند هیچ‌گاه ابزار و تریبون انعکاس تصویر ضعف و تسلیم و تفرقه ایرانیان نخواهد شد ✍محمد کاظمی، خراسان شمالی
هدایت شده از ملت امام حسین (ع)
امسال مشهد پیگیر خون شهدای جنگ ۱۲ روزه است شهدا کارِ خودشان را کرده‌اند. نوحه‌های عزاداران رنگ و بویی دیگر گرفته است. سینه زنان و زنجیرزنانِ عزادار با چشمهای گریان بیش از همیشه برای فَرَج آقا امام زمان (عج) دعا می‌کنند. اشکهایشان تماشایی است. همه انگار نگران خواص بی بصیرت هستند. کسانی که بن گوریون وجود آنها را برای بقای اسرائیل لازم دانسته تا اتحادهای مسلمین علیه رژیم صهیونیستی شکل نگیرد. پرخروشتر از هر سالند. انگار حس کرده‌اند که ظهور تزدیک است. جای همه‌تون خالی‌. ✍ هاشم کامکار از مشهد الرضا(ع) _ اول شهریور ماه ۱۴۰۴
🔵 واکنش صداوسیما به بیانیۀ جبهۀ اصلاحات: ❌هیچ‌گاه تریبون انعکاس تفرقه ایرانیان نخواهیم شد 🔹روابط‌عمومی صداوسیما: رسانه ملی، صدای مردم شجاع، قوی و بصیر ایران است، همان مردم سربلند و سرافرازی که در دفاع مقدس ۱۲ روزه طرح پیچیده دشمن برای در هم شکستن ایران عزیز را با ایستادگی و وحدت و همدلی نقش بر آب و کاری کردند که رؤیای آمریکا و صهیون برای تسلیم ایران به کابوس مبدل شود. 🔹رسانه ملی نیز که به تأسی از ملت غیور ایران در جنگ تحمیلی و ظالمانه اخیر سر فرود نیاورد، همواره خود را صدای ایستادگی و غیرت تاریخی ایرانیان در برابر دشمن می‌داند و نمی‌تواند صدای تسلیم و ضعف کسانی شود که با وجود پیروزی بی‌نظیر جمهوری اسلامی ایران در جنگ اخیر و هزیمت دشمنان ایران، همچنان بر طبل ترس و یأس و وادادگی می‌کوبند. 🔹رسانه ملی بر این باور است که پژواک بخشیدن به صدای ضعف و تسلیم، برای کشور مضر و خطرناک است و نه‌تنها باعث ایجاد اختلال محاسباتی در اردوگاه دشمنان و تشجیع آنان برای شرارتی دیگر علیه کشورمان خواهد شد، بلکه در داخل کشور نیز مایه تفرقه و گسست اتحاد ملی است. 🔹رسانه ملی خود را موظف می‌داند که از قدرت ایران و اتحاد مردم صیانت و از ایجاد برساخت جعلی ضعف از ایران مقتدر و تفرقه ملت متحد با همه ظرفیت جلوگیری کند. 🔹بیانیه اخیر افرادی که خود را منسوب به جبهه اصلاحات انگاشته‌اند، چنان تأسف‌بار و از منظر غیرت ملی غیر قابل قبول است که جریان‌ها و شخصیت‌های برجسته و اصیل اصلاح‌طلب نیز با آن مرزبندی شفاف و قاطع کردند تا از سندخوردن این تجویزهای ذلت‌بار به نام اصلاح‌طلبان جلوگیری کنند. ✍محمد کاظمی، خراسان شمالی
🚨🚨بسیار مهم! 👇👈دو سوال بسیار مهم و اساسی: 🔺کدام رهبر، رئیس، مسئول و ملّت، به سعادت و موفقیت خواهند رسید؟ 🔺راز به هم رسیدن و وحدت دولت و ملّت چیست؟ 👌لطفا پیرامون این ۲ سوال اندکی تفکر نمائید... 👌برای تحقق هرچه بیشتر و بهترِ «حاکمیت قانون» در جامعه، ما پشتیبان تو هستیم ای دادستان، کجایی؟ @DadSetanKojayi https://eitaa.com/DadSetanKojayi
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺کدام رهبر، رئیس، مسئول و ملّت، به سعادت و موفقیت خواهند رسید؟ 👈آنانی که «به قانون اساسی» حُرمت نهند و قدر بدانند، و از آن سرپیچی و تخلف نکنند! 🔺راز به هم رسیدن و وحدت دولت و ملّت چیست؟ 👈«قانون اساسی» چیزی است که خط روشنِ التقاء (بهم رسیدن) و وحدت دولت و ملت را تأمین خواهد کرد. 🔺👌امام خامنه ای: «قانون اساسی» چیزی است که خط روشن التقاء (بهم رسیدن) و وحدت دولت و ملت را تأمین خواهد کرد. آن رئیسی، آن رهبری، آن مسئولی، آن ملتی، به سعادت و موفقیت خواهد رسید که قانون اساسی اش را، آن قانونی را که برای مردم حکم دست خطِ ایدئولوژی و اندیشه آنها را دارد حُرمت بنهند قدر بدانند، از آن تخلف و سرپیچی نکنند! ملّت هم باید قانون اساسی اش را بداند. 👈توجه ویژه به جمله آخر: «ملّت هم باید قانون اساسی اش را بداند.» با ما باشید تا با قانون اساسی و دیگر قوانین بیشتر آشنا شوید... https://eitaa.com/DadSetanKojayi 👌برای تحقق هرچه بیشتر و بهترِ «حاکمیت قانون» در جامعه، ما پشتیبان تو هستیم ای دادستان، کجایی؟ @DadSetanKojayi https://eitaa.com/DadSetanKojayi
امام خامنه‌ای: ♻️بعد از رحلت امام [خمینی] سعی یک‌مجموعه مصمم براین شد که کل آرمان های امام [راحل] را بشورند و کنار بگذارند. برخی‌هاشون همان اول اشتباه کردند و اعلام کردند و مشت خودشان را باز کردند. حالا پخته‌تر شده‌اند؛ صریح نمی‌گویند؛ بجای این‌که [به زبان] بگویند، عمل می‌کنند! ✍پ.ن.: جریانات سیاسی مخالف آرمان‌های امام خمینی که ۳۶سال چپاول و ثروت اندوزی و در جهت تسلیم کردن دوباره ایران به استکبارصهیونی تلاش کرده‌اند و هر خیانتی که توانسته‌اند،  مرتکب شده‌اند، چه سرمایه‌ای برای عزت و کرامت آیندگان و ابدیت خویش ذخیره کرده‌اند؟ 🔹️بذل و بخشش امتیازات انقلاب اسلامی به آمریکاسرائیل برای جلب‌نظر دشمنان بشریت و کسب رضایت نژادپرستان صهیونی، چه سودی برای عظمت ایرانیان و نجات مظلومان و صیانت از نجابت جهانیان دارد؟ ♻️در یک‌کلام: مخالفت با امام خامنه‌ای و ممانعت از پی‌گیری هدایت و سعادت جوامع بشری برای آماده‌سازی شرایط ظهور، به سود دنیا و آخرت هیچ‌کس نیست؛ حتی هاشمی و بازماندگانش، خاتمی و موسوی و کروبی و روحانی و دنباله‌های فرصت‌طلب‌شان... 🔴🔴🔴 ادامه 🔻🔻هشدار ‼️