eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.9هزار عکس
12.6هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
🔵 واکنش صداوسیما به بیانیۀ جبهۀ اصلاحات: ❌هیچ‌گاه تریبون انعکاس تفرقه ایرانیان نخواهیم شد 🔹روابط‌عمومی صداوسیما: رسانه ملی، صدای مردم شجاع، قوی و بصیر ایران است، همان مردم سربلند و سرافرازی که در دفاع مقدس ۱۲ روزه طرح پیچیده دشمن برای در هم شکستن ایران عزیز را با ایستادگی و وحدت و همدلی نقش بر آب و کاری کردند که رؤیای آمریکا و صهیون برای تسلیم ایران به کابوس مبدل شود. 🔹رسانه ملی نیز که به تأسی از ملت غیور ایران در جنگ تحمیلی و ظالمانه اخیر سر فرود نیاورد، همواره خود را صدای ایستادگی و غیرت تاریخی ایرانیان در برابر دشمن می‌داند و نمی‌تواند صدای تسلیم و ضعف کسانی شود که با وجود پیروزی بی‌نظیر جمهوری اسلامی ایران در جنگ اخیر و هزیمت دشمنان ایران، همچنان بر طبل ترس و یأس و وادادگی می‌کوبند. 🔹رسانه ملی بر این باور است که پژواک بخشیدن به صدای ضعف و تسلیم، برای کشور مضر و خطرناک است و نه‌تنها باعث ایجاد اختلال محاسباتی در اردوگاه دشمنان و تشجیع آنان برای شرارتی دیگر علیه کشورمان خواهد شد، بلکه در داخل کشور نیز مایه تفرقه و گسست اتحاد ملی است. 🔹رسانه ملی خود را موظف می‌داند که از قدرت ایران و اتحاد مردم صیانت و از ایجاد برساخت جعلی ضعف از ایران مقتدر و تفرقه ملت متحد با همه ظرفیت جلوگیری کند. 🔹بیانیه اخیر افرادی که خود را منسوب به جبهه اصلاحات انگاشته‌اند، چنان تأسف‌بار و از منظر غیرت ملی غیر قابل قبول است که جریان‌ها و شخصیت‌های برجسته و اصیل اصلاح‌طلب نیز با آن مرزبندی شفاف و قاطع کردند تا از سندخوردن این تجویزهای ذلت‌بار به نام اصلاح‌طلبان جلوگیری کنند. 🔹همچنین دولت محترم به‌درستی این بیانیه را عامل تفرقه خواند و آن را محکوم کرد. 🔹رسانه ملی که در گرماگرم دفاع مقدس ۱۲ روزه و پس از آن با افتخار تریبون بسیاری از چهره‌ها و جریان‌هایی بوده که در عین تفاوت و تنوع در گرایش سیاسی، دغدغه وحدت و انسجام ملی را داشته‌اند، با شفافیت تمام تأکید می‌کند هیچ‌گاه ابزار و تریبون انعکاس تصویر ضعف و تسلیم و تفرقه ایرانیان نخواهد شد ✍محمد کاظمی، خراسان شمالی
هدایت شده از ملت امام حسین (ع)
امسال مشهد پیگیر خون شهدای جنگ ۱۲ روزه است شهدا کارِ خودشان را کرده‌اند. نوحه‌های عزاداران رنگ و بویی دیگر گرفته است. سینه زنان و زنجیرزنانِ عزادار با چشمهای گریان بیش از همیشه برای فَرَج آقا امام زمان (عج) دعا می‌کنند. اشکهایشان تماشایی است. همه انگار نگران خواص بی بصیرت هستند. کسانی که بن گوریون وجود آنها را برای بقای اسرائیل لازم دانسته تا اتحادهای مسلمین علیه رژیم صهیونیستی شکل نگیرد. پرخروشتر از هر سالند. انگار حس کرده‌اند که ظهور تزدیک است. جای همه‌تون خالی‌. ✍ هاشم کامکار از مشهد الرضا(ع) _ اول شهریور ماه ۱۴۰۴
🔵 واکنش صداوسیما به بیانیۀ جبهۀ اصلاحات: ❌هیچ‌گاه تریبون انعکاس تفرقه ایرانیان نخواهیم شد 🔹روابط‌عمومی صداوسیما: رسانه ملی، صدای مردم شجاع، قوی و بصیر ایران است، همان مردم سربلند و سرافرازی که در دفاع مقدس ۱۲ روزه طرح پیچیده دشمن برای در هم شکستن ایران عزیز را با ایستادگی و وحدت و همدلی نقش بر آب و کاری کردند که رؤیای آمریکا و صهیون برای تسلیم ایران به کابوس مبدل شود. 🔹رسانه ملی نیز که به تأسی از ملت غیور ایران در جنگ تحمیلی و ظالمانه اخیر سر فرود نیاورد، همواره خود را صدای ایستادگی و غیرت تاریخی ایرانیان در برابر دشمن می‌داند و نمی‌تواند صدای تسلیم و ضعف کسانی شود که با وجود پیروزی بی‌نظیر جمهوری اسلامی ایران در جنگ اخیر و هزیمت دشمنان ایران، همچنان بر طبل ترس و یأس و وادادگی می‌کوبند. 🔹رسانه ملی بر این باور است که پژواک بخشیدن به صدای ضعف و تسلیم، برای کشور مضر و خطرناک است و نه‌تنها باعث ایجاد اختلال محاسباتی در اردوگاه دشمنان و تشجیع آنان برای شرارتی دیگر علیه کشورمان خواهد شد، بلکه در داخل کشور نیز مایه تفرقه و گسست اتحاد ملی است. 🔹رسانه ملی خود را موظف می‌داند که از قدرت ایران و اتحاد مردم صیانت و از ایجاد برساخت جعلی ضعف از ایران مقتدر و تفرقه ملت متحد با همه ظرفیت جلوگیری کند. 🔹بیانیه اخیر افرادی که خود را منسوب به جبهه اصلاحات انگاشته‌اند، چنان تأسف‌بار و از منظر غیرت ملی غیر قابل قبول است که جریان‌ها و شخصیت‌های برجسته و اصیل اصلاح‌طلب نیز با آن مرزبندی شفاف و قاطع کردند تا از سندخوردن این تجویزهای ذلت‌بار به نام اصلاح‌طلبان جلوگیری کنند. ✍محمد کاظمی، خراسان شمالی
🚨🚨بسیار مهم! 👇👈دو سوال بسیار مهم و اساسی: 🔺کدام رهبر، رئیس، مسئول و ملّت، به سعادت و موفقیت خواهند رسید؟ 🔺راز به هم رسیدن و وحدت دولت و ملّت چیست؟ 👌لطفا پیرامون این ۲ سوال اندکی تفکر نمائید... 👌برای تحقق هرچه بیشتر و بهترِ «حاکمیت قانون» در جامعه، ما پشتیبان تو هستیم ای دادستان، کجایی؟ @DadSetanKojayi https://eitaa.com/DadSetanKojayi
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺کدام رهبر، رئیس، مسئول و ملّت، به سعادت و موفقیت خواهند رسید؟ 👈آنانی که «به قانون اساسی» حُرمت نهند و قدر بدانند، و از آن سرپیچی و تخلف نکنند! 🔺راز به هم رسیدن و وحدت دولت و ملّت چیست؟ 👈«قانون اساسی» چیزی است که خط روشنِ التقاء (بهم رسیدن) و وحدت دولت و ملت را تأمین خواهد کرد. 🔺👌امام خامنه ای: «قانون اساسی» چیزی است که خط روشن التقاء (بهم رسیدن) و وحدت دولت و ملت را تأمین خواهد کرد. آن رئیسی، آن رهبری، آن مسئولی، آن ملتی، به سعادت و موفقیت خواهد رسید که قانون اساسی اش را، آن قانونی را که برای مردم حکم دست خطِ ایدئولوژی و اندیشه آنها را دارد حُرمت بنهند قدر بدانند، از آن تخلف و سرپیچی نکنند! ملّت هم باید قانون اساسی اش را بداند. 👈توجه ویژه به جمله آخر: «ملّت هم باید قانون اساسی اش را بداند.» با ما باشید تا با قانون اساسی و دیگر قوانین بیشتر آشنا شوید... https://eitaa.com/DadSetanKojayi 👌برای تحقق هرچه بیشتر و بهترِ «حاکمیت قانون» در جامعه، ما پشتیبان تو هستیم ای دادستان، کجایی؟ @DadSetanKojayi https://eitaa.com/DadSetanKojayi
امام خامنه‌ای: ♻️بعد از رحلت امام [خمینی] سعی یک‌مجموعه مصمم براین شد که کل آرمان های امام [راحل] را بشورند و کنار بگذارند. برخی‌هاشون همان اول اشتباه کردند و اعلام کردند و مشت خودشان را باز کردند. حالا پخته‌تر شده‌اند؛ صریح نمی‌گویند؛ بجای این‌که [به زبان] بگویند، عمل می‌کنند! ✍پ.ن.: جریانات سیاسی مخالف آرمان‌های امام خمینی که ۳۶سال چپاول و ثروت اندوزی و در جهت تسلیم کردن دوباره ایران به استکبارصهیونی تلاش کرده‌اند و هر خیانتی که توانسته‌اند،  مرتکب شده‌اند، چه سرمایه‌ای برای عزت و کرامت آیندگان و ابدیت خویش ذخیره کرده‌اند؟ 🔹️بذل و بخشش امتیازات انقلاب اسلامی به آمریکاسرائیل برای جلب‌نظر دشمنان بشریت و کسب رضایت نژادپرستان صهیونی، چه سودی برای عظمت ایرانیان و نجات مظلومان و صیانت از نجابت جهانیان دارد؟ ♻️در یک‌کلام: مخالفت با امام خامنه‌ای و ممانعت از پی‌گیری هدایت و سعادت جوامع بشری برای آماده‌سازی شرایط ظهور، به سود دنیا و آخرت هیچ‌کس نیست؛ حتی هاشمی و بازماندگانش، خاتمی و موسوی و کروبی و روحانی و دنباله‌های فرصت‌طلب‌شان... 🔴🔴🔴 ادامه 🔻🔻هشدار ‼️
حسن روحانی انگلیسی و اعوان و انصارش خاتمی باغی انقلاب و نوچه هایش کروبی و میر حسین فتنه گر و هم پیاله هایشان بیانیه نویسان مزدور جبهه ی ملعونه اصلاحات؛ این هشدار را آویزه ی گوش خود نمایید❗️ به لانه هایتان برگردید ❗️ پارس نکنید و اینقدر پاچه انقلاب را نگیرید❗️ 🌏سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان حافظ اصلی اسلامیت و جمهوریت نظام مقدس اسلامی از کار آمادگی و تجهیز ، برای نبرد نهایی با دشمن صهیونیستی فارغ شده است و حالا تصمیم بر سر و سامان دادن وضعیت افسار پاره کردگان منافق و مهار کردن و قلاده زدن سگهای داخلی دشمن دارد. این آخرین هشدار است ❗️ 🔻بویی که به دماغ تان رسیده ،بوی کباب نیست، خر داغ می‌کنند و قاطر نعل میزنند ❗ 🚩 اگر در این شرايط جنگی، دست از دسیسه و توطئه و تحریک و تهدید و مهمل بافی و خزعبل گویی بر ندارید ،همه شما خناسان به زودی دستگیر ،راهی زندان شده تا بعد از جنگ به حساب طومار و سیاهه نویسی خیانتهایتان رسیدگی شده ، و قطعا محاکمه و مجازات خواهید شد. 🆔️@J.RAZMAA   @رصد_وتبیین_امور_مطالبه_گری_فسادستیزی_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_رسانه_ای_فجازی کانال شماره ۱ تحلیلی. راهبردی ج.رزما در ایتا🔻 https://eitaa.com/jrazmaa لینک وبسایت رسمی ج.رزما : ..🔻 https://jrmee.ir/
3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 موضع صریح رهبر معظم انقلاب در برابر کسانی که از امام و نظام و انقلاب دم می‌زنند اما با سردمداران فتنه و فتنه‌گران همکاری و از آن‌ها حمایت می‌کنند
سلام. به نظر می‏‌رسد روح کلی حاکم بر متن بیانیه جبهه إصلاحات در سه تعبیر خلاصه شود: ‎پنداری خود و نامردم‎پنداری جریان انقلاب تهدید نسبت به آینده امنیتی و اقتصادی کشور پنداشتن خود و طرد دیگر تفکرات و جریانات انقلابی.   این پنداشت‎ها و تصورات حاکم بر متن بیانیه، عاملی مخرب علیه همان وفاق ملی است که جریان سیاسی حاکم از آن سخن به میان می‏‌آورد و البته گاه تحت لوای آن اجازه نقد سازنده از نقدکنندگان دلسوز گرفته شده است. جریان سیاسی مدعی نجات ایران امروزخصوصا آنکه نمایندگان فکری و اجرایی آن جریان مدت‏ها فرصت کافی برای اداره کشور از سالهای پایان جنگ تحمیلی 8 ساله تاکنون داشته‏‌اند. ۸ سال ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی ۸سال ریاست‏ جمهوری خاتمی ۸ سال ریاست جمهوری روحانی و اینک شانس مجدد در قالب دولت وفاق ملی پزشکیان حاکی از آن است که مسئولیت اجرایی کشور عمدتا در اختیار جریان اصلاحات بوده است تا جریان مقابل و لذا اتخاذ رویکرد اپوزیسیون و تاختن بر وضعیت و سازوکارهای اجرایی کنونی کشور به نوعی شلیک به پای خودشان قلمداد می‌‏شود! اما برای عدم پاسخگویی به مطالبات افکار عمومی مبنی بر خسارت وخفت وارده به کشور که متاثر از حماقت وخیانت این خائنین است،استراتژی فرار به جلو را پیشه خود نمودند تا مردم از نظام وانقلاب ناامید شده و بنا را بر پذیرش حاکمیت غرب با بازیگری این قماش بگذارند. حسن فرقانی تهران،منطقه ۴ ،حکیمیه