3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌹🇮🇷🌹سلام، میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم مهدی صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف بر شما دوستان همرزم و خانواده محترمتان مبارک باد.🌹⚘🌹
ارادتمند؛ ع، نوری پور 🌹
🆔️@J.RAZMAA
@کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
هدایت شده از کانال سعید عبدالملکی
🌹السلام علیک یا صاحب الزمان🌹
🌸 فرا رسیدن نیمهی شعبان، سالروز میلاد با سعادت حضرت مهدی(عج)، آخرین ذخیره الهی، جانِ جهان، پرچمدار عدالت و منجی عالم بشریت مبارک 🌹
امید که در پرتو ظهور آن حضرت، جهان سرشار از عدالت، معنویت و آرامش گردد.🤲
💫اللهم عجل لولیک الفرج💫
✨https://eitaa.com/cheshmandazsaeid
✅️ عاقبت روی "باند من" نبودن!
کسانی که این روزها
با سوء استفاده از مطالبه بحق رهبری معظم انقلاب
مبنی بر اتحاد مقدس میان مسئولان نظام،
حميد رسایی و اميرحسين ثابتی و چند نماینده مطالبهگر مجلس را به اتهام نقدهای محترمانه و شفاف نسبت به قانون شکنیهای اپیدمیک در دولت و پشتیبانی رئیس مجلس از خطاکاران دولتی
ارباً اِربا کرده،
و دروغ و توهینی نمانده که نثارشان نمایند،
این روزها در برابر تهاجم سازمان یافته علیه رئیس سازمان صدا و سیما
لبخندی ملیح روی لب دارند!
چرا؟
چون مسئول بودن در نظام
در چشم این جماعت
مترادف با
روی باند بودن است!
"باند من"
مغز آن چیزی است که تحت عنوان
"وفاق"
بر کشور چنبره انداخته....
هدایت شده از 🇮🇷 جمعیت رزما خراسان 🇮🇷
🌺تولدمهدی فاطمه(س)
🌺 آخرین یادگار علی(ع)
🌺مجری عدالت علی(ع)
🌺قائم آل محمدوعلی(ع)
🌺برپیروان علی(ع)
🌺و منتظران عدل علی(ع)
🌺مبارکباد🌺
ارادتمندشماخوبانمهدوی
#محمدفضائلیگاه
#جمعیت_رزمنده_مدافع_انقلاب_اسلامی
#قرارگاهمطالباترهبریومردم
هدایت شده از عبدالله نوری پور
باسلام واحترام جلسه اصناف وبازار بزرگ تهران با حضور دکتر سید احمد ربیعی، عضو هیئت مؤسس @جمعیت_رزما و علما ونمایندگان محترم مجلس روز دوشنبه بعد از ظهر جهت بررسی مشکلات صنفی در مسجد امام خمینی بازار تهران برگزار شد.
✍قاسمی،کمیته اصناف وبازار #ج_رزما
🆔️@J.RAZMAA
@کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻
https://eitaa.com/jrazmaa
@ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻
https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754
@پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻
https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
کانال شماره ۴ رزما در سکوی بله🔻
ble.ir/join/NWJjNzczNT
🔻کانال شماره ۵ رزما در روبیکا
https://rubika.ir/jrazmaa
لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻
https://jrmee.ir/
هدایت شده از عبدالله نوری پور
🌴#حذف_دلار_و_سقوط_تایتانیک
🌴 #مرگ_حاکم_حجاز💥
🌴 (#جنگ_جهانی )نزدیک است ...
🌴#واقعه_بزرگـ_خسف_دمشق..
🚀#اسراییل به ۸۰سالگی نخواهد رسید 🚀
🌴#تکمیل_شدن_قواعد_ظهور 🌴
🌺#سید_خراسانی_آماده_قیام🕋
🌺#سید_یمانی_آماده_قیام 🕋
☄#سفیانی_اماده_خروج 😈
سال۱۴۰۴ تمدن نوین اسلامی
🌺ظهور بسیار نزدیک است🌺
🇮🇷السلام علیک یا بقية الله الأعظم
«وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ»؛
🆔️@J.RAZMAA
@کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
هدایت شده از عبدالله نوری پور
دعای ولادت امام زمان، حضرت بقية الله الأعظم أرواحنا له الفدا در سحر نیمه ماه شعبان المعطم🔻
هدایت شده از عبدالله نوری پور
اللَّهُمَّ بِحَقِّ لَيْلَتِنَا هَذِهِ وَ مَوْلُودِهَا وَ حُجَّتِكَ وَ مَوْعُودِهَا
خدايا، به حق اين شب و مولود آن و حجت تو و موعود
الَّتِي قَرَنْتَ إِلَى فَضْلِهَا فَضْلًا فَتَمَّتْ كَلِمَتُكَ صِدْقاً وَ عَدْلًا لَا مُبَدِّلَ لِكَلِمَاتِكَ وَ لَا مُعَقِّبَ لِآيَاتِكَ
آنكه فضيلت ديگر را همراه فضيلت آن قرار دادهاى و در نتيجه سخنان تو به درستى و به عدل و داد، اتمام گرديد و هيچكس نمىتواند سخنان تو را دگرگون ساخته
نُورُكَ الْمُتَأَلِّقُ وَ ضِيَاؤُكَ الْمُشْرِقُ وَ الْعَلَمُ النُّورُ فِي طَخْيَاءِ الدَّيْجُورِ الْغَائِبُ الْمَسْتُورُ جَلَّ مَوْلِدُهُ وَ كَرُمَ مَحْتِدُهُ وَ الْمَلَائِكَةُ شُهَّدُهُ [شهدائه]
و يا نشانههايت را به تأخير بيندازد. يعنى همان نور درخشان و پرتوى روشنگر و پرچم نورانى تو در تاريكى سخت كه غايب و نهان است و تولدش با شرافت و ريشه و نژاد او گرامى است و فرشتگان گواه بر او
وَ اللَّهُ نَاصِرُهُ وَ مُؤَيِّدُهُ إِذَا آنَ مِيعَادُهُ وَ الْمَلَائِكَةُ أَمْدَادُهُ
و خداوند يار و ياور او و فرشتگان كمك كار او خواهند بود آنگاه كه ميعاد [ظهور]او فرارسد؛
سَيْفُ اللَّهِ الَّذِي لَا يَنْبُو وَ نُورُهُ الَّذِي لَا يَخْبُو وَ ذُو الْحِلْمِ الَّذِي لَا يَصْبُو
همان شمشير خدايى كه كند نمىگردد و همان نور خدايى كه به خاموشى نمىگرايد و بردبارى كه هرگز جاهلانه عمل نمىكند،
مَدَارُ الدَّهْرِ وَ نَوَامِيسُ الْعَصْرِ وَ وُلَاةُ الْأَمْرِ وَ الْمُنَزَّلُ عَلَيْهِمُ الذِّكْرُ وَ مَا يَنْزِلُ فِي لَيْلَةِ الْقَدْرِ
هم آنان كه محور و مدار روزگار و پايههاى زمانه و واليان امر هستند و كسانى كه [ذكر و]آنچه در شب قدر فرو فرستاده مىشود، بر آنان نازل مىگردد
وَ أَصْحَابُ الْحَشْرِ وَ النَّشْرِ تَرَاجِمَةُ وَحْيِهِ وَ وُلَاةُ أَمْرِهِ وَ نَهْيِهِ اللَّهُمَّ فَصَلِّ عَلَى خَاتِمِهِمْ وَ قَائِمِهِمْ الْمَسْتُورِ عَنْ عَوَامِلِهِمْ [عوالمهم]
و عهدهدار حشر و نشر، ترجمان وحى خدا و واليان امر و نهى الهى هستند. خدايا، پس بر آخرين و قيامكنندهى آنان كه از عوالم [ظاهرى]در پردهى [غيبت]است، درود فرست
وَ أَدْرِكْ بِنَا أَيَّامَهُ وَ ظُهُورَهُ وَ قِيَامَهُ وَ اجْعَلْنَا مِنْ أَنْصَارِهِ وَ اقْرِنْ ثَارَنَا بِثَارِهِ
و چنان كن كه ما روزگار [حكومت]و ظهور و قيام او را دريابيم و ما را از ياران او قرار ده و زمان گرفتن انتقام ما را با گرفتن انتقام او قرين ساز
وَ اكْتُبْنَا فِي أَعْوَانِهِ وَ خُلَصَائِهِ وَ أَحْيِنَا فِي دَوْلَتِهِ نَاعِمِينَ وَ بِصُحْبَتِهِ غَانِمِينَ
و ما را جزو ياوران و ويژگان او بنويس و در زمان حكومت او با خوشى و نعمت زنده بدار و كارى كن كه از مصاحبت او غنيمت برده
وَ بِحَقِّهِ قَائِمِينَ وَ مِنَ السُّوءِ سَالِمِينَ يَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِينَ
و براى اداى حق او به پا خيزيم و از بدى و زشتى سالم بمانيم، اى مهربانترين مهربانان،
وَ الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعالَمِينَ وَ صَلَّى اللَّهُ عَلَى مُحَمَّدٍ خَاتَمِ النَّبِيِّينَ وَ الْمُرْسَلِينَ
و ستايش خدا را كه پروردگار جهانيان است و درود خدا بر حضرت محمد، خاتم پيامبران
وَ عَلَى أَهْلِ بَيْتِهِ الصَّادِقِينَ وَ عِتْرَتِهِ النَّاطِقِينَ
و فرستادگان و بر خاندان راستگو و گوياى او.
وَ الْعَنْ جَمِيعَ الظَّالِمِينَ وَ احْكُمْ بَيْنَنَا وَ بَيْنَهُمْ يَا أَحْكَمَ الْحَاكِمِينَ
خدايا، همهى ستمگران را لعنت كن و خود، و ميان ما و آنان حكم فرما، اى فرمانرواترين فرمانروايان.
🆔️@J.RAZMAA
@کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻
https://eitaa.com/jrazmaa
@ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻
https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754
@پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻
https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
کانال شماره ۴ رزما در سکوی بله🔻
ble.ir/join/NWJjNzczNT
🔻کانال شماره ۵ رزما در روبیکا
https://rubika.ir/jrazmaa
لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻
https://jrmee.ir/
هدایت شده از 🇮🇷 جمعیت رزما خراسان 🇮🇷
سلام صبح مهدوی شما بخیر
و عید ولادت مولا مبارک🌺🌺
به امید ظهور حضرت به همین زودی
به ذکرمستجاب«اللهمصلعلیمحمدوآلمحمد- وعجلفرجهم»
#محمدفضائلیگاه
هدایت شده از .....
✍ قدرت هشدار در بُرد هزار کیلومتری
واقعه اخیر که در آن یک پهپاد ایرانی توانسته است تا حریم عملیاتی ناو هواپیمابر “آبراهام لینکلن” در فاصله ۱۰۰۰ کیلومتری نفوذ کند، نباید صرفاً به عنوان یک درگیری گذرا یا یک اقدام خرابکارانه ساده تلقی شود. این رخداد، در چارچوب دکترین “عمق استراتژیک” و “بازدارندگی نامتقارن”، حامل پیامهایی کلیدی برای هر دو طرف در صحنه ژئوپلیتیک است:
۱. شکست “پوشش” و اثبات اشراف اطلاعاتی
ادعای “سرنگونی توسط F-35” – فارغ از صحت و سقم آن – اهمیت بنیادین اقدام اصلی را کمرنگ نمیکند:
نفوذدکترین “کوری استراتژیک”:
اینکه یک پهپاد شناسایی بتواند بدون رهگیری مؤثر، این فاصله عظیم را طی کند، نشان میدهد که شبکه دفاعی و پدافندی متمرکز بر روی اهداف هواییِ با سطح مقطع راداری بزرگ (مانند جنگندهها)، در برابر تهدیدات کوچک، ارزان و توزیعپذیر (مانند پهپادها) دچار “کوری تاکتیکی” شده است.
موقعیتیابی دشمن:
این اقدام به صورت عینی به فرماندهان آمریکایی اعلام میکند: “ما از موقعیت دقیق شما، حتی در محیطهای عملیاتی با فرض خاموش بودن یا اختلال در GPS، آگاه هستیم.” این یک پیروزی اطلاعاتی پیش از هر درگیری فیزیکی است.
۲. نمایش “عمق تأثیرگذاری” و تغییر موازنه ترس:
پرسش راهبردی کلیدی که باید مطرح شود این است: “اگر پهپاد شناسایی نبود و یک سامانه تهاجمی/انتحاری با قابلیت حمل مهمات کافی بود؟”
هشدار انذاری :
۱۰۰۰ کیلومتر بردی است که میتواند بخشهای وسیعی از منافع حیاتی و پایگاههای منطقهای آمریکا را در تیررس قرار دهد. این اقدام به صورت عقلانی ثابت میکند که ایران توانایی اجرای “عملیات ایذایی از راه دور” را دارد.
مسئله هزینه-فایده نظامی:
یک ناو هواپیمابر میلیاردها دلار ارزش دارد. اگر بتوان با یک یا چند پهپاد چندصد هزار دلاری، این ناو را مجبور به تغییر مسیر، فعالسازی کامل پدافند با هزینههای عملیاتی بالا، یا حتی آسیب جدی کرد، معادله نظامی به نفع طرفی تغییر میکند که منابع کمتری را برای وارد کردن خسارت بالقوه عظیم به کار میگیرد. این تعریف کلاسیک از “بازدارندگی نامتقارن” است.
۳. پاسخ به “نظریهپردازان شکست”
مدتهاست که محافل نظامی غربی و برخی تحلیلگران داخلی، ایران را صرفاً در برابر توانمندیهای “نخبه” آمریکا (مانند F-35 یا ناوهای کلاس نیمیتز) ناتوان معرفی کردهاند.
استفاده از ابزارهای در دسترس:
این عملیات نشان داد که اتکا صرف به پیشرفتهترین سامانههای جنگ الکترونیک و پدافند، در برابر استراتژی “جنگ چندلایه” که از فناوریهای در دسترس و انبوه استفاده میکند، آسیبپذیر است.
آزمایش نهایی:
اگر صدها پهپاد انتحاری به صورت هماهنگ عملیات مشابهی را اجرا کنند، حتی بهترین سامانههای دفاع موشکی جهان نیز در مدیریت حجم انبوه تهدید دچار مشکل اساسی خواهند شد.
نتیجهگیری:
این رویداد یک “تیر اخطار” ساده نبود؛ بلکه یک “اثبات عملی” بود مبنی بر اینکه ایران توانایی رسیدن به عمق عملیاتی، رصد اطلاعاتی دقیق، و پرتاب تهدیدات در فواصل راهبردی را دارد. این واقعیتی است که باید توسط تمام کسانی که از توانمندیهای دفاعی ایران صحبت میکنند، بدون تعصب و صرفاً بر اساس منطق نظامی پذیرفته شود.
✍بزرگ احمدی فالحی
هدایت شده از محمدرضا شرفخانی
39.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا