eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 جاسوس پروری لیبرالهای غرب پرست!! 🔸 تو واکنش به خبر جاسوس بودن کاترین شکدوم، طی فراری رو به جلو گفته: باید ببینیم امثال شکدوم چجوری تو کشور ما نفوذ می‌کنن! بیاید تو این ‌ ببینیم نفوذی‌ها و جاسوسا چجوری و از طریق چه جریان و چه افرادی تو ایران نفوذ می‌کنن؟ ادامه🔻
✔️‌۱- عبدالرسول درّی‌اصفهانی! + یار غار جناب ظریف الدوله و مسئول امور بانکی تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران با ۵+۱ ! + از کارکنان ستاد پیگیری برجام + و دریافت کننده نشان درجه۳ خدمت از دست حسن روحانی! مهر ۱۳۹۶ جاسوسی این موجود برای قوه قضاییه قطعی شد. ✔️‌۲- جیسون رضائیان! + رفیق شفیق ظریف به اعتراف هر دو نفر! فعالیت: - نفوذ به اماکن مهم دولتی در زمان دولت روحانی و افشای برنامه‌ها و افراد و شرکت‌هایی که تحریم‌های ایران رو دور می‌زدن - جاسوسی از برنامه هسته‌ای ایران ✔️‌۳- محمد‌علی شعبانی! + مشاور ظریف + مسئول رسانه‌ای هیات مذاکره‌کننده و هماهنگ کننده دولت روحانی جریان رسانه‌ای مذاکرات + کارآموز سابق نایاک که سال۱۳۸۶ به اسرائیل سفر کرده و با نهاد‌ها و افرادی از جمله مئیر جاویدانفر دیدار داشته. ظریف گفته بود جز خدمت چیزی ازش ندیدم! ✔️‌۴ و ۵ - سیامک نمازی + ایرانی آمریکایی ، جاسوسان آمریکا + دلال نفتی و از دلالان در قرارداد کثیف کرسنت + عامل تشدید تحریم‌های ایران + نفوذ کننده در دولت‌های خاتمی و روحانی ✔️‌۶- کایلی مور گیلبرت جاسوس استرالیایی که برای رژیم صهیونسیتی جاسوسی می‌کرد و باز هم توی یک دولت غربگداها به ایران نفوذ کرد و البته در نهایت با بدرقه گرم دولت روحانی راهی خونه شد :) ✔️‌۷- نزار زکا این جاسوس لبنانی که برای آمریکا جاسوسی می‌کرد از طریق مدیر ارشد سازمان فناوری اطلاعات ایران وظیفه؟ مقابله با طرح دولت برای تشکیل اینترنت ملی بوسیله ارتباط با وزارت ارتباطات دولت! ✔️‌۸- مراد طاهباز + یهودی با تابعیت سه‌گانه ایرانی-آمریکایی-انگلیسی. + از جاسوسان مراکز حساس نظامی ایران در پوشش پروژه زیست‌محیطی باز هم نفوذ کرده در زمان دولت روحانی که با واسطه‌گری آمریکا آزاد شد ✔️‌۹- هما هودفر + ایرانی کانادایی + موسس «ولوم» که شبکه‌ای بین‌المللی برای فمینیست‌های دنیای اسلام بود. مهمترین کار این شبکه هم استحاله نرم فرهنگی ، مخصوصا در موضوع حجاب بود. + و بازم از جاسوسانی که در دولت روحانی به ایران نفوذ کردن! + و باز هم آزاد شده به اصرار و واسطه غربی‌ها ✔️‌۱۰- عماد شرقی +اوکراینی یهود تبار + نفوذ کرده در دولت روحانی، به لطف برجام و به بهانه همکاری تجاری وظیفه؟ جمع‌آوری اطلاعات ناوگان غیرنظامی (اورژانس، آتش‌نشانی و سکوهای نفتی) ایران ✔️‌۱۱- نازنین زاغری ایرانی بریتانیایی! ایشون که دیگه معرف حضورتون هستن! مادری مهربان و دلسوز که انگلیس حاضر بود برای آزادیش ۵۳۰ میلیون دلااااار بده 🙂 معادل ۵ تا اف۳۵ + باز هم در دولت روحانی! بهشت جاسوسان! ✔️‌۱۲- علیرضا اکبری حسن ختام رشتویی که فقط گوشه‌ای از جاسوس‌پروری اصلاح‌طلبا رو نشون داد نه همش رو! + عضو ارشد هیئت نظامی ایران در مذاکرات پایان جنگ (قطعنامه ۵۹۸، ساناق) و معاون و مشاور همیشگی آقای شمخانی در دوره وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، + مشاور همراه هیئت مذاکرات هسته‌ای + حامی ظریف و برجام + معاون وزیر دفاع؛ + مشاور دبیر شورای عالی امنیت ملی؛ + رئیس مؤسسه مطالعات راهبردی؛ + مشاور فرمانده نیروی دریایی؛ + معاون حوزه امنیتی دفاعی وزارت دفاع و + معاون روابط خارجی وزارت دفاع؛ از مهمترین عوامل سرویس جاسوسی انگلیس بود که سال ۱۴۰۱ اعدام شد... 🔴 حالا فهمیدی جاسوس چیه و چجوری و از طریق چه جریان و چه افرادی وارد ایران شدن آقای ظریف؟! 🆔️@J.RAZMAA                         @تبیین_امور_سیاسی_امنیتی_جنگهای_ضداطلاعاتی_ضدصهیونیزم_جهانی_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما  @کانال_تحلیلی_راهبردی_شماره۱@ج_رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻 https://jrmee.ir/
هدایت شده از Tanha110
هوالحبیب مساله اصلی و ماموریت اول ما چیست؟ ۱- اینکه؛ مذاکرات ایران و امریکا ، چگونه و با چه هدفی پیش می رود؟با اجازه حضرت اقا هست؟ ۲- اینکه؛ - آمریکا چقدر نیرو وارد منطقه کرده است؟ - ایا جنگ می شود ؟ - ایا جنگ پیش رو، جهت براندازی و تجزیه ایران است؟ یا فقط زدن ضربه سخت و تسلیم سازی ایران است ؟ و... پاسخ به این سوال‌ها مهم است ، اما مساله اصلی و ماموریت اول ما نیست. ۳- مساله اصلی و اول ما چیست؟ درصد قابل توجه ای از مردم ما ، روایت نظام مارا در علت و چگونگی وقوع فتنه ۱۸ و ۱۹ دی ماه نپذیرفته اند. هنوز نپذیرفته اند که دشمن در این فتنه و در هر فتنه و جنگ دیگری نه تنها میخواست و میخواهد که نیروهای حافظ امنیت ما را نابود کند ، بلکه میخواهد همه مردم ایران و حتی آنهائیکه مزدور رسمی و در استخدام دائمی خودشان قرار دارند را هم بکشد‌. دشمن میخواهد نام ایران و ایرانیان را از کره زمین حذف کند . دشمن در فتنه هایی مانند ۱۸ و ۱۹ دی ماه ، میخواست همه مردم که در خیابانها و حتی در خانه هایشان هستند را بکشد. مگر در حمله صدام به ایران و یا در جریان راه اندازی گروه‌هایی مانند داعش بسمت ایران ، دشمن اراده نکرده بود همه ایرانیان ، حتی انها که در گهواره هستند را بکشد.؟ مگر دشمن در جنگ ۱۲ روزه نمیخواست حتی مردم در حال تردد به بیمارستانها را هم بکشد.؟ نتیجه اینکه ؛ بخشی از مردم ما ، هیچ شناختی از دشمنان ایران ندارند و حتی از علت العلل مشکلات اصلی کشور ما بی اطلاع هستند . ۴- پس مساله اصلی؛ - خود مردم ما هستند . - باورهای خود مردم ما هست. - حفظ وحدت و یکپارچگی و تمرکز بر حال و احوال مردم ما است . دشمن میخواهد دو قطبی ایجاد کند ، باورها و روایت های در ذهن مردم را از باورها و حقیقت مساله جدا کند. من و شما یک چیزی بگوییم و عده ای دیگر چیز دیگری. پس مأموریت ما؛ هدایت اندسته از مردم ما هست بسوی حقیقت و نجات از دام شياطين دروغگو و فریب دهنده . - ما باید کاری بکنیم که وقتی از پیر و جوان سوال می کنیم ، حال شما چطور است ‌؟ پاسخ باید بسیار مثبت و دلشاد باشد . ۵- خداوند می فرماید ؛ نَّ اللّهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ (سوره رعد - ایه ۱۱) خداوند سرنوشت هیچ ملتی را تغییر نمی‌دهد ، مگر اینکه آنان خود را تغییر دهند. ما به این تحول نیاز داریم. ۶- ما الان در کدام نقطه هستیم؟ وضعیت چگونه است؟ چند درصد مردم روایت مارا قبول دارند ؟ چند درصد مردم ما حرف مارا بر حرف دشمن ترجیح میدهند ؟ ۷- اینکه بخشی از مردم ما حتی روایت خدا را هم نمی پذیرند ، این مصیبت است . ۸- اینکه چرا مردم ما، روایت ما را نمی پذیرند؟ پاسخ به این سوال‌ نیاز به اسیب شناسی دارد . - ایا اعمال و رفتار متناقض و غیر صادقانه و غیر هوشمندانه من ، باعث بی اعتباری قول من در نزد مردم شده است؟ - آیا اعمال و رفتار مسئولین دولتی و قوه قضائیه ای که من مدافع انها هستم، باعث شد که من خراب بشوم ؟ - ایا قدرت رسانه ای دشمن و شدت بلندگوها و حجم سرو صداها و سوت و کف دشمن باعث شده است که حرف من بگوش مردم من نرسد ؟ - یا اینکه لقمه های حرام و سبک زندگی کج مردم باعث شده است که حرف حق در انها اثر بخش نباشد،؟ و... سوال های اصلی این هاست. ۸ - ما این سوال های اصلی را رها کردیم ، دنبال پاسخ سوال هایی هستیم که تاثیری در سرنوشت ما ندارد. ۹- سرنوشت امام علی (ع) را ببینید؛ همین مردم با رفتارهای خودشان باعث شدند ، امام بجای رسیدگی به امورات انها و ساختن یک دنیای اباد برای خود انها ، یا خانه نشین شود ، یا همیشه در میدان جنگ باشد . در جریان خانه نشینی امام علی (ع) مردم مقصر بودند، فلذا حقارت و همه ان مصیبت ها و زندگی در فقر و بدبختی حق انها بود. اما مشهورین و معتمدین هزار برابر مردم مقصر بودند . همه آنانکه در بین مردم اسم و رسم داشتند ، مشهور بودند و خانم فاطمه زهرا (س) به همین دلیل به اتفاق حسنین (ع) به منزل بعضی از انها رفتند و سخنان رسول خدا (ص) و واقعه غدیر را بیادشان اوردند و انها لبیک نگفتند ، همه انها همین الان در قعر جهنم خدا در عذابند. ۱۰- من و شما امروز از مشهورین و معتمدین جامعه هستیم. اگر بخشی از مردم روایت حضرت اقا را نمی پذیرند، ما گناهکاریم . ما باید این شکاف بزرگ را حل کنیم ؛ پس مساله اصلی مشخص است. ۱۱- ما مدافع اعمال دولت نیستیم ، ما مدافع اسلام و ولایت هستیم . دولت ها متغیرند، اسلام و ولایت ثابت است . تقویت ایمان در مردم به خدا و ولایت، هدف ما هست. برای این هدف باید جهاد کنیم . جبهه حق همیشه از درون و از مشهورین ، وزرا ، وکلا ، قضات و سرداران فاسد‌، متحمل اسیب شده است . علیرضا تنهای کیسمی ۲۹ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💫کاش در این رمضان لایق دیدار شوم سحری با نظر لطف تو بیدار شوم، 💫کاش منت بگذاری به سرم ، مهدی جان تا که همسفره تو لحظه دیدار شوم 🌙 حلول ماه مبارک رمضان ، بهار قرآن بر شما همرزمان عزیزم مبارک باد اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج. 🆔️@J.RAZMAA        @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa