eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
✍تحلیلگران بسیاری در آمریکا و غرب معتقدند جنگ ترامپ علیه ایران، از او رئیس‌جمهوری شکست خورده می‌سازد. 🔸اسکات ریتر افسر سابق پنتاگون در این زمینه اظهار میکند: «ناو هواپیمابر یواس‌اس آبراهام لینکلن ممکن است توسط ایران نابود شود. ما کشتی‌هایمان را پیش از آنکه به ساحل برسند از دست خواهیم داد... ناوهای هواپیمابر نیز در خطر هستند. کره شمالی، چین، روسیه و ایران این توانمندی را در زمینه نابودی ناوها دارند.» 🔸در همین حال، دیوید پاین، افسر سابق ارتش آمریکا و کارشناس استراتژی امنیت ملی و ژئوپلیتیک ضمن انتشار توئیتی نوشت: دونالد ترامپ همچنان به انباشت ناو‌های جنگی و نیروی هوائی بیشتر در خاورمیانه برای حمله به ایران ادامه می‌دهد، به دلایلی که فقط خودش می‌داند. او همچنان ادعا می‌کند برنامه هسته‌ای ایران نابود شده، بنابراین طبق گفته خودش، تهدید هسته‌ای ایران برای آمریکا و اسرائیل وجود ندارد و دلیلی برای حمله نیست. در این مرحله، این چیزی جز جنگ تهاجمی غیرموجه نیست که به نمایندگی از بنیامین نتانیاهو، انجام می‌شود که دستورات راه‌اندازی جنگ طولانی‌مدت منطقه‌ای در خاورمیانه را به ترامپ داده، با حمایت تنها ۲۱ درصد از مردم آمریکا. اما این جنگ می‌تواند هفته‌ها یا ماه‌ها طول بکشد و حداقل هزاران تلفات آمریکایی به همراه داشته باشد و به شکست تحقیرآمیز برای آمریکا منجر شود. 🔸دیوید پاین افزود: ایران گزینه‌های متعددی برای حمله دارد، هم در زمینه حمله به نیروهای آمریکایی در ۵۰ پایگاه نظامی که در منطقه داریم، و هم گروه‌های ضربه‌زننده ناو هواپیمابر آمریکایی. آنها موشک‌های‌ هایپرسونیک دارند که ما نمی‌توانیم آنها را رهگیری کنیم. و بسیار محتمل است که بتوانند به یک ناو هواپیمابر آمریکایی ضربه بزنند یا مجبور به عقب‌نشینی کنند. این ضربه‌ای عظیم به اعتبار ایالات متحده خواهد بود.چیزهای دیگری که می‌توانند انجام دهند. آنها قابلیت‌های سایبری تهاجمی فوق‌العاده‌ای دارند. 🔸از سوی دیگر، استیو بنن استراتژیست سابق ترامپ تاکید کرد: چرا نتانیاهو خودش نمی‌ره با ایران بجنگه و ترامپ رو وادار به جنگ با ایران برای تغییر رژیم کرده؟ ترامپ که داره به «اول آمریکا» خیانت میکنه، یا بیدار میشه، یا بیدارش می‌کنیم. ترامپ داره بزرگ‌ترین نیروی دریایی تاریخ رو از زمان عراق به خلیج‌فارس می‌فرسته- اما برای چی؟ چون لابی اسرائیل و نئوکان‌های خون‌آشام دارن آمریکا رو می‌کشن! 🔸همچنین، مایکل اورن، سفیر سابق اسرائیل در آمریکا با بیان اینکه موشک‌ها، پهپادها و قایق‌های انتحاری ایران آماده حمله به ناوهای آمریکایی هستند، افزود: ایران هزاران پهپاد، موشک و موشک‌های زمین به دریا در اختیار دارد. بنابراین فقط کافی است یکی از این راکت‌ها یا پهپادها عبور کند. آمریکا در نبرد با حوثی‌ها سه جنگنده از دست داد؛ اینها حوثی‌ها بودند حالا ایران را تصور کنید. 🔸شبکه 12 اسرائیل هم در گزارشی خاطر نشان کرد: اکثریت مردم آمریکا مخالف جنگ با ایران هستند‌، اگر ترامپ در تصمیم خود علیه ایران اشتباه کند همه چیز را از دست می‌دهد رضایت عمومی از عملکرد ترامپ در پایین‌ترین سطح قرار دارد. ✍دونالدترامپ افول هژمونی آمریکایی را رقم می‌زند اگر چنین خبط بزرگی کند، در حالیکه ایران اسلامی فاتح قله ای خواهد بود که رهبر الهی آن قولش را داده بود. «وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ»؛ 🆔️@J.RAZMAA @تبیین_جنگ_شناختی_راهبردی_تروریسم_بین_الملل_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما  کانال تحلیلی راهبردی شماره ۱ ج.رزما در ایتا🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه۲ویزه_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e لینک کانال شماره ۴رزما در سکوی بله 🔻 ble.ir/join/NWJjNzczNT کانال شماره ۶ راهبردی در تلگرام🔻 https://t.me/+xzLcl_-Vacg1MTc8 لینک وبسایت رسمی ج.رزما : ..🔻 https://jrmee.ir/
🔴 مصطفی کرم پور: چین از زمانی شروع به رشد کرد که اون سی هزار دانشجو طرفدار غرب در میدان پایتخت تحصن کرده بودن رو کشت! 🔺️شاید اگران روز چین کمونیست میدان رابه مشتی دانشجونمای غربزده درمیدان تیان ان من می باخت ، و آن ها راسرکوب نمی کرد ، امروز به این اوج اقتصاد وامنیت نرسیده بود. 🔺️ آن روز سران چین کمونیست تصمیم گرفتند کشوررابه دست مشتی جوان احساسی دانشجو ی اغتشاشگر نسپارند و آینده مردم خود رابازیچه فضای مجازی واینترنت و پیام رسانهای خبیث اینستاگرام وشبکه های معاند غربی قرارندهند! 🔺️چین امروز سرفراز از آن تصمیم سخت ومقتدرانه پله های علم و ثروت و پیشرفت راطی و رقیب امریکا درعرصه جهانی شده است ؟!! باشد ملت و مردم ایران از آن تجربه چین درس گرفته وبعضی واژه ها چون دکتر یا دانشجو ویا روحانی آنها رافریب ندهد!! ⛔ با غرب پرستان جنایتکار کودک آزار هیچگاه دلشان به حال دیگرملتها نسوخته؟!! عزت وشرف خودرا به دست مشتی بی وطن غربگرا نسپاریم ؟!!
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بـا تـوکـل بـه اسـم اعظمت آغاز میکنیم روزمان را كه محبت و لطفت تــمــام روز جـهــان را گرم و شورآفرين كرده است بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ الــهـــی بــه امــیــد تـــو 🆔️@J.RAZMAA  @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
📜 بِسْمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحيم 🛡 ما مرد این میدانیم 🛡 ☀️ سلام، صبح یکشنبه‌تان بخیر 🌷 🌤 اللّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُم 📿 ذکر روز یکشنبه: یا ذَالجَلالِ وَالإِکْرام 🔸آیه ۳۹ سوره انفال وَقَاتِلُوهُمْ حَتَّى لَا تَكُونَ فِتْنَةٌ وَيَكُونَ الدِّينُ كُلُّهُ لِلَّهِ فَإِنِ انتَهَوْا فَإِنَّ اللَّهَ بِمَا يَعْمَلُونَ بَصِيرٌ و با آنان پیکار کنید تا فتنه‌ای باقی نماند و دین، همه از آنِ خدا گردد؛ پس اگر دست برداشتند، قطعاً خداوند به آنچه انجام می‌دهند بیناست. : ملت ایران، ملتی است که در برابر دشمنان خود، یعنی آمریکا و صهیونیست‌ها، مرد میدان است و ایستادگی می‌کند. : مرد میدان بودن» در دفاع از عزت و استقلال ملت، جلوه‌ای از ایمان واقعی است. دشمنان ملت، اعم از آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی، همواره در کمینِ تضعیف و شکستن اراده‌ی ملت ما هستند. مردانگی امروز ما، در گرو عدم سازش با ظلم، بصیرت در برابر فتنه‌ها و آمادگی همیشگی برای دفاع از ارزش‌های اسلامی و ملی است. ایستادگی ما، دشمن را ناامید و اتحاد ملی را مستحکم‌تر می‌سازد. 🙏 خدایا! به ما قدرت بصیرت در شناخت دشمن، استقامت در میدان عمل و توفیق یاری دینت را عطا فرما 🆔️@J.RAZMAA        @تبیین_امورسیاسی_اعتقادی_جنگ_نرم_افزاری_هیبریدی_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa
⁉️چرا هروقت اصلاح طلبان به قدرت می رسند کشور دچار چالش اجتماعی ودر دانشگاه ها شورش وبلوا می شود؟ چرا کسی نیست هزینه سنگین جانی ومالی به نظام ومردم در دوران حکومت اصلاحات را گردن بگیرید؟ ✍محمد کاظمی
🔴 ویتکاف: ایران باید با شرط غنی‌سازی صفر موافقت کند تا زمانی که بتواند رفتار مسئولانه خود را اثبات کند. این خط قرمز از سوی دونالد ترامپ تعیین شده و شامل بازگرداندن مواد هسته‌ای نیز می‌شود/ ایران احتمالاً تنها یک هفته تا دستیابی به مواد با درجه مناسب برای سلاح هسته‌ای فاصله دارد. 📽 عراقچی: نه ما پیشنهاد تعلیق دادیم و نه آمریکا از ما غنی‌سازی صفر خواسته است وزیر خارجه در مصاحبه با ام‌اس‌ان‌بی‌سی در پاسخ به سؤال دربارهٔ خبر پیشنهاد واشنگتن برای غنی‌سازی صفر گفت: حدسیات شما اشتباه است و ما هیچ تعلیقی پیشنهاد ندادیم و آمریکا هم از ما درخواستی برای غنی‌سازی صفر نداشته است. چیزی که ما در حال صحبت دربارهٔ آن هستیم، این است که مطمئن شویم برنامهٔ هسته‌ای ایران شامل غنی‌سازی صلح‌آمیز است و همیشه صلح‌آمیز باقی خواهد ماند. ✍آقای عراقچی مردم ایران ثابت کرده‌اند که پای نظام مقدس جمهوری اسلامی ومنافعشان با احدی تعارف ندارند لطفا با مردم شفاف باشید ✍محمد کاظمی
‌‌‌‌ ♨️ آیا برنامه‌ای برای دانشجونماها داریم یا قرارست این وحوش همچنان اینگونه به نخبه‌های واقعی آسیب بزنند؟! ‌ ✍کمی سرپیچ نمکدان آزادی بیان دانشگاه شریف شُل نشده آقایان مسئول؟ حالاهم نمیخواهید بیایید و توضیح بدهید که آیا دانشجوی شریف بودن،‌ضامن رفتارهای وحشیانه‌ست یا نه؟ کدام قاعده یا قوانین عادی اجازه میدهد به اسم آزادی بیان یا صرفاً بابرچسب نخبه بودن،‌دقیقا همان فحاشی‌ها و رفتارهایی را نشان بدهند که وحوش سلطنت‌طلب انجام دادند؟! ‌اگر جوان دانشجو حتی با برچسب نخبه،‌با سنگ و فحاشی در محیط دانشگاه به دیگر دانشجویان حمله کرد،‌فردا کدام بخش این مملکت را میتوان به این جوان سپرد که آنجا‌را بسازند؟ ‌ واقعا کجای این ایران را به این دانشجونماهای جاهل بسپریم که آنجا را آباد کنند؟! جز فحاشی و تخریب هیچ کاری نمیکنند! فحاشی و جفتک‌پراکنی به اسم نخبه بودن؟! ‌‌ 🇮🇷تحلیل سیاسی و جنگ نرم
2.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فیلم/ ویتکاف درباره ایران: ترامپ کنجکاو شده که چرا ایرانی‌ها با وجود تجهیزات گسترده ما در دریا همچنان تسلیم نشده‌اند! آنچه: برای امثال ویتکاف و حتی خود ترامپ «معما» شده، برای ملت ایران یک حقیقت روشن و تجربه‌شده است. ملتی که رهبر شجاع، بصیر و آگاه دارد، با نمایش تجهیزات دریایی و تهدید نظامی به زانو درنمی‌آید. تاریخ این چهل‌ و چند سال به‌روشنی نشان داده که ایران نه با هیاهوی قدرت‌های ظاهری می‌ترسد و نه با محاصره و فشار از مسیر خود منحرف می‌شود. ایران ایستاده چون فرماندهی کلان آن بر پایه عقلانیت، ایمان و شناخت عمیق از دشمن است؛ و این فرماندهی بر شانه‌های نیروهای مسلح شجاع، دلیر و آزموده تکیه دارد؛ نیروهایی که امنیت را نه یک شعار، بلکه یک مسئولیت مقدس می‌دانند. سربازان و رزمندگانی که فرهنگ‌شان با معامله بر سر عزت بیگانه است و شهادت را نه پایان، که اوج انجام وظیفه می‌فهمند. آمریکا سال‌هاست با زبان زور سخن می‌گوید، اما هنوز نفهمیده که بازدارندگی ایران از جنس ایمان، تجربه دفاع مقدس، و پیوند عمیق ملت و نیروهای مسلح است؛ نه صرفاً سلاح و ناو و پایگاه. ملتی که فرزندانش در سخت‌ترین میدان‌ها ایستاده‌اند و خانواده‌هایی که هزینه داده‌اند، با نمایش قدرت پوشالی تسلیم نمی‌شوند. پس اگر ترامپ «کنجکاو» شده، پاسخ ساده است: ایران تسلیم نشده چون رهبرش راه را می‌شناسد، ملت‌اش ایستادگی را آموخته ومدافعانش با آغوش باز آماده فداکاری‌اند. این معادله‌ای نیست که با محاسبات مادی صرف حل شود.
آخرین اخبار از تقابل روانی و سخت بین ایران و کل نیروهای آمریکا، ناتو و حتی برخی از کشورهای عربی. جنگنده ها و هواپیماهای تانکر سوخت رسان انگلیسی در نزدیکی قطر در چارچوب شبیه‌سازی حمله احتمالی ایران پرواز می‌کنند. گزارش شده است که هواپیمای هشدار زودهنگام (آواکس) و کنترل ناتو E-3A Sentry به قونیه آمده است. در مرتبه قبل این هواپیما دو هفته قبل از حمله اسرائیل ایران، به منطقه آمده بود و تا روز آخر در خط مرزی ایران پرواز می‌کرد و برای اسرائیل اطلاعات جمع آوری می‌کرد. این ور میدان هم تمرین گسترده دفاع هوایی در سراسر ایران آغاز شد. در ۶ نقطه مختلف اعلام NOTAM صادر شد. ارتش ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیروهای تقویتی به مناطق مرزی می‌فرستند. اقدامات احتیاطی در برابر تهدیدات احتمالی حمله زمینی و نفوذ آمریکا انجام می‌شود. گروهی از تروریست ها که می‌خواستند از سمت کردستان عراق نفوذ کنند به صورت ویژه هدف قرار گرفته و الان همگی آنها در جهنم هستند. اعزام نیروهای ویژه به مرزها برای این جریانات است. از طرف دیگر بر اساس گزارش شبکه عبری ۱۱، در باتری‌های راکتی حزب‌الله تحرکاتی دیده می‌شود. طبق نظر اسرائیل، حزب‌الله در صورتی که ایران مورد حمله قرار گیرد، قصد دارد در این جنگ شرکت کند. البته اسرائیل به هیچ وجه نباید تنها نگران حزب الله لبنان باشد بلکه محور مقاومت غافلگیری های بسیار زیادی دارد دارد. رهبر ایران پیش از این هشدار داده بود که اگر جنگی شروع شود این جنگ جنگ منطقه ای خواهد بود.خورشید 🌞