eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
📣 خبر فوری ومهم 🔴 عزیزان ودوستان گرامی مستحضرباشید ♦️ تیم سایبری موساد با اکانت (کاربرایتا) درحال ارسال پیام به اعضای کانالها وگروههای ایتا هستندپیام میدهندو نسخه جعلی ایتا را ارسال میکنند درقالب بروزرسانی ایتا به هیچ عنوان پیام راباز نکنید و برنامه رو هم نصب نکنید تلفنتان هک میشود... 🪧 🪧 @razmaazar
هدایت شده از جهت‌یاب
🔹️ ما در آستانه‌ی یک جنگ جهانی هستیم؛ «سد نوری» ایجاد کنید! سد نور چیه؟ اون دعاهایی که حضرت آقا مکرر سفارش کرده بخوانیم ◽️سوره فتح ◽️دعای ۱۴ صحیفه سجادیه ◽️دعای توسل مثل نماز واجب این دعاها رو جدی بگیریم و بعد هر نماز بخوانیم و همدیگر رو سفارش کنیم به خوندن و مراقبت از این دعاها ..‌ همین ۳ تا دعا رو بخونیم جنگ آخر رو بردیم...
هدایت شده از استاد محمد شجاعی
📝 نکته پنجم : به کودکان و نوجوانان را در اقدامات و تجمعات محلّی و شهری خویش، مسئولیت داده و روح تعهد به آرمانهای امام خامنه‌ای را در آنان که نسل آینده انقلاب و ادامه‌ی جانِ شما هستند تقویت کنید.
هدایت شده از 🇮🇷 ابوحسین / AbuHossein
سلام ترامپ و نتانیاهو نبایستی زنده بمانند همه مسلمانان دنیا به ویژه سر بازان امام خامنه ای بایستی انتقام خون امام شهیدمان را بگیرند. الان موقع خواب و عزاداری نیست باید همه دست بدست همه بدیم دشمنان داخلی و خارجی امام شهید مان با خاک یکسان کنیم و هر کسی زبان باز کرد که نشست برگزار شود دهنش را گل بگیریم که دیگر هرگز باز نشود. هر چه توان داریم بایستی بکارگیری کنیم. هر لحظه دشمن دارد ضعیف تر می شود ونیروهای دلاورمان دارند مکانهای دشمن شخم می زنند. عزیزان امام شهید ما چهل هفت سال از این آب و خاک با تمام قدرتش دفاع کرد هر چه داشت به میدان آورد تاکشور و ملت ما سربلند شود. پس دیگر کسی نبایستی امروز خانه بیشند هرکسی به اندازه توانش قدم بردارد دشمن را بایستی خانه نشین کنیم. اگر نیروهای دلسور همه ورود کنند دشمن جرأت جشن گرفتن روی خون امام مان را ندارد آیا دیگر بس نیست خانه نشستن و تماش کردن. عزیزان من امام ما موقع رفتن هم همه چیز خودش فدای ماها کرد رفت. بلند شوید یا علی بگویید چشم در چشم دشمن برای نبرد آماده شویم تا جان داریم باز سرباز سیدعلی هستیم. یاعلی @Abuhossein
❌فوری ومهم ❌ عزیزان و دوستان گرامی مستحضر باشید تیم سایبری موساد با اکانت (کاربرایتا) در حال ارسال پیام به اعضای کانالها و گروههای ایتا هستند پیام میدهند و نسخه جعلی ایتا را ارسال میکنند در قالب بروزرسانی ایتا به هیچ عنوان پیام را باز نکنید و برنامه رو هم نصب نکنید تلفنتان هک میشود...@mahalepanjtan
هدایت شده از طوفان یمنی
🔴کانال 12 اسرائیل : اسرائیل تلاش نکرد تا رئیس‌جمهور ایران، مسعود پزشکیان، را ترور کند زیرا دولت ترامپ معتقد است که هنوز امکان مذاکره با او وجود دارد! ✍امام شهید فرمودند مثلی لایبایع مثلک اگر واقع رییس جمهور حرف از مذاکره بزند نه محاکمه، باید ایشان را به دادگاه صالحه معرفی کرد و منعزل خواهد شد. به استیضاح نخواهد کشید 💯اخبار جنگ در رسانه مقاومتی 🇾🇪‌ طوفان یمنــ𖡥ـی @tofan_yamani
زمان: حجم: 1.3M
🔴 توصیه‌های ویژه برای فعالیت مسجدی‌ها، بسیجی‌ها و نمازگزاران 🗺 نقشه کوچه به کوچه و خیابان به خیابان محله‌تان را داشته باشید. 💯 باید برای کنشگری مردم، نقش ایجاد کنیم. 🕌👇 🌐 masjedt.ir | @besooye_masjede_taraz
⬅️ اصابت ها فوق العادست ، چندین کانال خبری عبری اسرائیلی در تلگرام رو دارم چک می کنم ، اصابت ها محشره ، خود مردم اونجا فیلم میگیرن میذارن اصلا اوضاع به شدت تهاجمی شده به شدت با جنگ 12 روزه فرق کرده ایران واقعا قوی تر داره میزنه 🤲 روایت قدرت رو برین جلو لطفا عزیزان، داغ دار هستیم ، اما آقاجان ما هم و براش اولویت بود، نگین دست و دلمون به کاری نمیره، نگین ، الان وقتش نیست ، الان وقت روایت قدرت هست تا مردم ما بدونن اوضاع چه خبره نت بین الملل مردم قطع هست ، ماهواره ممکنه ببینن و خبرهای فقط خوردن ایران ما باید روایت زدن های ایران رو بگیم تا روحیه مردم بره بالا خواهشا اینقدر ننویسین فلان جا رو زدن ، فکر روحیه مردم باشین
هدایت شده از فاستقم کماامرت
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دیدنی های من و همسرم، دیشب درمیدان انقلاب ✅ عجب شجاع و نترس مردم را پرورش دادید، ای روح الله خمینی و سید علی خامنه ای! ساعت ۲۰:۳۲ در میدان انقلاب صدای انفجار متوالی متوالی شنیده می شد. زمین زیر پا می‌لرزید تراکم جمعیت انقدر زیاد بود که مشخص نبود کجا را دشمن دارد می زند ‌ مردم با تمام وجود با مشت‌های گره‌کرده صدای غروش موشک ها دشمن و آتش پدافند را که می دیدند به جای ترس سر به آسمان می کردند و الله اکبر می گفتند من این قاب رو یه جای دیگه هم دیدم موقع عبور جنگنده‌های صهیونی از فراز پیکر سیدحسن در استادیوم لبنان و همچنین دیگر میادین شهر تهران دیشب مردم تهران حماسه آفریدند مردم سهیم باشید در این عاشورا و کربلا ‌ این ملت شکست ناپذیرست مردم اگر دوهفته دیگر محکم مقاومت کنیم و خیابان ها را ترک نکنیم و پشتیبان نیروهای مسلح باشیم و انها را دعا کنیمر حتما پیروز میدانیم این وعده ای الهی و این درس را از سید روح و سید علی خامنه ای یاد گرفتیم نصرمن الله وفتح قریب ✍ارجمندی ‌ 👈کانال تحلیلی فاستقم کماامرت عصو هیات علمی دانشگاه علم وصنعت ایران ‌ عضو کانال شوید👇👇 https://ble.ir/fastaghem_313 👇 https://eitaa.com/fastaghem_313
هدایت شده از  صالح راد
بسم الله الرحمن الرحیم وَقَاتِلُوهُمْ حَتَّىٰ لَا تَكُونَ فِتْنَةٌ وَيَكُونَ الدِّينُ كُلُّهُ لِلَّهِ ۚ فَإِنِ انْتَهَوْا فَإِنَّ اللَّهَ بِمَا يَعْمَلُونَ بَصِيرٌ 🔴.هر گونه سخن گفتن از آتش بس و مذاکره خیانت به کشور و خون رهبر شهیدمان است. 💢هر گونه سخن گفتن از آتش بس و یا زمزمه کردن مذاکره خیانت به تاریخ کشور و خون رهبر شهیدمان است در مقطع کنونی چیزی که باید مورد توجه مسئولین و سیاستمداران و دولت قرار گیرد حمایت و پشتیبانی از نیروهای مسلح جهت وارد کردن ضربات بیشتر به متجاوزین مجرم است ضربات نیروهای مسلح دشمن را به تنگنا قرار خواهد گذاشت اگر این ضربات سنگین ادامه پیدا کند و سرزمین اشغالی و پایگاهای آمریکا در منطقه و در خلیج فارس مورد ضربات شدید قرار گیرند و همین جنگ و تدبیر کنونی نیروهای مسلح ادامه پیدا کند قطعا در داخل آمریکا اعتراضات بر علیه سگ زردبلندخواهد شددرخاورمیانه چهل هزار سرباز امریکایی وجوددارد باید همه اینها بصورت عمودی به آمریکا ارسال شوند در آن صورت دولت ترامپ سقوط خواهد کرد و کشتن این سگ زرد سهل و در دسترس خواهد شد پس سخن از مذاکره و هر حرفی در این رابطه خیانت به کل کشور و خون رهبر شهیدمان است هر گونه سخن گفتن از آتش بس و مذاکره بی شرفی و حماقت جبران ناپذیری برای کشور خواهد بود در مقطع کنونی باید به ضربات محکم و ویران کننده‌تر فکر کرد. 💢با ضربات سنگین جمهوری اسلامی ایران و ورود حزب الله و جبهه مقاومت، رژیم درحال گذراندن نفس های آخر خود است و چنین فرصت استثنایی دیگر رقم نخواهد خورددر چنین شرایطی که تاب آوری دشمن به اخر رسیده حتی فکر کردن به پایان جنگ یا توقف آتش خیانت به تاریخ بشریت است و ملت شریف ایران است هر کسی در هر مقامی از سازش و مذاکره با آمریکا صحبت کند و زمینه سازی نماید و بخواهد بر مذاکره و آتش بس تاکید کند این فرد خیانتکار و مهره آمریکا و اسرائیل است و می خواهد کشور تحویل آمریکا و اسرائیل بدهدبا همه تجارب خیانت و فریبکاری آمریکا سخن گفتن از مذاکره در مقطع کنونی چیزی جز خیانت و فروش کشور نیست راه ما فقط جنگ و استمرار ضربات بر پیکره نیمه جان دشمنان نیست باید ضربات مهلکی به پایگاه‌ها و منافع آمریکا در منطقه وارد کنیم و سرزمین اشغالی امواج بیشتر ضربات قرار گیرد. 💢.در مقطع کنونی مسیر درست مقاومت و بیشتر کردن ضربات به دشمن و هجوم و حمله به منافع آمریکا در منطقه و زدن ناوها بیشتر و شخم زدن سرزمین اشغالی است همه بداند در زیر آتش و بمباران در حال نوشتن این متن هستم تصور نشود خارج گود هستیم بطور مستقیم درگیر بمباران و در چند متری حملات رژیم غاصب اسرائیل و آمریکا هستیم اما خون ما و جان ما فدای ایران بزرگ باد آنچه درست و بنفع کشور است تقویت تاب آوری و هجوم همه جانبه به منافع آمریکا در منطقه و شخم زدن بیشتر سرزمین اشغالی است دشمن باید بداند که با شهادت مقام معظم رهبری چه اشتباه بزرگی را مرتکب شده دستگاه دیپلماسی کشور و شورای امنیت باید با قدرت به هر گونه پیشنهاد آتش بس دست رد بدهد و جنگ با قدرت بیشتر ادامه بدهیم گفته بودیم مذاکره با آمریکا نتیجه ندارد و فریب و دروغ است اما مذاکره کردنند و نتیجه را دیدن حال می گوییم با قدرت باید به دشمن ضربات زد و نفسهای آخر دشمن را گرفت راهی جز نابودی پایگاه های دشمن در منطقه نیست باید همه پایگاه های دشمن در منطقه نابود شود و این فریاد ملت قهرمان ایران است والسلام علیکم و رحمت الله 🖊هوشنگ صالح راد دبیر جمعیت رزمنده مدافع انقلاب اسلامی استان خوزستان
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
🇮🇷بسم الله الرحمن الرحیم 🗯گام یکم‌انتخاب ولیِ ✍در مکتب اسلام ناب، ولی و رهبر، پل ارتباط بین آسمان و زمین و رابط میان عبادالله و عالم ملکوت است ...! 🗯آقایان مجلس خبرگان شما را چه شده برای معرفی رهبر، و ولیِ جامعه، خیلی تاخیر نمودید! 🗯رهبری و ولایت، یک جایگاه سازمانی نیست، بلکه لنگر ثبات جامعه است، با چه جرأتی کشتی اسلام ناب را بدون لنگر در این دریای طوفانی ایام رها کرده اید؟! مگر شما بزرگواران سخنگو ندارید؟ جناب آیت الله سید احمد خاتمی مگر شما سخنگوی مجلس خبرگان نیستید؟ چرا حد اقل یک مصاحبه و اطلاع رسانی نمیکنید؟ شما را چه شده است آقایان؟ کجا تشریف دارید؟ چرا مسلمین را وسط جنگ بلا تکلیف نگه داشته اید؟❗ اللّٰهُمَّ إِنَّا نَشْكُو إِلَيْكَ فَقْدَ نَبِيِّنا صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَآلِهِ، وَغَيْبَةَ وَ لِيِّنا ، وَكَثْرَةَ عَدُوِّنا، وَقِلَّةَ عَدَدِنا، وَشِدَّةَ الْفِتَنِ بِنا، وَتَظاهُرَ الزَّمانِ عَلَيْنا، فَصَلِّ عَلَىٰ مُحَمَّدٍ وَآلِهِ ، وَأَعِنَّا عَلىٰ ذٰلِكَ بِفَتْحٍ مِنْكَ تُعَجِّلُهُ، وَبِضُرٍّ تَكْشِفُهُ، وَنَصْرٍ تُعِزُّهُ، وَسُلْطانِ حَقٍّ تُظْهِرُهُ، وَرَحْمَةٍ مِنْكَ تُجَلِّلُناها، وَعافِيَةٍ مِنْكَ تُلْبِسُناها، بِرَحْمَتِكَ يَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِينَ. 📌انتشارش با شما📌 🆔️@J.RAZMAA   @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما