🌍 واکنش سفارت ایران در چین، به کمپین خودجوش چینیها برای کمک مالی به جهاد مقدس
🔻 سفارت ایران در چین در واکنش به کمپین مردم چین برای جمعآوری کمکهای مالی جهت همراهی با ایران در جهاد مقدس در بیانیهای اعلام کرد:
🔹 ایران در حال حاضر هیچ برنامهای برای پذیرش کمک مالی از سوی سازمانها یا افراد دوست چینی ندارد
988.5K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺🔺🔺صحیفه امام خمینی (ره)/جلد ١۴/صفحه ٣٧٧:
🔺همه باید مقید به این باشید که قانون را بپذیرید، ولو برخلاف رأی شما باشد. باید بپذیرید، برای اینکه میزان اکثریت است؛ و تشخیص شورای نگهبان که این مخالف قانون نیست و مخالف اسلام هم نیست، میزان است که همه ما باید بپذیریم. من هم ممکن است با بسیاری از چیزها، من که یک طلبه هستم، مخالف باشم. لکن وقتی قانون شد [تصویب شد] خوب، ما هم میپذیریم. بعد از اینکه یک چیزی قانونی شد دیگر نق زدن در آن، اگر بخواهد مردم را تحریک بکند، مفسد فی الارض است؛ و باید با او دادگاهها عمل مفسد فی الارض بکنند...
⛔ #نه_به_آتش_بس
🇮🇷#دادستان_کجایی
@DadSetanKojayi
با ما در کانال ایتا همراه باشید👇
https://eitaa.com/DadSetanKojayi
28.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❗️ *ویدئو را تا پایان ببینید!*
🔺انگار حضرت امام خمینی رحمه الله علیه الان زنده هستند و همه رو دارند می بینند...
🔹مسعود رجوی، موسی خیابانی و....
🔹درکنار ظریف و پرشکیان و...
⛔ #نه_به_آتش_بس
🇮🇷#دادستان_کجایی
@DadSetanKojayi
با ما در کانال ایتا همراه باشید👇
https://eitaa.com/DadSetanKojayi
هدایت شده از توکل به خدا💐قرآن و عترت
🔴عراقی ها فقط منتظر سلاح هستند تا به اسرائیل حمله کنند👇
#شهادت
#فتح_خیبر
#مرگ_بر_آمریکا
#مرگ_بر_ اسرائیل
هدایت شده از ARJ
3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هدایت شده از ARJ
3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هدایت شده از ARJ
6.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عراقی ها فقط منتظر سلاح هستن که به اسرائیل حمله کنن
#شهادت
#فتح_خیبر
#مرگ_بر_امریکا
🆔 @Jookkhafan 😁 🔙
🌍 نخستوزیر اسپانیا در پاسخ به ترامپ:دیگر نمیتوانید ما را فریب دهید
🔻پدرو سانچز:
🔹 ۲۳ سال پیش آمریکا ما را به جنگ عراق کشاند تا سلاحهای هستهای صدام را از بین ببرد؛ اما هیچ سلاحی هسته یی پیدا نشد.
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 اتوبان شهید حاجیزاده در اسرائیل
#زوال_امپریالیسیم
#جهاد_تبیین
#روشنگری
🚩«فَاعْتَبِرُوا یَا أُولِی الْأَبْصَارِ»🚩
5.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔘 تحلیلگر خارجی: ایران اکنون قهرمان اکثریت مردم جهان است
#زوال_امپریالیسیم
#جهاد_تبیین
#روشنگری
🚩«فَاعْتَبِرُوا یَا أُولِی الْأَبْصَارِ»🚩
5.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❤️ رهبر شهید انقلاب: در دنیا با حاج قاسم خیلی رفیق بودیم؛ انشاءالله خدا کاری کند که در قیامت هم خیلی رفیق باشیم...
✊ بازنشر به مناسبت ساعت شهادت شهید سلیمانی و یاران در فرودگاه بغداد در شب جمعه ۱۳دی۹۸ و در اولین شب جمعهی شهادت حضرت آیتالله العظمی سیدعلی خامنهای
💻 Farsi.Khamenei.ir
#زوال_امپریالیسیم
#جهاد_تبیین
#روشنگری
🚩«فَاعْتَبِرُوا یَا أُولِی الْأَبْصَارِ»🚩
◼️وظیفه نخبگان بستن دهان شما «دیوثان سیاسی» است
✍️رضا صالحی
▪️بیانیه جبهه اصلاحات نه یک بیانیه سیاسی، که یک خیانتنامه رسمی و رونمایی از کثیفترین لایههای نفاق در حساسترین برهه تاریخ این سرزمین است.
▪️چقدر باید یک جریان سقوط کرده باشد که در میانه جنگ، هنگامی که رهبر مقتدر شیعه، کودکان سرزمینمان و سرداران رشیدمان توسط تروریستهای وحشی به شهادت رسیدهاند، دم از «صدای زیبای صلح» بزند؟ این صلح نیست، این بوی تعفن تسلیم است؛ این پیام ذلت است که از حلقوم کسانی بیرون میآید که نان این سفره را میخورند و برای دشمن پارس میکنند. شما نه مصلح، که «ستون پنجم» ارتش ترامپ هستید که قلمهای مسمومتان را به نیابت از بمبافکنهای دشمن به حرکت درآوردهاید.
▪️حیف از واژه «قلم» و حیف از نام «رسانه» که دستمایه دزدان بیوطن و آشوبگران بیسرسلسله شده است. صلح با دشمنی که برای نابودی ناموس و خاکت دندانقرچه میکند، معنایی جز «دیاثت سیاسی» ندارد. کسانی که با قید وثیقه آزادند و هنوز از رافت نظام سوءتغذیه میکنند، غلط میکنند که در میانه میدان، پشت جبهه را خالی کرده و برای دشمن فرش قرمز پهن کنند. آیا این تفالههای فتنه که عمری زمینهساز جنگ و تحریم بودهاند، نباید به همان سوراخی برگردند که از آن خزیدهاند؟ موش های بزدل،بیانیه ننگینتان را ورق میزنیم؛ در بند اول، با وقاحت تمام از «کشتار کودکان» میگویید اما آن را به رژیم صهیونی تقلیل می دهید!
▪️بزدلهای بیهویت! پهپادهای یانکی را نمیبینید؟ یا چشمانتان به روی خون مظلوم بسته است؟ شما خائنانی هستید که در میانه معرکه، نقش بلندگوی دشمن را بازی میکنید. وقیحانه بهانه «بمب اتم» ولو با برچسب دروغین تکرار میکنید و توجیهات ترامپ حرام زاده را تکرار می کنید؟ عراق و ونزوئلا و ویتنام و... هم بمب اتم داشتند؟
▪️احمقها یادمان هست که پسا جنگ ۱۲ روزه هم به جای توبه از گذشته نکبت بار و ننگین تان از «تغییر پارادایم» و «فرصتهای از دست رفته» سخن گفتید تا بازهم جنگ را به در این خانه کشانید پس کی می فهمید که آمریکا زبان زور میفهمد، نه لبخندهای تهوعآور شما
▪️از ملتی که مقاومت کرده اند با برچسب فرصتسوزی یاد می کنید اما فرصت سوزی و در اصل خیانت به فرصت ها و ظرفیت ها کار شما بود که هشت سال با دولت روحانی، چرخ صنعت و دفاع این کشور را به بتن برجام سپردید. اگر امروز خللی در امنیت هست، ریشه در تفکر «خرمسلکانه» و ذلیلانه شما دارد که در مجلس ششم و دوران سیاه اصلاحات، بنای تحریمها را با پالسهای ضعف خود پیریزی کردید.
شما همانهایی هستید که مثل ظریف، قدرت آمریکا را به رخ ملت میکشیدید و فرزندان تان را با پاسپورت و ویزای آن جا بزرگ کرده اید تا اثبات کنید رگی برای ایران ندارید
▪️وقیحانهتر از همه، پیشنهاد «رهبری جدید با پیام صلح» تان است! بی وطن ها مگر ما جنگ را شروع کردیم؟ این یعنی پیاده کردن دقیق نقشه ترامپ و هدف او از حمله، با این نسخه نباید شک کرد اتاق فرمان مشترک با سربازان ارتش آمریکا دارید؟می دانیم که می خواهید کلید کشور را تحویل قاتلان رهبر شهید، کودکان مظلوم ایران، فرماندهان عزیز و حاجقاسم بدهید اما در این خیال خواهید پوسید چرا که ملت بر خلاف شما غیرت دارند! دوران شما تمام شده است، دوران غارتگر بیتالمال توسط زالوهای سیاسی تان، دوران خفه کردن صدای منتقدان با رسانههای زنجیرهای تان، دوران نابودی دستاورد های ملت و کند زدن به اقتصاد ملت توسط کن و شلواری های غوطه ور در آن بشه غربی تان، دوران همه شأن تمام شده.
▪️شما سی و اندی سال است که مسئولیت کلان کشور داشته اسد و هر جا عقبگردی بوده، رد پای نحس شما آنجاست.شما از وظیفه نخبگان در جنگ گفته آید، مهم ترین وظیفه نخبگان آن اس بستن دهان یاوهگوی شماست. تا زحمت نیروهای نظامی را حرام دیاثت سیاسی تان نکنید.
▪️اهالی ضرار، شما که نه شهید میدهید، نه میجنگید و نه غیرت دارید، حق ندارید برای مردان میدان نسخه بپیچید.حقا که زبان درازی شما از بین عرضگی ماست والا اگر امروز نواب صفویها زنده بودند، نمیگذاشتند جرثومههای نفاقی چون شما روی این زمین راه بروند و با سم های کثیف شأن خاک این کشور را آلوده کنند
▪️غیرت ملت ایران، دهان شما «حراملقمههای بیوطن» را به نحوی گل خواهد گرفت که دیگر هوس پالس دادن به دشمن را نکنید. جواب ترامپ را با آتش میدهیم و جواب شما خائنین داخلی را با بردیدن زبان نفاقتان؛ این نه صدای من که فریاد خشم ملتی است که از خیانتهای شما منافقان در طول چهل سال گذشته به ستوه آمده است. حواستان باشد، این ملت دیگر بازیهای شما را بیپاسخ نخواهد گذاشت.
▪️شما که در بیانیه خود از «عقلانیت» دم میزنید، عقلانیت را با بزدلی و جاسوسی اشتباه گرفتهاید. شما که نه غیرت دارید و نه وطن، جایتان نه در سیاست، که در لاشه زار خوک های بی غیرت است.
#بازنشر سرباز بدون مرز